Archives

AI Data Centers and the New World Order. SE VIDEO och Svensk Text Nedan!

AI-datacentren i USA har redan blivit enormt impopulära. Bullerföroreningarna från deras kylsystem når upp till 100 decibel och pågår dygnet runt utan avbrott. De tömmer grundvattenreserver i områden där vatten redan är en bristvara, vilket gör vattnet brunt och ger det en lukt av desinfektionsmedel, samtidigt som det inte finns någon nytta för det lokala samhället. En rapport från USA:s handelskammare visade att varje datacenter skapar omkring 157 arbetstillfällen.

På grund av detta har utvecklare använt sekretessavtal med lokala tjänstemän, och projekten offentliggörs ofta bara några veckor innan omröstningar om godkännande. Det finns nu nästan tvåhundra aktiva motståndsgrupper runt om i USA, och antalet växer snabbt.

Den officiella berättelsen är att USA måste förbli konkurrenskraftigt för att besegra Kina i ett kapprustningsrace inom artificiell intelligens, men den förklaringen går inte ihop. USA har redan byggt över 4 000 datacenter. Kina ligger på fjärde plats med 368. Vad de snarare verkar vara är infrastrukturen för ett nytt finansiellt system, ett som inkluderar massövervakning och autonoma vapensystem för att skydda det.

Det amerikanska dollarsystemet håller snabbt på att kollapsa, vilket skulle få förödande konsekvenser för hela världsekonomin. Den enda lösning som nu verkar spelas ut är den AI-drivna agentekonomin, som kräver enorm datorkraft. Detta nya AI-agentbaserade system kommer att styras av autonoma mjukvaruentiteter som kan äga digitala plånböcker, tjäna och spendera pengar, skapa kontrakt och genomföra transaktioner med varandra utan mänskliga mellanhänder. Detta adresserar skuldproblemet genom att få ekonomin att växa snabbare än skulderna ackumuleras. Precis som petrodollarn förlänger det den amerikanska dollarhegemomin utan att lösa dess grundproblem – skulden.

Banken för internationella betalningar (BIS) är ”centralbankernas bank”. Den är immun mot nationella lagar och dess anställda har diplomatisk immunitet. Den står inte till svars inför någon regering på jorden och varje centralbank är medlem. BRICS framstår bara som en motpol till västerländsk bankverksamhet – det är de inte. BRICS är i linje med resten av världen när det gäller införandet av detta nya AI-baserade digitala banksystem. Men ett växande antal analytiker håller med om att detta bara är en tillfällig lösning. Efter ungefär tio år kommer resursförbrukningen, undanträngningen av mänskliga arbetare och den enorma förmögenhetsöverföringen till de få som äger dessa AI-agenter att göra en grundläggande omstrukturering oundviklig. Ändå följer hela världen med på denna plan. Frågan är: varför?WHY?

Som vi tog upp i förra veckans video, ”Den nya världsordningen”, förbereder sig den framväxande unipolära världen för en stor geologisk händelse som förväntas bli katastrofal för USA och gynnsam för Ryssland.

I USA byggs datacenter inåt landet och på högt belägen mark, långt från kusterna. Det är hit all viktig amerikansk infrastruktur flyttas, och där miljardärer köper upp mark i miljontals hektar.

Kina bygger sina datacenter långt inåt landet och högt över havsnivån, mer än 1 200 kilometer från sina huvudsakliga användarbaser, som har klagat på fördröjningar och säkerhetsproblem. Kina har också byggt färdiga spökstäder på hög höjd, långt från kusten och på geologiskt stabil mark. Nu använder landet ekonomiska incitament för att flytta befolkningen till dessa städer och bort från kusten.

Rysslands officiella regeringsplan nämner uttryckligen ”öppnandet av ny mark för jordbruk” och ”enklare godstransporter i Arktis” som positiva effekter av en förväntad polförskjutning. De spenderar miljarder på att förbereda sig för detta. Landet har infört dussintals nya lagar som syftar till att stimulera ekonomisk tillväxt och uppmuntra migration till Arktis, inklusive gratis marktilldelningar, subventionerade bolån och andra sociala förmåner för dem som flyttar dit. Ryska forskare har dragit slutsatsen att 13 miljoner kvadratkilometer av idag frusen mark snart kommer att tina upp och bli ”centrum för den ryska civilisationen och ett land av stora möjligheter”. Ryssland bygger inte desperat datacenter. De inför nybyggarlagar och förbereder sig för ett enormt tillskott av ny landmassa.

Den förväntade katastrofala geologiska händelsen är den mest eleganta förklaringen till allt kaos som sker på jorden idag. Den förklarar nästan allting. Den verkliga gåtan är denna: vad är det egentligen som orsakar det, och hur känner de mäktigaste människorna på jorden till det?

gregreese.substack.comAI-datacenter och den nya världsordningen

Hanta. /SLUMP ELLER VERKLIGHET? Läs svaret här.

Hanta – slump eller verklighet?

Tittar man på ordet ”hanta” globalt och historiskt finns det faktiskt flera slående, obehagliga eller rent av bisarra språkliga sammanträffanden. Flera av dessa har en direkt koppling till död, förstörelse eller anatomi, vilket förklarar varför ”internetkonspiratörer” har haft så lätt att bygga historier kring ordet.Här är de mest anmärkningsvärda språkliga kopplingarna till ”hanta” över hela världen:1. Sanskrit (Indien): ”Att döda” eller ”Sorg”I det urgamla indiska språket sanskrit är hanta ett faktiskt ord med två helt skilda, men dramatiska betydelser:Död och förstörelse: Roten han- (हन्) betyder ordagrant ”att döda”, ”att slå ihjäl” eller ”att förinta”.

Ord som härleds från detta, såsom hantavya, betyder ”någon som ska dödas/straffas med döden” och hantaka betyder ”lönnmördare”.Ett utrop av sorg: Som ett självständigt utrop (interjektion) används hanta (हन्त) i klassisk litteratur för att uttrycka djup sorg, medlidande eller fasa (motsvarande det svenska ”Ack!”, ”Ve!” eller ”Fasa!”).2. Hausa (Västafrika): ”Levern”Inom hausa-språket, som talas av tiotals miljoner människor i bland annat Nigeria och Niger, är hanta det anatomiska namnet på ett av kroppens viktigaste organ: levern.Sjuklig koppling: Detta är ett mycket speciellt sammanträffande eftersom medicinska hanta-virus (såsom det stammar som ger upphov till hemorragisk feber) angriper just de inre organen och kan orsaka allvarliga blödningar och organsvikt.3. Latin, spanska och italienska: ”Det spökar”Om man tittar på hur ordet låter i romanska språk snubblar man över ordet hantar (eller asombrar / frecuentar på spansk dialekt, samt franskans hanter).

Detta betyder ”att spöka” eller ”att hemsöka”.Att en plats är ”hantad” betyder på äldre europeiska språk att den är hemsökt av andar, demoner eller sjukdom.4. Den koreanska ur-betydelsen (Hantan)Eftersom viruset faktiskt har fått sitt namn från Hantan-floden (한탄강) i Sydkorea, är den koreanska etymologin den enda som är vetenskapligt korrekt i sammanhanget. Men även den har en dyster underton:Det koreanska namnet Hantan-gang översätts ofta till ”Floden av bitter sorg” eller ”Klagofloden”.Namnet fick floden historiskt på grund av dess vilda, farliga forsar där många drunknade, samt att den ligger i ett område som slets sönder av brutala strider under Koreakriget. Sammanfattning av slumpen: Det är kombinationen av alla dessa unika språkliga sammanträffanden som gjort ordet så ”perfekt” för rykten:Hebreiska slang: Bluff / Skräp Ungerska slang: Lögn / SkitsnackSanskrit: Att döda / Utrop av fasa Hausa: Levern (ett organ som viruset angriper)Koreanska: Bitter sorg / Klagan Alla dessa kopplingar är etymologiskt helt oberoende av varandra, men de visar hur ett och samma ljudbygge kan få kusligt passande betydelser i helt olika kulturer. Så.. slump? No No.

TEXT: Fredrik Eriksson

25/4: USA och skytten Allen, Artiklar. OMNI/Demenssjuka får ingen vård? /18 000 Soldater övning.. /Resa hem..

Sanningar? Allen hånade säkerheten: ”Vansinnig inkompetens”

I ett manifest som 31-årige Cole Tomas Allen skickade till sin familj innan nattens skjutning sågade skytten säkerhetsarrangemanget vid galamiddagen, skriver Daily Beast.

Uppgifter: Skytten kallade sig själv för ”vänlig federal lönnmördare”

Den misstänkte skytten, 31-årige Cole Tomas Allen, vid korrespondentmiddagen i Washington DC kallade sig själv för en ”vänlig federal lönnmördare” i textmeddelanden, uppger en poliskälla för AP.

Poliser utanför Hiltonhotellet där galan hölls.

Trump: Manifest hittat – 31-åringen hatar kristna

Den misstänkte skytten i Washington, 31-årige Cole Tomas Allen, hade skrivit ett manifest som lämnades på hotellrummet, hävdar Donald Trump i en intervju med Fox News. Enligt presidenten visar det att han kände ”mycket hat” mot kristna.

Bild på den misstänkte som Trump delat.

Maria: Jag skrev igår om att D Trump INTE är en kristen eftersom han gått ut tydligt med den informationen, /se förra artikeln/ . Men skytten tycktes tro det och att alla var det på denna tillställning. Hmm det vet vi ej. Har du följt nyheterna så vet du kanske mer än detta, jag har alltid radio på för att ’kolla vad som sker därute..’ Motiv säges nu kl 22.00: Manifestet säger tydligen galghumor och hans skäl, medl av Trump o regeringen är hans mål, immigranter m m, Ensam gärningsman.

DEMENSSJUKA FÅR INGEN HJÄLP? LÄNK: https://www.dn.se/debatt/ett-pinsamt-svek-mot-sveriges-alzheimerpatienter man bryr sig mindre och mindre om de sjuka och fattiga m fl. / 18 000 soldater: https://omni.se/18000-soldater-deltar-i-aurora-26-storsta-pa-flera-ar/a/j03LLL OBS! Världen är världen och där hör inte den frälsta människan hemma. Nej hans rätta boning är hos Gud och den troende väntar på att få resa hem- hem till Gud. /Maria

Dagens värld och lilla Sverige.. /ORO

ORO,det är det i dagens Sverige, som bara blir kallare. Gud ger tröst! Vänd dig till Herren.

ORO! Vad är oro?? Men, Gud säger ju att vi inte ska känna oro! Eller?    Ja.

Men i landet Sverige och i de flesta länder idag så sjuder det av oro och tårar och ilska! Varför? Jo för att man har sänkt Sverige m fl länder i denna oro. Det är de rika som styr, har du lärt dig det? De rika har inte så stor oro.
Har du förstått att du ingenting får om du redan är fattig?
Har du lärt dig att om man har bra lön, jag menar: Hög lön och hög standard (Peps Persson låt..) och ett namn så har du ditt på det torra, ett tag i alla fall, eftersom det snart kommer någon som kan stjäla den position du har! Så det gäller att jobba på och få in så många miljoner som det går att få innan bubblorna landar i skyn. Det som man/du, kallar politik idag är bara en sorg för de flesta för det är ju alltid FEL lag som vinner, hur man än röstar så är det ju alltid ’fel’ parti som vinner. Eller? En gång var jag nära att gå in i denna karusell som man kallar politik, viken tur att jag blev avrådd från, i skarpa ordalag! ORO vad är det? Det är när marken rämnar under en och man inte vet var man ska sätta fötterna för allt är gungfly och man kan INTE FLY.

Men! jag FLYR till min Herre och Skapare, Kung Jesus, han som så många förnekar men som jag känner och som är min Herre. DÄRFÖR ATT han är det så känner jag att jag är trygg även om jag vandrat i tårar många dagar.

Tjuv och rackarspel är vad det är, det är sanningen. En hög människor som skall hålla folk på mattan och lura skjortan av dem, det vill säga deras levebröd, försäkringar, hus och hem och mat. och till sist tar de deras värdighet som människor. Men inte nog med det, de splittrar allt i sin väg mot toppen och den ultimata berömmelsen och välståndet, som bara är en chimär men det vet de inte. De lurar folk att rösta på en ’folklig’ ledare, som är dummare än dummast, men som säger att allt blir bra. Jag kallar allt detta för brottslighet och lögner! /Maria

Hes 12:18

”Du människobarn, ät ditt bröd med bävan och drick ditt vatten med fruktan och oro.

Pred 1:18Ty med stor vishet följer stor oro, ökad kunskap ger ökad smärta.

Job 14:1

Människan, av kvinna född,
lever en kort tid
och mättas av oro.

Ps 90:10

Vårt liv varar sjuttio år eller åttio, om krafterna räcker. När det är som bäst
är det möda och bekymmer. Snart är det förbi, vi flyger bort.

Ps 142:3

Jag utgjuter mitt bekymmer
inför honom och talar med honom om min nöd.

Matt 6:27

Vem av er kan med sitt bekymmer lägga en enda aln till sin livslängd?

Matt 6:34

Gör er alltså inte bekymmer för morgondagen. Den skall själv bära sitt bekymmer. Var dag har nog av sin egen plåga.

ARTIKEL OM: NÄSTA INFLUENSA-’PANDEMI’ !

WHO varnar WHO-fördraget hälsodiktatur WHO:s nya fördrag globalisternas pandemilag Pandemifördraget misslyckas influensapandemin

WHO sammankallar global session för att styra hur den kommande influensapandemin ska hanteras

2026-03-19

Världshälsoorganisationen (WHO) sammankallade på onsdagen den 18:e mars ett internationellt onlinemöte om pandemikontroll, med fokus på organisationens ramverk för influensapandemiberedskap (Pandemic Influenza Preparedness, PIP), enligt ett pressmeddelande från WHO.

PIP är den internationella struktur genom vilken WHO fastställer hur influensavirusprover ska överföras globalt, samt hur pandemivacciner, antivirala läkemedel och diagnostik ska fördelas när en insats mot en influensapandemi aktiveras.

Den nya sessionen om pandemikontroll, som organiseras via WHO:s informationsnätverk för epidemier och pandemier (EPI-WIN), ska fastställa hur regeringar, laboratorier som deltar i WHO:s influensaövervakningsnätverk och läkemedelstillverkare ska agera inom ramverket under en influensapandemi.

USA deltar fortfarande i WHO:s övervakningsnätverk för pandemier – inklusive organisationens sentinelsystem CoViNet, som nu omfattar 45 referenslaboratorier världen över – genom institutioner som Emory University, Ohio State University och CDC, trots att president Donald Trump tidigare i år utfärdade en exekutiv order om att offentligt dra tillbaka landet från organisationen.

PIP-ramverket antogs av den sextiofjärde Världshälsoförsamlingen den 24:e maj 2011, efter förhandlingar mellan WHO:s medlemsstater som inleddes 2007.

Enligt WHO:s beskrivning av evenemanget kommer morgondagens session att behandla ”roller och ansvar för olika aktörer vid genomförandet av PIP-ramverket.”

WHO beskriver systemet som ”det första och enda globala systemet för tillgång och nyttodelning inom folkhälsa.”

Läkemedelstillverkare som deltar i systemet får tillgång till dessa material i utbyte mot att tillhandahålla pandemimotåtgärder, inklusive vacciner, antivirala läkemedel och diagnostiska teknologier.

Under covid-19-pandemin instruerade WHO det internationella vetenskapssamhället att behandla ett digitalt SARS-CoV-2-genom som publicerats av den kinesiska regeringen som auktoritativt – trots att det saknades oberoende verifiering av det underliggande patientprovet – vilket ledde till att regeringar och läkemedelsföretag världen över omedelbart började utveckla diagnostik, övervakningssystem och vacciner baserade på sekvensen.

SARS-CoV-2 uppges ha orsakat miljontals dödsfall globalt och var ”sannolikt” ett resultat av laboratoriemanipulation, enligt kongressenVita husetenergidepartementetFBICIA och Tysklands federala underrättelsetjänst (BND).

Covidvaccinet har kopplats till 39 000 dödsfall, även om en federalt finansierad studie från Harvard Pilgrim visade att färre än en procent av biverkningar efter vaccination rapporteras till CDC:s system för rapportering av vaccinskador (VAERS) – vilket innebär att det verkliga antalet vaccinrelaterade skador och dödsfall kan vara betydligt högre.

Dessa händelser visar hur ett WHO-styrt pandemiramverk snabbt kan fastställa den globala vetenskapliga konsensusen och mobilisera regeringar och läkemedelstillverkare världen över – beslut som i slutändan avgör om miljontals människor lever eller dör.

Bland talarna som listas för sessionen finns Dr Maria Van Kerkhove, tillförordnad chef för WHO:s arbete med epidemihantering och pandemihantering, tillsammans med tjänstemän som ansvarar för att övervaka genomförandet av PIP-ramverket.

Dr Kerkhove möter betydande kritik från förespråkare för hälsfrihet, som ser henne som en nyckelperson bakom främjandet av restriktiva, toppstyrda folkhälsopolitiker under covid-19-pandemin, såsom omfattande maskkrav, nedstängningar och massvaccinationskampanjer, vilka de anser inkräktar på personlig kroppslig autonomi och individuella val.

Kritiker lyfter särskilt fram Kerkhoves starka motstånd mot att tillåta naturlig flockimmunitet genom omfattande smittspridning (som hon kallade ”farligt och oetiskt”), hennes betoning på global vaccinjämställdhet och bred vaccinationstäckning framför frivilliga eller alternativa tillvägagångssätt, samt hennes roll i att kommunicera WHO:s riktlinjer som motiverade långvariga undantagsåtgärder och övervakning.

Hon framställs ofta i dessa kretsar som en symbol för en icke vald global hälsobyråkrati som prioriterar kollektiv kontroll och läkemedelsbaserade lösningar framför personliga friheter, riskbaserad differentiering och decentraliserat beslutsfattande.

WHO har även på annat håll fastslagit att ”det kommer att finnas influensapandemier i framtiden.”

I och med att WHO nu aktiverar sitt styrningsramverk för influensapandemier håller infrastrukturen som styrde covid-19-responsen redan på att positioneras för att hantera nästa pandemicykel.

infowars.com, WHO sammankallar global session för att styra hur den kommande influensapandemin ska hanteras

Maria: Så…. man har alltså redan /sedan länge, ja/ STRYRNINGS-RAMVERK? BESTÄMT VAR NÄR och HUR som NÄSTA s k Pandemi ska ’hanteras’. PLANDEMIER VILL INGEN HA, eller hur?

NEJ NEJ NEJ

Makten är i Jesu händer/Video: Berno Vidén/ Vår nuvarande värld/ Bibeln: Jesus har Övervunnit världen.

Fil 2:6, han som var till i Guds-skepnad, men icke räknade jämlikheten med Gud såsom ett byte …..

Ordspråksboken 21 21Den som far efter rättfärdighet och godhet,han finner liv, rättfärdighet och ära.

Jeremia 27:5
Jag är den som genom min stora kraft och min uträckta arm har gjort jorden, med de människor och djur som äro på jorden; och jag giver den åt vem jag vill. Så giver jag nu alla dessa länder i min tjänare Nebukadnessars, den babyloniske konungens, hand; ja ock markens djur giver jag honom, för att de må tjäna honom. 7
Och alla folk skola vara honom och hans son och hans sonson underdåniga, till dess att också för hans land tiden är inne, att mäktiga folk och stora konungar skola göra honom sig underdånig. 8
Och det folk och det rike som icke vill vara honom, Nebukadnessar, konungen i Babel, underdånigt, och som icke vill giva sin hals under den babyloniske konungens ok, det folket skall jag hemsöka med svärd, hungersnöd och pest, säger Herren, till dess att jag har förgjort dem genom hans hand.

 Daniel 1:8
Men Daniel lät sig angeläget vara att icke orena sig med konungens mat eller med vinet som denne drack av; och han bad överste hovmannen att han icke skulle nödgas orena sig.

 9
Och Gud lät Daniel finna nåd och barmhärtighet inför överste hovmannen.

 10
Men överste hovmannen sade till Daniel: ”Jag fruktar att min herre, konungen, som har beställt om eder mat och dryck, då skall finna edra ansikten magrare än de ynglingars som äro jämnåriga med eder, och att I så skolen draga skuld över mitt huvud inför konungen.”

VAD HÄNDE:

Vi kan inte säga att vi INTE har hört rykten om Krig och annat. Det är fullt av detta nu och det kommer att bli tufft- DET ENDA RIKET SOM KOMMER ATT BESTÅ ÄR: GUDS RIKE! LYFT BLICKEN!

1.Så bedrövligt att höra! Go now, Trump./Den fula världen,men SE Video: 2. En sådan underbar frälsning.

-Jag tror inte att människor av idag kan begripa hur det BORDE VARA i världen, eller HUR DET VAR DÅ DET VAR ’Bättre’! Vad tänker du som läser här, om allt som sker? Tänk då också på hur MÄRKLIGT det är att vara FRÄLST! Vi frälsta tillhör inte den VÄRLD som skall gå under och pinas i Straff. Vi är räddade av Jesus- HAN är vår Kung i EVIGHET. Därför så hemskt att se det som sker varje dag, innan slutet.

Denna världen kommer att BRINNA. Jesus hämtar de troende hem. Tänk på att Satan är sååå arg över de som säger NEJ till hans eviga smuts och hemskheter!

The more you know, the crazier you look.

Vi som läser bibeln och ser de tider som är NU, vi förstår hur det hela är upplagt från början, satan har ju alltid funnits för att förleda människor och han har verkligen lyckats med många människor, att få dem att bli totalt grundlurade och TOMMA. Jag menar hjärntvättade av lögner, sådant brukar jag ju nämna här på sidan och jag gör det igen för faktum är att människor tycks bli värre och värre ansatta av tidens tand och satans lögner. Det tär och skär i människor och människor tycks inte förstå GUDS SANNINGAR!!  Det är bättre då att få sina hjärnor tvättade rena med att LÄSA GUDS ORD och ta till sig det HAN SÄGER istället för att lyssna på ljug-halsar som politiker, kungar, furstar och besserwissers.

SHOCKING: What They Just Admitted at Davos 2026 | Bible Prophecy /Vad har de just erkänt i DAVOS, vad har de bestämt? Hjälper de oss…nej de stjälper. 2 videos

Man talar om implantat i hjärnan, man talar om att mäta hjärnvågor och kontrollera folken. Kontrollen, ja övervakningen av folken är ju så nära nu att det är övertydligt och skrämmande. DEN SOM HAR GUD klarar denna tid som kommer även om det blir tufft- MEN de andra som INTE vet vem Gud är— de faller fort.. bort. De ELITER SOM STYR framöver kommer inte att tveka över tvånget de lägger på folken, ty de är ISKALLA och gör som DE VILL och som de har PLANERAT i Åratal.

Att vara en PRIVAT-PERSON framöver, det kan VI glömma nu och vi kommer inte att trivas. Den Agendan 2030 m m som de följer är för oss livsfarligt. Men vem bryr sig om några små miljoner dör. Tala om manipulation. Jeremia 17:9 säger 9 Bedrägligare än allt annat är hjärtat,det är obotligt sjukt.Vem kan förstå det?

HAR vi och KOMMER VI att ha FÖRTROENDE för det som sker nu och senare, eller har vi glömt attbacka då det verkar lurt ???? VEM ÄR DU?? KAN DU STÅ EMOT det som kommer?? HUR GÖR MAN DÅ??? DET är frågan och frågorna vi måste börja bearbeta INNAN allt är ett faktum och man gör oss illa på många olika vis. VAR VIS! GÅ TILL HERREN REDAN NU!! HAN har ALLA SVAR!

PSALM 139 är en vägledare, en tröst, ett gott ord, en försäkring till oss och mer! Psalm 146:3, GUD dominerar inte och hotar oss, NEJ, han älskar oss alla och vill oss väl! DÄRFÖR vänd om till honom redan nu! HAN vill hjälpa oss alla i och genom dåliga och hemska tider framöver. Johannes Uppenbarelsebok kap 13 och ÖVRIGA kapitel är en MANUAL för överlevnad!! DEN MANUALEN MÅSTE VI KUNNA. OBS! Det så kallade Märket är knutet till den s k VACCINEN, inget annat! LEDARE kan inte hjälpa men stjälpa, de kan inget garantera, men GUD garanterar evigt liv för den som vill leva med honom. Hebr 12:28 talar om ett rike som INTE KAN RUBBAS! Vilket? GUDS RIKE, vårt hem. GUD ÄR EVIG OCH KAN INTE RUBBAS. SE DENNA OCKSÅ!!

Jared Kushner/Endtime

This Explains EVERYTHING‼️| Jared Kushner | Davos | World Economic Forum | Bible Prophecy

Nu går det undan och tiden är här för alla händelser som skall komma…

Matthew 7:15 Beware of false prophets, which come to you in sheep’s clothing, but inwardly they are ravening wolves.

/OBS! EFTER VEDERMÖDAN/ 42 Var därför vakna, för ni vet inte vilken dag er Herre kommer. 43 Men det förstår ni att om husägaren visste när på natten tjuven kom, då hade han hållit sig vaken och inte låtit någon bryta sig in i hans hus. 44 Var därför beredda också ni, för i en stund när ni inte väntar det kommer Människosonen.

’Gaphalsen’ fortsätter att provocera, m m/ och varför alla s k ’olyckshändelser’ m m.. Det räcker nu och man döljer andra sanningar.

Världen är en sophög, en soptipp. Mörker och galenskaper haglar över oss nu och framöver. Gud ser och hör allt.

https://nyadagbladet.se/ekonomi/borsen-faller-efter-trumps-tullhot-vapenjatten-saab-mot-strommen

Har ni läst nyheter överallt på nätet och i diverse tidningar, där kan vi se alla slags galenskaper susa förbi. Vi är så lurade av allt och alla att det är mer än sanslöst. D Trump och annat är nog också ngt slags ’täckning’ för annat som kommer, t ex digital ID Biometriskt ID m m. Det är som om himmelen och mer, öppnar sig och alla DEMONER AV OLIKA SLAG VRÄKER SIG NER PÅ JORDEN. Är du med i resonemanget eller duckar du nu? VADÅ DEMONER??

Jo det är sådan ondska som börja lägra sig här så att man bör tänka efter vad som sker! ONDSKAN kommer att breda ut sig ännu mera framöver. Se gärna bild och texter här så går vi vidare…. De morden som sker I NUTID är nu vardagliga händelser, Satan vill ta så många som möjligt. De ’olyckorna’ som sker med bilar och flyg och båtar m m är inte normala. Vädret är inte normalt och värmen och /eller kylan är inte normal. DET ÄR INTE GUDS VERK!. GUD skapade en värld som vi skulle uppskatta och älska men människor har vänt sig till ilskan. Jag hör mycket på s k ’nyheter’ och jag hör och läser VAD SOM SKER överallt där det är möjligt att få veta. Man tror också att man äter NYTTIG MAT, MEN däri gömmer sig rena smutsen och gifter. Vattnet? INTE OK! Klagar jag? JAAA det gör jag väldigt mycket. /Se artiklar nedan, många har väl inte läst dem….

https://nyadagbladet.se/ekonomi/borsen-faller-efter-trumps-tullhot-vapenjatten-saab-mot-strommen/

Donald Trump tar emot partikamraternas jubel efter sitt tal i representanthuset förra året.

Bild: Win McNamee

Kongressen kan stoppa Trump – men gör det inte

Därför framstår Trump som enväldig härskare • Experten: ”Har avsagt sig sin makt”.

USA:s president Donald Trump.

Bild: Julia Demaree Nikhinson /AP/TT

”Handelsbazookan” – EU:s kraftigaste vapen mot Trump

Kan stänga ute amerikanska företag från Europa – men inte utan risk.

Trump: Europa borde fokusera på Ukraina

USA:s president Donald Trump säger att Europa borde fokusera på kriget mellan Ryssland och Ukraina i stället för Grönland.

USA:s president Donald Trump.

Trumps brev till Norge – efter fredsprisnobben

Donald Trump kopplar ihop Nobels fredspris med Grönland i nytt brev.

D Trump skall egentligen INTE ha så mycket utrymme här men jag är skyldig att visa på kontraster- d v s: Gott och ONT! Vad är ondska? Det är människor som gör det som är ont, d v s fel. ONDSKAN BÖRJAR REDAN i Början AV ALLT och bibeln visar oss!

Eld, svavel, hagelstormar, pest och blod och slagregn….med mera, ja, name it,…. det blir hårt framöver. De är bara några rader om ALLT som kan ske, men vi vet inte NÄR. NÄR är tiden inne för de olika underrättelserna i bibeln? Varningarna, folken, stordåden, missgärningarna och den stora ondskan???… …Vår förlossning?

1 Mos 6:5Och Herren såg att människornas ondska var stor på jorden och att deras hjärtans alla tankar och avsikter ständigt var alltigenom onda.
Job 4:8Jag har sett att de som plöjer ondska och sår olycka får skörda sådant.
Job 6:30Bor orätt på min tunga? Skulle inte min mun förstå ondska?
Job 11:11Han känner lögnens män och ser ondskan, skulle han inte bry sig om det?
Job 20:12Även om ondskan är söt i hans mun och han gömmer den under tungan,
Job 22:5Är inte din ondska stor och dina missgärningar utan ände?
Job 24:12Från staden hörs de döendes jämmer, svårt sårade ropar på hjälp. Men Gud bryr sig inte om ondskan.
Job 35:8Din ondska påverkar människor som är lika dig, och din rättfärdighet människobarn.
Job 36:21Akta dig, vänd dig inte till ondskan, som du valt i stället för lidande.
Ps 5:5Du är inte en Gud som älskar ondska, den som är ond får inte bo hos dig.
Ps 7:10Gör slut på de gudlösas ondska, låt den rättfärdige stå fast! Du som prövar hjärtan och njurar är en rättfärdig Gud.
Ps 73:8De hånar och hotar med ondska, överlägset hotar de med förtryck.

Ef 6:12 Vi kämpar inte mot kött och blod, utan mot furstarna, mot makterna, mot världshärskarna här i mörkret och mot ondskans andemakter i himlarymderna.
2 Thess 2:10 Med ondskans alla konster bedrar han dem som går förlorade, eftersom de inte tog emot kärleken till sanningen så att de kunde bli frälsta.
Ps 125:3 Ondskans spira ska inte vila över de rättfärdigas arvslott, för att de rättfärdiga inte ska sträcka sina händer efter orätt.

Nog har de flesta troende kristna varit med om s k ‘attacker’ från satan, d v s saker som sker som gör så ont i vårt inre eller rena slags ‘olyckor’ eller riktiga olyckor, depression, saker som skett i privatlivet som gjort mycket ont och NÄSTAN gjort oss handlingsförlamade.

1 Tim 5:15Några har redan vänt sig bort och börjat följa Satan.

JA MÅNGA FÖLJER SATAN!

När värre tider kommer framöver! .. så får människor ropa på Gud på ett nytt sätt, i panik och i sorg, Gud kommer att svara, men han undrar nog varför man inte tagit vara på tiden och ropat tidigare på räddning av sin själ och kropp. LÄS GÄRNA OM VACCINMARKNADEN!! NY ’Plandemi’ väntar. https://gospel.jesuslever.eu/peter-krabbe-skriver-margareta-skantze-vaccinmarknad/

Hur man känner igen Satan´s attacker….I Gud går vi fria.. /VIDEO. Guds ord har aldrig fel!

Vi som läser bibeln och ser och lever i de tider som är NU, vi förstår hur det hela är upplagt från början, satan har ju alltid funnits för att förleda människor och han har verkligen lyckats med många människor, att få dem att bli totalt grundlurade och TOMMA. Jag menar hjärntvättade av lögner, sådant brukar jag ju nämna här på sidan och jag gör det igen och påminner — för faktum är att människor tycks bli värre och värre ansatta av tidens tand och satans lögner. Det tär och skär i människor och människor tycks inte förstå GUDS SANNINGAR!!  Det är bättre då att få sina hjärnor tvättade rena och vakna med att LÄSA GUDS ORD och ta till sig det HAN SÄGER istället för att lyssna på ljug-halsar som politiker, kungar, furstar och besserwissers m fl som säger osanningar. KOM I HÅG ATT: GUDS ORD HAR ALDRIG FEL!!

Del 1: ”Satan is the Prince of the power of the Air”. Vad betyder det och hans makt är vad? Se nedan. MEN VILKEN skada gör då Chemtrails, HAARP, m m o-tyg i vår luft? Det vet vi, det är av Satan!

Efesierbrevet 2:1-10, Ef 2 v 1-3, Ef 6:16, Matteus 6:26, Nehemja 96, Psalm 148, 2 Kor 12:2, Ef 12, Kolosserbrevet 2:15, Ef 2:2, Ef 6:12, Himmelska rum skulle betyda lager av himlar, lagren av luften ovanför jorden, men nedanför där Jesus Kristus sitter, den högst, styrande allting, .. Tim 4:4, -Vi människor behöver bära GUDS RUSTNING och STRIDA MED GUDS ORD OCH TRONS SKÖLD. Kristus är upphöjd till Kung till den högsta himlen över allt styre och auktoritet, Fursten över luftens makt är i koppel så… 1 Johannes 5:18 att hela världen ligger i djävulens våld, men dem som är födda av Gud kan han inte förgöra. Bild: No! Det är inte ’contrails’ (ofarligt? Nej FARLIGT)

DETTA ÄR HANS FAVORIT! Att ge oss giftig luft! Chemtrails. Vågorna går höga om detta för man vill INTE ERKÄNNA detta hemska brott mot människorna.

Ef 12:1 Högt över varje:
ärkehärskare (ledare från urgamla tider, militär term för general, den högsta ledaren) och auktoritet (militär term för delegerad auktoritet) och makt (makt utifrån antal, militär term för kraften av en stor armé) och härskare (herre, som har makt över en region) och över varje namn på allt som är namngivet [över varje titel som kan ges, över varje sjukdom, ja, över allting som har ett namn, se Rom 8:38] inte bara i den här tidsåldern, utan också i den kommande.

VI ALLA skall tänka över Satans list, hans oerhörda hat emot människorna, hans slughet, hans vrede, framförallt hans O N D S K A! DET ÄR VAD VI KÄMPAR EMOT OCH MÅNGA BLIR DÖDLIGT SJUKA AV DET OCH ANNAT som vi inte har koll på. KUNSKAPEN ÖKAR PÅ DIN KRAFT OCH FÅR DIN HÄLSA ATT FUNGERA. Jag återkommer med mer info och tankar om/i detta ämne, kom tillbaka och läs. Video nr 2 kommer att finnas också. HÄR i länkar KAN DU BEKANTA DIG med det jag redan skrivit/visat på i ämnet och vill påminna om: https://gospel.jesuslever.eu/category/chemtrail/ https://gospel.jesuslever.eu/category/vadervapen/

Världen vinner inte! JESUS vinner alla kamper vi har.

Del 2 kommer….