Jesus säger: "Jag är Vägen, Sanningen och Livet". Det finns evigt liv att få genom tron på Jesus och att ta emot frälsningen. Gud har en plan för ditt liv. Denna sidan handlar om människors TRO och otro. Jesus älskar dig och vill ge dig ett NYTT LIV. DET EVIGA LIVET MED JESUS.
Ja, det var roligare förr. Ja, det var bättre förr, på många vis. Javisst var det fel på saker också, men vi barn hade det annorlunda på många sätt och vis. Man kan jämföra då och nu, och ja filmerna här känner jag så väl igen. Det var lugnare för de flesta och man var mer tacksam för det man hade. Man vårdade det som fanns i hemmet och köpte inte nya saker så ofta. Det var en annan tid då, ja den var bättre på många sätt. Tacksamheten var stor och man sparade och tog vara på saker man hade, på ett sätt som man inte gör nu. Lycka: Bussen 36 /Gråberget, Majorna. Barndom. /Se filmerna…
banned.video,Incitament för massmord på barn 40 000 dollar per hundra spädbarn i USA som injiceras med dödliga gifter.I länken nedan kan Ni se en video som handlar om barn som blir dödade! Det handlar om MASSMORD! Det är det som SKER NU RUNT OM I VÄRLDEN på alla möjliga platser/städer,länder.
Det fanns videos och bilder i förra veckan om MASS-LASTER, BILAR, BUSSAR med DÖDA BARN!!!!! KAN ni tänka er detta! DET är DE TIDERNA som är de SISTA, som vi lever i NU! 100 MILJONER BARN tar/får/ges vacciner VARJE ÅR!!! Barnen blir total-lurade, och vad gör deras föräldrar?????? DE SOVER! SATAN HAR BRÅTTOM ATT DÖDA SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT!
En chockerande våg av vittnesmål har avslöjat ett djupt rotat nätverk av rituella sexuella övergrepp mot barn i Israel. Överlevare berättar om systematisk exploatering av religiösa ledare, lärare och till och med nuvarande och tidigare ledamöter i Knesset (Israels parlament).
Uppgifterna, som framkommit i granskande rapporter och skrämmande vittnesmål inför israeliska lagstiftare, beskriver ceremonier som blandar religiös symbolik med extrem sadism – vilket lämnat offren psykiskt krossade och myndigheter desperata att reagera.
Överlevare berättar om ritualer som åkallar fördömda bibliska gudar som Baal Peor och Ashtoreth. Dessa riter ska ha utförts av personer som utåt sett följer ortodox judisk praxis.
Offren beskriver gruppvåldtäkter, iscensatta bibliska scener (bland annat Förbundet med Isak), tvång att inta kroppsvätskor och psykologisk manipulation för att få dem att tro att deras lidande hade ett gudomligt syfte. Många förövare innehade enligt uppgift respekterade religiösa roller, som shofarblåsare under Rosh Hashanah, samtidigt som de utförde handlingar av extrem ondska.
Övergreppen började ofta redan i tidig barndom, där familjemedlemmar – ibland själva tidigare offer – lämnade över barnen till förövarna. Överlevare berättar att de uthärdat år av plåga, bara för att mötas av misstro när de försökt anmäla brotten. Polisens utredningar har upprepade gånger lagts ner, med motiveringar som ”brist på bevis” eller att anklagelserna avfärdats som vanföreställningar – en taktik som överlevarna menar att förövarna utnyttjar för att undkomma ansvar.
Politisk och institutionell medverkan Under en utfrågning i Knesset vittnade överlevare om att läkare, poliser och politiker deltog i eller möjliggjorde övergreppen. En överlevare, Yael Ariel, berättade att hon såldes runt i hela landet från fem års ålder till tjugo, medan en annan, Yael Shitrit, beskrev hur hon blivit ”programmerad” genom våldtäkt och sadism för att hålla tyst. Båda betonade att högt uppsatta personer – inklusive samhällsledare och regeringsföreträdare – är inblandade, med hot som använts för att tysta offren.
Dr. Naama Goldberg, chef för en ideell organisation som hjälper överlevare av övergrepp, bekräftade att vittnesmålen stämmer överens mellan annars orelaterade fall, vilket tyder på ett organiserat nätverk. Trots att bevis lämnats till polisen har ingen meningsfull åtgärd vidtagits, sade hon.
”Jag lämnade in skriftliga vittnesmål från fem kvinnor till polisen. Än idag har ingen kontaktat mig. Sedan rapporten har fler vittnesmål kommit fram,” sa Goldberg.
En polisrepresentant erkände att fallen är en ”hög prioritet”, men överlevare och förespråkare förblir skeptiska och hänvisar till en historia av institutionell försummelse.
Övergreppen sträcker sig bortom fysisk våld, och utnyttjar religiös doktrin för att krossa offrens psyken. Terapeuter rapporterar att överlevare lider av dissociativ identitetsstörning (DID), ett tillstånd kopplat till långvarigt och extremt trauma. Förövarna använde enligt uppgift ritualer, droger och sensorisk överbelastning för att framkalla dissociation, vilket säkerställde att offren förträngde minnen eller betraktades som opålitliga.
Rabbin Dr. Udi Furman, expert på rituella övergrepp, noterade att förövare förvränger kabbalistiska och bibliska texter för att rättfärdiga exploatering, och framställer våld som andlig transcendens. Denna ”andliga inversion” där ondska helgas och lidande glorifieras lämnar överlevare med djup känsla av svek – både från individer och den tro de fostrats i.
Fallet speglar internationella mönster av elitanknuten exploatering, såsom Epstein-nätverket, där överlevare påstår att högt uppsatta personer deltar i ett ”perverterat safari” av övergrepp. Kritiker menar att Israels rättssystem saknar verktyg för att lagföra andliga övergrepp maskerade som religiös praktik, vilket gör att förövare kan agera ostraffat.
Lagstiftare kallade vittnesmålen för en ”vattendelare” och krävde akuta reformer. Men eftersom förövare finns inbäddade i maktstrukturer, fruktar överlevare att rättvisa förblir ouppnåelig. Som en överlevare varnade lagstiftarna: ”Behandla detta som terrorism.”
Avslöjandena understryker en skrämmande verklighet: Under Israels religiösa och politiska institutioner döljer sig en skuggvärld där barn inte offras på trons altare – utan på maktens.
naturalnews.com, Oroväckande vittnesmål avslöjar utbrett rituell barnmisshandel i Israel med kopplingar till religiös och politisk elit, SE LÄNK NEDAN!
Enligt Monteiro handlar det inte om att helt undvika processad mat, eftersom nästan all mat på något vis är bearbetad. Han pekar också på att bearbetning till och med kan göra maten nyttigare – men att det handlar om att lära sig urskilja dessa från så kallade ultrabearbetade livsmedel.
“Ultraprocessade livsmedel är inte “riktig mat”. De flesta tillverkas och marknadsförs av multinationella företag och andra jätteföretag. Deras ultrabearbetning gör dem mycket lönsamma, intensivt tilltalande och i sig ohälsosamma“, skriver han.
Bilder: Detta anser jag inte vara bra föda:
Jag äter bara grönt och dricker vatten/te. HÄR FÅR DU RECEPT PÅ NYTTIGT GRÖNT!
1 blodapelsin, 1 äpple, 1 morot, 1 dl blåbär och en näve broccoli
1 kiwi, 1 banan, 1 morot, några sparrisar och krossade tomater i en köttfärssås
1 banan, vegetariska biffar på linser, 1 liten palsternacka, 1 dl gröna ärtor och ett äpple
Jag hoppas ni är många som vet/ser hur bra man kan äta och att kunna äta nyttigare framöver. Det kommer att bli svårt med maten men man får ’preppa’ så gott man kan.
ANALYS. Sverige ställde sig i maj 2022 bakom att WHO genom World Health Assembly (WHA) ska styra upp hela världens hälsa. De ska kunna besluta vad som är en pandemi och kan därmed isolera en hel värld.
WHOs främsta uppgift är att det enda sättet att bygga upp folkhälsan är att alla ska ta sprutor. Det började redan 1948 med ”vacciner” och nu befinner vi oss i en spruteufori.
WHO har ändrar begreppet pandemi. Idag kan en “bondförkylning” klassas som en pandemi.
WHO har ändrat på begreppet vaccin som inte längre är kopplat till att stoppa smittspridning
Flockimmunitet skall uppnås via sprutor.
Begreppet immuniseringspolitik är uppe på agendan och WHO och Sverige vill att alla länder måste anpassa sin politik, lagsystem och sjukvårdssystem för att denna agenda ska kunna förverkligas.
–LÄS HELA ARTIKELN. Förfasa dig över detta, OCH är DU INTE VAKEN, så bli det då! DET DU SER HÄNDA I VÄRLDEN står det om i Bibeln, Guds ord. Skeende efter skeende genom alla tider…. VI ÄR I SLUTET NU!
Hej på er! Idag då detta skrives har jag haft födelsedag. En fin dag med glädje på olika vis. En del människor säger att vi kristna INTE får/ inte skall/, fira vår födelsedag! NÄHÄ?? MEN; jag är såå glad att Gud skapat mig och att HAN gjort mig speciell och att jag får tacka honom för det!
Nedan för ser du en text/förklaring från sajten ALLT OM BIBELN, den förklaringen (Jehovas Vittne nämns här) tycker jag är nog så bra att se på, för att Gud har INTE sagt nej till att fira att man är född. HAN skall ha all ära och kärlek från oss alla. Var så god:
Födelsedagsfirande i Bibeln Fråga: Vad grundar sig Jehovas vittnen på när de menar att man inte ska fira födelsedagar? (H.T.) Svar: Jehovas vittnen baserar sin inställning delvis på att födelsedagar bara nämns vid två tillfällen i bibeln, och då handlar det om den egyptiske faraos (1 700 år f Kr) samt kung Herodes födelsedagar. I båda fallen utspelas ondskefulla händelser i samband med födelsedagsfirandet – farao låter hänga sin bagare (Mos 40:20-22), och Herodes låter halshugga Johannes döparen (Matt 14:6-11).
Ett annat skäl till att man anser det vara ”en oskriftenlig sedvänja” att fira sin födelsedag är att inte judarna gjorde det och följaktligen inte heller de första kristna, som ju var judar.
Men vad säger Gud själv om födelsedagsfirande? Faktiskt ingenting! Varken att det skulle vara rätt eller fel. Förutom de två ställen som nämnts inledningsvis talar bibeln över huvud taget inte alls om att någon fyller år, och den enkla förklaringen är naturligtvis som nämnts att man bland Israels barn inte hade för sed att fira sin födelsedag.
Det är emellertid viktigt att komma ihåg att det faktum att Israels barn inte firade födelsedagar, liksom att bibeln inte nämner någonting om födelsedagsfirande, inte behöver betyda att det skulle vara något fel att göra det – utan bara att det inte var vanligt förekommande just bland judarna på bibelns tid.
Det var å andra sidan inte innebandy heller! Eller mikrovågsugnar! Eller rockmusik!
Inte heller läser vi i bibeln om att Israels barn använde sig av kombinationen för- och efternamn, att man gick klädda i kavaj och byxor, att man kysste någon på hand eller att man dukade med gaffeln till vänster och kniven till höger…
Men det innebär självklart inte att det är fel eller synd på något sätt!
Vi får inte glömma att samtidigt som bibeln utgör Guds uppenbarelse till mänskligheten, så är den också i många stycken en ”historiebok”, en beskrivning av de kulturella förhållandena hos ett nomadiserande folk som levde för flera tusen år sedan, och dessa förhållanden är varken mer eller mindre ”gudomliga” än förhållandena bland olika folkslag i dag.
Vad det handlar om här är inte lydnad eller olydnad mot någon Guds befallning, utan helt enkelt kulturella skillnader, som grundar sig på en utveckling ur gamla traditioner. Och det är samma sak med vårt födelsedagsfirande (liksom vår tradition att fira våra namnsdagar).
Thor-Leif Strindberg/Allt om bibeln
Mark 7:4 Och när de kommer från torget äter de inte utan att först ha tvättat sig. Det finns många andra traditioner som de håller fast vid, som att skölja bägare, kannor och kopparkärl. Kol 2:8 Se till att ingen fångar er med den tomma och förrädiska filosofi som bygger på mänskliga traditioner och världsliga makter och inte på Kristus. / OBS! Traditioner som t ex en felaktig s k jul, det är inte ok!
Frid, Frid kan man ge! Den trasiga kan få andas igen, Trasig kan man vara men få hjälp att bli hel, Allt som gått Snett, kan bli förvandlat, till att bli helt De svåra sår som någon eller något Gett och som kanske ingen har sett.. Ja det ger ärr som skall läka, Frid kan uppstå och livet byggas upp. På nytt på nytt… Jesus är den som hjälper, där människor stjälper. Unga liv går till spillo, Verkligheten är svår och hård, Men ljus finns- Jesus är ljuset som helar. Tänk om fler milda ord fanns på vår jord!
Ord 12:18
Tanklösa ord kan hugga som svärd, men de visas tunga ger läkedom.
Ord 16:24
Milda ord är som rinnande honung, ljuva för själen och en läkedom för kroppen.
Ord 17:22
Glatt hjärta ger god läkedom, brutet mod suger märgen ur benen.
Upp 22:2
Mitt på stadens gata, på båda sidor om floden, står livets träd. Det bär frukt tolv gånger, varje månad ger det sin frukt, och trädets löv ger läkedom åt folken.
EN DAG finns INTE SORGEN MER!!! EN DAG, EN DAG, som blir till MÅNGA, kan människor få slippa ALLT ONT!!
OBS!!! TITTA HÄR:
SÅHÄR GÖR RFSL!!!! Tar död på barnen och visar dem VÄGEN TILL HELVETET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÅRAR.
D Wilkerson och en kort predikan fanns men den är borta nu men den undrar jag över. Han mötte en dam som han samtalade med och damen sade att hon varit sköterska åt sin make i många år för att han blivit sjuk och oförmögen att klara sig själv.
Damen berättade för D W och sade också att hennes make tyckte att han förlorat allt i sitt liv, all framtid och sin hälsa. SÅ KLART att han var förtvivlad!!Var detta själviskhet, bitterhet?? Nej det anser inte jag, det var lång och hemsk SORG.
Damen berättade för D W att hon sagt till mannen att också HON hade lidit väldigt mycket under mannens sjukdom, och OCKSÅ hade förlorat SÅ mycket!
Detta är kärnan: ATT HA FÖRLORAT!! FÖRLORAT!!SORG, but no bitterness. JA det KAN vara så att det VAR själviskhet, MEN det är INTE bara sådant—–
Maria: Så tror jag att de båda makarna menade, men D W som jag uppskattar mycket, verkar tro att det måste vara bitterhet och själviskhet. Av innehålleti videon att döma, så kan jag säga att jag själv har förlorat ALLT! Jag har inget kvar i mitt liv mer än SORG efter de många år jag blivit bestulen på! MEN en FRAMTID har jag dock, med Gud på ett nytt vis,bara jag kommer ifrån min fångenskap i denna stad jag tyvärr bor i. Jag är INTE BITTER, eller självisk, men jag har en LIVSLÅNG SORG att bära! En troende kristen får INTE känna panik, sorg, ilska, eller andra ytterligheter, för då är den människan inte god nog. MEN GUD VET våra PLÅGOR.
Ps 102:1
Bön av en plågad som i vanmakt utgjuter sin sorg inför Herren.
Ett land där bristen på flickor blivit ett stort problem är Kina. På bilden syns nyfödda kinesiska bebisar som just ska badas. Foto: AP/TT×
1 / 3
I spåren av abort: Underskott på 177 miljoner kvinnor
Det är ett underskott på 177 miljoner kvinnor i världen på grund av könsselektiva aborter. Det framgår av dokumentären ”De försvunna kvinnorna” som visas av SVT. Bakgrunden till aborterna är, enligt dokumentären, familjeplaneringskampanjer som drivits av västländer som USA och Sverige.
Nyheter · Publicerad 06:00, 24 jan 2020
En vildkatt med en köttig massa i munnen springer ut från en förlossningssal i Indien. Gynekologen Puneet Bedi, som just har påbörjat praktiktjänst sjukhuset, går in i salen och frågar vad som hänt. Svaret han får är att ett flickfoster i sjätte eller sjunde månaden har aborterats, och slängts på golvet, och att katten antagligen roffat åt sig en bit av fostret eller moderkakan.
Händelsen, som ägde rum på 70-talet, återberättas av Puneet Bedi i den tyska dokumentären De försvunna kvinnorna. Bakgrunden till aborten var troligtvis det forskningsprojekt som ägde rum på sjukhuset och som hade initierats av den amerikanske embryologen Sheldon Segal. Genom projektet lärde sig hundratals genetikstudenter att bestämma kön på foster genom fostervattenprov, vilket ledde till att åtskilliga flickfoster aborterades.
Projektet var, enligt dokumentären, en del av ett stort experiment som startades av inflytelserika personer i USA efter andra världskriget. Dessa personer, däribland industrimagnaten John D Rockefeller, ansåg att befolkningsökningen i u-länderna var en risk mot tillväxten och propagerade för åtgärder för att minska befolkningen.
Med organisationer som Ford Foundation, Rockefeller Foundation och Population Council hade Rockefeller och hans gelikar stort inflytande på den amerikanska regeringen, och snart hade det tagits flera internationella beslut om begränsningar av världens fattiga befolkning.
– Population Council ville inte bara begränsa befolkningsökningen, utan också höja befolkningens kvalitet, berättar historikern Matthew Connelly i dokumentären.
Organisationen ville nämligen begränsa barnafödandet bland just fattiga människor, säger han.
Det dröjde inte länge förrän amerikanernas plan började ge resultat. President Lyndon Johnson införde, enligt dokumentären, villkor för bistånd så att länder tvingades minska befolkningen för att få ta del av det ekonomiska stödet. Horder av så kallade hälsoarbetare utbildades för att ge kvinnor i länder som Sydkorea och Indien information om familjeplanering och preventivmedel. Samtidigt skapades läger där kvinnor steriliserades med oprövade metoder.
En drivande kraft bakom projektet var, enligt dokumentären, FN:s befolkningsfond UNFPA som bildades 1969. Vid sidan av USA uppges Sverige och Norge ha varit de största bidragsgivarna till denna fond.
Snart kom befolkningsplanerarna dock på något som skulle göra det ännu enklare att minska befolkningen i u-länderna: Familjers vilja att till varje pris få en pojke.
– Människor på Population Council och Ford Foundation […] började tänka att om de kunde hjälpa föräldrarna att få veta fostrets kön skulle det, tillsammans med abort, kunna minska födslotalen snabbt, säger Matthew Connelly i dokumentären.
Amerikanska politiker, däribland dåvarande utrikesminister Henry Kissinger, började enligt dokumentären pressa u-länder till att legalisera abort. Samtidigt hade forskare utvecklat ett moderkaksprov som gjorde att man kunde fastställa barnets kön före födseln, något som nu började erbjudas till kvinnor i u-länderna.
Ett land vars befolkningsökning USA såg som ett stort hot var, enligt dokumentären, Kina. Efter att USA:s dåvarande president Richard Nixon besökt Kinas ledare Mao Zedong ska även kommunistdiktaturen ha öppnat dörrarna för utländska familjeplanerare. En tid därefter införde Zedongs efterträdade Deng Xiaoping den beryktade ettbarnspolitiken. Miljoner ”hälsoarbetare” utbildades och banderoller med budskap som: ”Få det ur dig på vilket sätt som helst, låt det bara inte födas”, sattes upp.
Trots varningar om tvångsmässiga steriliseringar och aborter uppges FN:s befolkningsfond, och organisationer som Planned Parenthood, ha fortsatt att skänka pengar till kinesisk familjeplanering.
FN:s befolkningsfond gav till och med en utmärkelse till den kinesiska general som var chef för projektet under ”dess mest fasansfulla tid”, berättar Matthew Connelly i dokumentären.
FN-organets nuvarande informatör, Abubakar Dunges, motiverar utmärkelsen med att man bara följde medlemsländernas instruktioner.
Konsekvenserna av familjeplaneringsprojekten i Asien är slående. I dag är det ett underskott på 177 miljoner kvinnor i världen, enligt dokumentären.
I filmen får man se några konkreta exempel på vad detta ger för följder. Miljontals män hittar ingen att gifta sig med, kvinnor blir en dyr handelsvara och små flickor kidnappas.
– Se på hennes ögon. Titta på henne. Vad söt!, säger en gråtande pappa och visar bilder på sin lilla dotter som är en av åtskilliga kinesiska flickor som försvunnit spårlöst.
Bristen på kvinnor kan även påverka säkerheten i världen. Statistik visar att de flesta brott i världen begås av män utan fast partner, uppger dokumentären.
– Med instabilitet, våld och otrygghet i världens två folkrikaste länder så förstår jag inte hur det kan undgå att påverka internationella relationer, säger statsvetaren Valerie Hudson som forskar på mansöverskottet.
Trots de negativa konsekvenserna fortsätter könsselektiva aborter att utföras i både Indien och Kina. Och antal länder som får brist på flickor ökar.
Samtidigt har västländernas vilja att påverka u-ländernas familjepolitik inte upphört. FN:s befolkningsfond använder fortfarande 60 procent av sina biståndsmedel till familjeplanering, uppger dokumentären.
Enligt filmen kräver privata stiftelser återigen minskade födelsetal – denna gång motiverat med att man vill förhindra klimatförändringar. Och i stället för Asien är nu en annan kontinent i fokus, konstaterar dokumentären: Afrika.
Varken Ford Foundation, Rockefeller Foundation eller Population Council ville, enligt filmskaparna, ställa upp på någon intervju i dokumentären. Inte heller International Planned Parenthood uppges ha velat svara på frågor kring sitt engagemang i Indien, Kina och Sydkorea sedan 60-talet.
Det är mycket bra om hela det svenska folket ville läsa denna artikel och allt som man kan hitta om just FLUOR och hur farligt det är för hälsan/ för människan. Vi är sååå otroligt många människor som genom åren blivit itvingade fluor av staten / läs skolan. Som små barn som inte kan påverka eller säga NEJ var vi tvingade att skölja munnen, våra tänder med FLUOR för att de sade att det stärkte tänderna.
När du läser denna artikel så kan du KLART och TYDLIGT se att det är inte sant! Det FÖRSTÖR dina och andras tänder. Barnens tänder kommer att bli förstörda, ja de barn som växer upp och kommer att växa upp! GE INTE dina barn eller barnbarn eller andra barn fluor av något slag. Läs artikel, och jag kommer att lägga ut fler sådana här texter!Kokosolja och många tandkrämer finns det att tillgå som är UTAN GIFTET.
FN normaliserar pedofili: Den djupa staten är fri att våldföra sig på dina barn.
FN´s ”Office of the high commissioner for human rights” sanktionerar en sexuell revolution som kommer att kulminera i legalisering och fullhjärtat stöd för transgenderism, men även stöd för legalisering av pedofili.
Deep State är vidare avslöjat för sin roll i Pedogate, och vi kan vänta fler motsättningar som legaliseringen av pedofili förväntas innebära.
”Förenta Nationernas råd för mänskliga rättigheter,” som har några av världens mest hänsynslösa diktaturer som medlemmar, utlöste en global ilska för en tid sedan genom att rösta fram och utse en FN-tsar att övervaka normaliseringen av homosexualitet och transgenderism runt om i världen.”
”…Enligt FN: s propagandaservice, debatterade det misskrediterade FN´s ”råd för mänskliga rättigheter” åtgärden i nästan fyra timmar den 30 juni innan de antog den omtvistade omröstningen. Bara 23 medlemsregeringar och regimer röstade för att skapa den nya tsaren, medan 18 röstade emot och 6 lade ner sina röster.”
Åtgärden drevs framåt av ett tätt knutet nätverk av kommunistiska och socialistiska regeringar i Latinamerika med nära förbindelser med marxistiska terroristgrupper, västerländska globalister, Moskva och Peking.
Ett antal europeiska regeringar och andra medlemmar av ”LGBT kärngruppen”, som inkluderar Obama och EU, spelade också en viktig roll i att driva igenom agendan utanför FN´s fasad av ”mänskliga rättigheter”.
”För första gången kommer arbetet med denna fråga (normalisering av homosexualitet och transgenderism) att effektivt institutionaliseras i rådet för mänskliga rättigheter,” sa FN. …”De åtgärder som förespråkades – inklusive nya lagar för att skydda människor mot diskriminering – är samma åtgärder som idag förespråkar för regeringar överallt.”
Följande är exempel på hur akademiker talar om pedofilier. Detta kommer snart vara praxis, likt transgenders som terroriserar flickor på kvinnliga toaletter blir detta normen…
”Paedofiliskt intresse är naturligt och normalt för mänskliga män”
”Minst en stor minoritet av normala män vill ha sex med barn … Normala män blir upphetsade av barn.”
Var detta några gulnande citat från 70-talet och början av 80-talet, en era av missbrukande kändisar och den ökända PIE, (Paedophile Information Exchange)? – NEJ!
Var det några anonyma kommenterar på någon underjordisk webbplats? Nej igen!
Uttalandet att pedofili är ”naturligt och normalt” gjordes inte för tre decennier sedan! – Utan i juli förra året.
De gjordes inte privat heller, utan som ett av de centrala kraven vid en akademisk presentation, på inbjudan från arrangörerna, till många av de viktigaste experterna på området vid en konferens som hölls vid University of Cambridge i juli 2017.
Andra presentationer inkluderade: ”Frigörande av pedofilen: en diskursiv analys” och ”Fara och skillnad: Hebephilia-insatserna”.(Hebephilia är den sexuella preferensen för barn i tidig pubertet, vanligtvis 11 till 14-åringar.)
Den mest skrämmande organisationen i Amerika är NAMBLA. NAMBLA är förkortning för NordAmerikanska Man-Boy LoveAssociation och deras identifierande slogan är: ”Sex före 8 år, annars är det för sent”.
Vi är på väg att även i vårt land tillåta och uppmuntra till sex med barn. Vår tids största och sista tabu elimineras.
Det är nu tolererat att varelser med en XY-kromosomstruktur nu kan komma in i småflickors toaletter, under förutsättning att det är en transgender och att terrorisera dessa flickor i en George Soros – stil.
Dina barn är på väg att bli en del av en värld som de inte är rustade för att leva i.
Hur länge kommer det att dröja tills anställda inom barnomsorg har sex med barn och sedan skyddas? Nej, det här är inte en överdrift, det är en legitim oro.
Det här är ett uppenbart försök att ta bort det senaste perverterade förbudet mot vår lagliga kod samt våra socialförsäkringsåtgärder för att skydda våra barn. Ord kan inte beskriva hur sjukt och perverterade dessa människor verkligen är.
Och innan du tror att detta aldrig kan bli verklighet, bör du inse att globalisten George Soros ger pengar till NAMBLA. Och om det inte är tillräckligt oroande för dig, kom ihåg att Kevin Jennings, en tjänsteman från Obama, och en nära vän till Hillary Clinton, har också en stark medverkan i den här gruppen.
Kevin Jennings lär ha uttalat:
”Kan vårt sista tabu tas bort permanent? Du menar att jag inte längre måste dölja det faktum att jag är en pedofil?
Att bemöta de könsneutrala och homosexuella skyddsproblemen till pedofili sker redan. New York Times skriver här, (och här) och säger att pedofili inte är ett brott…
Man måste fråga sig hur sjuka dessa människor verkligen är, det verkar inte finnas några gränser över huvud taget.
Maria: Pedofili är inget nytt men icke desto mer lagligt, det är dödligt och har alltid varit. Offer dör, fort eller sakta. Läs en gång till att det skall bli lagligt. Har du några ord för det??? ÄR det nu NORMALT att våldta barn??? PEDOGATE.
Även när du säger att du inte ser honom ligger din sak inför honom, och du bör vänta på honom.
Job 8:21
21 Vänta tills han fyller din mun med skratt och dina läppar med jubel. 22 De som hatar dig ska kläs i skam, och de gudlösas tält ska inte mer finnas till.
Ord 20:22
Säg inte: ”Jag ska löna ont med ont!” Vänta på Herren, han ska hjälpa dig.
Maria: jag skulle kunna, om jag inte vore en troende, löna ont med ont, så mycket ont jag fått uppleva av människor som skulle ha HJÄLPT!
1 Thess 1:10
och vänta på hans Son från himlen, honom som Gud har uppväckt från de döda: Jesus, som räddar oss från den kommande vredesdomen.
Maria: En dag kommer den sista dagen… av hemska problem…. och ett nytt liv väntar, jag väntar ihärdigt och tackar Gud!!