Jesus säger: "Jag är Vägen, Sanningen och Livet". Det finns evigt liv att få genom tron på Jesus och att ta emot frälsningen. Gud har en plan för ditt liv. Denna sidan handlar om människors TRO och otro. Jesus älskar dig och vill ge dig ett NYTT LIV. DET EVIGA LIVET MED JESUS.
Snart, inom kort, antar jag.. är det så att vi får det svårare att klara oss och kommer nu åtstramningen på livsmedel och höjda priser så blir det tufft. MEN en sak förstår jag inte och det är att ALLA BORDE JU VETA VAD BIBELN, GUDS ORD säger! ELLER HUR! Det står om länderna och om olja och om mat och om hamnarna och om köpmännen! Men läs då och förstå att det är NU som eländet redan har börjat! VAD tror ni att D Trump håller på med?? och vart det leder? –Hmm!
Det finns mycket på denna hemsidan som du kan få reda på… sådant som DU inte trodde KUNDE vara SANT! Jodå det finns info om det mesta här. VI LEVER I ENDTIME NU!
ANALYS: DEN STORA VILLFARELSEN OCH DEN TEKNOKRATISKA RYTTAREN
Del 1: DEN MORALISKA TRIGGERN OCH DANIEL 11:37
Utgångspunkten för den nuvarande eskatologiska processen återfinns i profetian om den ’laglöse’ konungen i Daniel 11:37. Beskrivningen av en ledare som inte bryr sig om ’kvinnors lust’ har historiskt tolkats som celibat eller asketism, men i ljuset av Epstein-affären framträder en mörkare innebörd: en total avsaknad av vördnad för det mänskliga och det heliga i relationen mellan könen. Epstein-ön fungerar här som ontologisk kuliss, skapad för att testa mänsklighetens förmåga att urskilja sanning. Det är inte bara en fråga om enskilda brott, utan om en manifestation av en ’onormal kvinnosyn’ som genomsyrar maktens innersta cirklar. Denna moraliska röta är den ursprungliga lögnen som tvingar fram behovet av massiva distraktioner. När sanningen om elitens förfall hotar att nå en kritisk massa, måste narrativet skiftas genom fenomen som är så storslagna att de raderar det föregående minnet.
DEL II: DEN VITA RYTTAREN OCH TOXON-KOMPLEXET
I centrum av detta skifte står Donald J Trump, som i denna analys identifieras med den förste ryttaren i Johannes Uppenbarelsebok 6:2. Ryttaren på den vita hästen bär en krona och en båge (toxon på grekiska), men saknar pilar. Detta är nyckeln: segern vinns inte genom öppet krig, utan genom bedrägeri och teknokratisk leverans. Etymologisk är toxon roten till ”toxin2, (gift), kopplat till de pilar som i antiken droppades i gift. Denna ryttare spänner en bågsträng av ”Warp Speed” – en referens till den forcering av teknologisk och medicinsk intervention som initierades under Trump. Genom att tvinna samman militär effektivitet (DARPA) med bioteknik skapas en ’giftig bågsträng’ som binder samman hela mänskligheten. MAGA-rörelsen och den kyrkliga överhögheten missar detta eftersom de förblindas av den vita färgens skenbara rättfärdighet, utan att se att vapnet är osynligt och systemiskt.
DEL III: UFO-FENOMEN OCH DEN TEKNOLOGISKA ELDEN
När det moraliska förfallet (Epstein) blir för tydligt, aktiveras nästa lager av villfarelsen: UFO:s och utomjordiska fenomen. USAF (United States Air Force) innehar teknologin att simulera eld från himmelen (Joh Uppenbarelsebok 13:13). Detta är det ultimata mass-avledningsvapnet. Genom att släppa dokument om utomjordingar skapas ett nytt existentiellt hot som får allmänheten att glömma de mänskliga förbrytelserna på jorden. Forskningen antyder att vi som människoras är de egentliga ’aliens’*, men makten förvränger detta till ett hot för att ena befolkningen under en ny auktoritär ordning. Det är ”den stora villfarelsen” (2 Tessaloniker-brevet 2:11) personifierad; en teknologisk understödd lögn som är så stor att den som inte tror på den stämplas som en ”systemhotande aktör”. Staten och kyrkan, som båda är beroende av det rådande samhällsdirektivet, tillåter inte att detta narrativ genomskådas.
DEL IV: DE TVÅ VITTNENA OCH DEN SYSTEMHOTANDE MASSAN
De ”två vittnena” i Uppenbarelseboken 11 tolkas här inte som två individer, utan som den enorma folkmassa som vägrar acceptera den teknokratiska lögnen. Deras vittnesbörd består i att de ser igenom kulissen och pekar på den moraliska verkligheten . Eftersom de inte går att köpa eller bedra, blir de ett existentiellt hot mot systemet. Makten svarar med att stämpla som fiender till staten. När informationsbruset – havets och vågornas dån- blir så kraftigt att inga institutioner längre kan ge trovärdiga svar, återstår bara vedergällning. Det är här de 10 kungarna och andemakterna (Gog och Magog) träder in. När de förlorar kontrollen över ordet och narrativet, väljer de att nollställa spelplanen.
DEL V: VEDERGÄLLNING OCH DET TERMONUKLEÄRA SLUTET
Den ultimata vedergällningen är inte ett misstag, utan ett medvetet val av andemakterna att bränna upp ”skökan” (det gamla systemet) i eld. Termonukleär krigföring blir det sista försöket att tysta vittnena och dölja spåren av den ursprungliga lögnen. Allt som började som med en ö i Karibien och en manipulativ ledare med en giftig bågsträng kulminerar i en global eldstorm. Systemet väljer sin egen och jordens undergång framför att sanningen erkänns. Vid denna punkt upphör alla mänskliga frågor. När makten står rådlös inför det kaos de själva skapat, finns inga fler svar att hämta i informationsbruset. Det sista svaret, och den sista domen över denna kedja av händelser, ligger bortom mänsklig räckvidd och vilar hos Skaparen själv.
IT’S LIKE COVID BUT WITH ALIENS (SECRET MEETING WITH PASTORS) https://old.bitchute.com/video/ZAPq5kG9HsEa/
Syftar på JESU EGNA ORD: Vi kan alltså inte utesluta motivet att det nefariska i Genesis inte var ondskefullt utan allt är en del av Guds räddningsplan.
-Om vi hade sagt sanningen hade folk älskat oss, men nu blir vi hatade, förföljda, etc.
-Vi är inte av denna världen ”citat”.
-I honom är allting skapat ”citat”.
Människosonen är allt fullkomnat! ”citat”.
I Jesus är människan samlad som helhet men i denna värld blir vi stämplade som aliens därav citations-tecknet. Därav den nyanserade tolkningen att den stora villfarelsen är att Aliens kommer som våra räddare. BIBELN spegelvänder det paradigmet.
Den varnar t o m GÅ INTE DIT!
Det är så enkelt.
Finns det flygande hästar? Bara människosonen vet…
***Teknologisk analys gjord av Fredrik Eriksson/Återkommer med översyn av videos här.
Isaiah: 25:6 (Swedish) Och HERREN Sebaot skall på detta berg göra ett gästabud för alla folk, ett gästabud med feta rätter,, ett gästabud med starkt vin, ja med feta, märgfulla rätter, med starkt vin, väl klarat.
Jag vill visa Er videon, den innehåller mycket av det som skett förr och det som sker nu på olika håll i världen och vad det BETYDER. Det betyder bl a att den bevakning vi kommer att utsättas för inte är av godo. VÅR TRO, kristendom, Jesus,…. ja den kommer vi att få betala med, antagligen på hårda vis, kanske med våra liv. En del om digitala pengar m m visas, men det så kallade Märket är nr 1: Vaccinen, all vaccin, där är man lurad och har inte! följt med i bibeln.Förföljelserna kommer att eskalera, precis som på Jesu tid.Nej det finns ingen jordglob, det är lögn, se här på sidan om den platta jorden och bibelorden. SE också Matt 6:27 Vem av er kan med sitt bekymmer lägga en enda aln till sin livslängd? Matt 6:34 Gör er alltså inte bekymmer för morgondagen. Den skall själv bära sitt bekymmer. Var dag har nog av sin egen plåga.
Maria: Jag skrev igår om att D Trump INTE är en kristen eftersom han gått ut tydligt med den informationen, /se förra artikeln/ . Men skytten tycktes tro det och att alla var det på denna tillställning. Hmm det vet vi ej. Har du följt nyheterna så vet du kanske mer än detta, jag har alltid radio på för att ’kolla vad som sker därute..’Motiv säges nu kl 22.00: Manifestet säger tydligen galghumor och hans skäl, medl av Trump o regeringen är hans mål, immigranter m m, Ensam gärningsman.
Vi kristna har ett ansvar för andra och en kallelse att visa på. Jesu liv ställdes inför Guds förfogande. Lyssna till videon, som är mycket viktig för oss alla. ALLA TROENDE.
2. HÄR NEDAN KAN VI LYSSNA till videon som berättar om att D Trump INTE är Kristen. ?Hmm, för länge sedan innan han blev s k President, så berättade man om honom som KATOLIK. JA JUST DET, och det finns bilder av honom och hustrun utanför och inne i Katolska kyrkan m m.
Kanske för en gångs skull att han talar sanning? Ser DU NU VEM HAN ÄR??
Del 1. Zionism? Zionismen skapade uppryckandet och 1000-års-riket i slutet av 1800-talet via Scofield-bibeln och Frimurarestetiken. En sammanslagning av Zionism (Satanism) och Kristendom.
Israel? Israel är ett falskt statsbygge som har påverkat och indoktrinerat alla universitet och kristenheten via J.N. Darby som har samman-kopplat evolutionen som också skapades samtidigt som Israel bildades på papperet.
Davids-stjärnan?
Davids-stjärnan är inte det vi normalt sett tror, utan det är en kopia på Repham (tabernakel av Molok). En symbol för barnoffer.
Tucker Carlsson and Alex Jones om Trump? ALEX JONES, TUCKER CARLSON, AND NICK FUENTES (JEWTINO PEDOGAY) FINALLY ASK: IS TRUMP THE ANTICHRIST? Båda säger att vedermödan kommer snart och Vilddjurets märke kommer snart. MEN- de är alldeles för sent ute!https://old.bitchute.com/video/tfPX1hQUEXep/ HERE IS VIDEO, jag hoppas denna länk fungerar!
DEL 2:Varför Israel?
Bibeln pratar om drömmar, visioner, uppenbarelser och profetiska texter. ISRAEL ÄR VI!
De *Ärkekristna* ser oss som ett hot mot deras faktiska inkomst. Rent hat och aggressivitet. När folk vaknar så vaknar de på fel sida.
Uppvaknandet?
-Det är en farlig process! Du kan ju vakna upp medvetet och/eller omedvetet och börja inse att hela din verklighet är en lögn. William Casey FBI-direktör 1984, han sade att när vi lyckats indoktrinera hela befolkningen att det de tror på är sant, då har vi lyckats!- och där säger jag Amen! Den där Kabbalen, (forska om William Casey) så kommer ni tillbaka till landet Israel. -Israel är inte alls det vi förknippar med den sanning som egentligen finns.
I Tyskland börjar man nu förbereda för undantagstillstånd för män mellan 15 och 45 års ålder. /// Se fler video och få mer fakta om VAD som sker i Mellanöstern, Israel och Iran krigar… Du kan även se en hel del liknande viktig info här: https://www.youtube.com/@truthinhistory 737 videos.
KRIG. WAR. Ja det pågår såå mycket nu så det är svårt (?) att hålla reda på all information, och hur MYCKET måste vi veta för att känna oss säkra här i Sverige? Är vi SÄKRA över huvud taget? NEJ, det tror jag inte alls. Pessimist? Nej, inte alls, men vi kan ju se på bibelns ord och på hur allt har utvecklats de senaste åren och i nutid!
Den ’store och berömde D Trump’ har så många fel och är inte den ’vi tror’… han är mycket stor i mun och vräker fortfarande ur sig en hel del saker han kunde varit tyst med. Han har en ROLL som man inte förstått ännu, men det kommer klarheter om det, Är han Den vite ryttaren?Är han en räddare? Det får vi se, men nu är tiden kort och världen har INTE blivit bättre, inget vi kan hoppas på NEJ, Guds ord säger ju tvärtom. Var tacksam för varje dag.
VAD SÄGER GUD OM ALLT DETTA??? DEN SOM LÄST och LÄSER HANS ORD; VET VAR VI ÄR NU!!!https://www.radio-sveriges.se/p1 Mycket bra länk att lyssna på…när man sitter vid datorn m m
Det är ju inte som det ’borde’. eller hur? Världen är snart som en stor kokande kloak, ja. Det sker ofantligt mycket elände. Visar på video nr 1 här om att man faktiskt protesterar emot D Trump och det han gör och inte gör för folk. Video 2 handlar om ’koncentrationsläger’. Det finns mycket att säga om detta och de tider som NU ÄR. Det är inte vettigt, men det är förståeligt efter som det är END-TIMES NU! Eller, man förstår INTE ALLS??
Hej, jag har försökt en hel del i att ta med videos här på sidan som TYDLIGT berättar VEM D Trump är och hur han beter sig i sin Narcissism and the Self /Bok att läsa. Det är mycket otroligt HUR detta som sker får SKE och VARFÖR man gör på detta vis att sätta honom som ledare. Mycket fula saker bakom detta tillträde till denna s k ledar-post. Ja jag tycker att det är helt befängt att detta kan få fortgå som det nu gör. Jag visar inte på det som sker för att göra bort någon, nej, men jag anser att det är en vidrig tid vi lever i och att människor INTE har förstått HUR nära slutet vi är nu! Jag vill säga till alla jag möter m m att man ska vakna! WAKE UP PEOPLE! NOW! -ÄR DU VAKEN? Jag hoppas det. Fler videos i ämnet kommer, världen och tiden är ur led, SEN. Se videon. Jesus kommer snart tillbaka.https://www.sveakbt.se/personlighetsstorning/narcissist
Sammanfattning av händelserna /Det farligaste avtalet kommer.
Lögnerna Psykologi/Diplomati Det är 2600 år sedan detta skrevs i Guds ord: Man vill visa på: Den diplomatiska dörren. Den profetiska bilden. Nedräkning Vapenvila. Jared Kuschner, ja här får du veta varför det är just han som.. ABRAHAMSAVTALEN
Ramverk/Fredsstyrelsen Fredsavtal /Nej vi bor INTE på en ’glob’/ För stor acceptans av händelserna Det farligaste avtalet kommer Ja Varför är krigen så långa.. Libanon lider svårt./ Jag håller inte med om allt i denna video.
Vi är långt/längre/ in i tidernas tecken än vad man säger i videon, och det är inte lång tid kvar nu. Jag anser att det finns fel här i det. Men videon vill jag peka på som tidsenlig, ja./Maria
Dan 9:27
Han ska stadfästa ett förbund med de många under en vecka, och mitt i veckan ska han avskaffa slaktoffer och matoffer. Och på styggelsers vinge ska förrödaren komma, till dess att förstöring och fast beslutad straffdom utgjuts över förrödaren.” /Förrädare