Hälsa och helanden /Hon är frisk

   Jesus gav sitt liv för oss
 Jesus Kristus är den jag älskar mest. Han har gjort stora ting för och i vår familj och länkarna jag ger dig nu här nedan, är en av sakerna/undren som han har gjort.

Vare sig du tror på under eller på Jesus, så är det i alla fall så att han har varit vår hjälpare i allt de senaste 20 åren. Jag kan inte med ord förklara vad han betyder för mig, för då skulle det bli så mycket att skriva här, men har du följt denna hemsidan så vet du vad jag tycker om Jesus.

Han är Herre, Han är Kung, han är ALLT för mig, och för min dotter, och för min make.

Du får också en länk till min dotters hemsida nedan. Herren är god och han lämnar inte sina barn oskyddade eller oälskade. Han vet vad vi behöver och han vet om problemen, som bara han kan lösa…där vi har gått bet på dem.

Herren Jesus är allt vad vi behöver och hans ord är sanna och underbara och jag tackar honom av hela mitt hjärta för mitt liv och för frälsningen han gett!

*Innan något hade skapats fanns Guds eviga ord.-Kristus. Han har alltid funnits till och är Gud. Han skapade allt som finns, och ingenting finns som inte han har skapat. Allt liv kommer från honom och hans liv är hela mänsklighetens ljus. Han är det ljus som lyser i mörkret, och mörkret kan aldrig utsläcka det* /Joh 1:1-5 Denne Kristus är min Herre.

http://www.cambridgesoppan.se/framgang.html 

 
 

 

 tillbaka till livet som frisk
http://hanlever.bloggagratis.se  Räddad av Jesus, ja räddad, men livet är inte alltid lätt, så olika komplikationer inträffade…..som Jesus har kontroll över.

 

3 thoughts on “Hälsa och helanden /Hon är frisk

  1. Nu var jag inne och tittade på “Cambridgesoppan” och sedan på en annan sida där det stod “Cambridgekuren”, höö, nu fattar jag inte om det är samma sak?

    Förresten så brukar ju specialmat, som det väl är i detta fallet, kosta en massa pengar.

  2. Hej Andreas Ja jag rekommenderar Cambidgemetoden, för att den gav min dotter hälsan tillbaka, hon var illa däran, men fick vikten normal och hälsan och tacksamheten flödar nu.
    Jag är evigt tacksam för att Gud pekade på denna metod då allt annat misslyckades. Anji var riktigt dålig…
    Jesus är god emot oss alla, bara vi lyssnar och lyder i alla lägen /Maria

  3. Vadå rekommenderar du Cambridgesoppan eller? Fast du är ju inte tjock.

    Den där bilden överst i artikeln här tycker jag om (den med törnekronan menar jag).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.