Profetiska budskap!

Foto Maria

Foto Maria

Profetior och Profetiska budskap, ja det finns mycket om det. Jag har

samlat D Wilkerson´s och andras budskap till världen

HÄR:https://gospel.jesuslever.eu/?cat=81

Vi lever i en orolig tid, jodå, och jag vill upplysa om det som jag tagit till mig och lärt mig ur Uppenbarelseboken m m. Den boken är så enastående och sann, och den talar om tidens slut.

Välkommen att läsa. /Maria

9 Comments

9 thoughts on “Profetiska budskap!

  1. Tystnad i hans famn. Visst ropar vi, för han är ju vår tröst och hjälp i allt. Att vara hatad av de som inte tror det får vi räkna med. Jag lade in några vackra sånger om Jesu kärlek i går på FB men det är ingen som säger att det är bra eller fint och att Jesus lever.Det är svårt då vänner övergiver, de flesta är väl religiösa och vill inte ha den kontakten med Jesus som är så äkta och nära och gråtande i bön m m.Jag hoppas att det kommer människor i vår väg som vi verkligen kan vara tillsammans med i bön och tacksägelse. I kyrkorna idag är det ok med homosex och med en massa annat som inte hör tron till, det är jag verkligen emot. Dina länkar är det berättelse kanske om vad kyrkor/församl gör…skal kolla dem sedan. Jag är inte med i den kategorin..Ja vi ska få vara med om stora ting en dag därför är vi prövade. Många ger upp! de orkar inte, men Gud ger oss kraft att vara HANS VITTNEN, Underbart! men tufft. ja människor behöver verkligen få lära känna Jesus, de tider som kommer blir fruktansvärda!! Men vi har ju JESUS
    Fridshäls, kram f Maria

  2. Jag ropar till Herren i min nöd. Finner tystnaden. Vet att Guds ord säger att vi ska bli “hatade av alla”. Vi som älskar såsom Jesus älskade oss. Åh du svåra tid med prövningar som golvar oss totalt. Mitt hjärta flämtar häftigt ibland och kraften vilja överge mig helt. Även min vän som stod mig så nära har övergett mig och förtalar dygnet runt. Jesus du hade dina lärjungar runt dig. Låt oss som älskar dig i ande och sanning få komma samman i denna yttersta tid. Det kommer att gå fort nu. Jag ser hur människor bara försvinner spårlöst utan förklaring. Jesus du är vägen, sanningen och livet. Hjälp oss att härda ut. Du sade också att vi skulle göra större gärningar än dig men också kastas i fängelse för vår övertygelses skull. Är den tiden nu? Åh arma själ fräls människorna runt oss i Jesu namn.

  3. Hej på dig Sören och välkommen hit! Tiderna är sena ja och det finns mycket att tänka till om. Det är ett elände att så många inte vill ha en tro på Gud.
    I många församlingar är väl inte allt som det skall vara precis och jag hoppas man ser djupare in i det som Jesus säger är viktigt.
    Jag finner inga här som jag kan rekommendera, men ber att de ska vakna på ena eller andra viset. Gud kan visa och vill säkert visa vad vi ska kunna göra för andra troende och de fallna kyrkorna/Församl. Han ger olika saker åt olika människor och vi ska vara lyhörda för hans vilja.
    FRID.
    /Maria

  4. Hej kära bröder och systrar . Det är sant som det sagt att det är en mörk
    tid vi lever i . Tänk er att alla församlingar i den stad som ni bor i .
    Kommer överens om en viss tid att be för den .
    Det blir kraft.
    Jag fick en vision för ett tag sedan

  5. Hej GoA, tack för samtalet! Ja det är andligt sett väldigt mörkt! MEN vi kan vända det, vi kan ropa och be och tacka.
    Nej inte vill jag vara en öronkliare, möjligen en böld i öronen…för sanningen.
    Tack GoA för orden här. Jag vet att ni älskar Jesus.
    Innerlig kram!
    /Gudrun Maria

  6. Vi lever i en sen midnattstimma andligt sett.
    Tiden är mogen för allvar och besinning .
    Tänker på ett ord i Upp.22:11 “Den som gör orätt skall fortsätta att göra orätt och den som är oren fortsätta att orena sig, och den rättfärdige skall fortsätta att leva rättfärdigt och den helige att helga sig”
    Har tänkt på Johannes Döparen på senaste tiden – Han kliade inte folket i öronen –
    samma radikala Guds Ande tycker jag att jag finner i Gudrun – hon vill något. Shalom GoA.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.