Ett ord idag / Rop i öknen/Sharia…

godsword2.gif 

ETT ROP I ÖKNEN SOM INTE NÅR POLITIKENS ELLER MAKTENS FINRUM – SVERIGE är EU:s ordförandeland. Dag 2. Nu är det bara 178 dagar kvar…

 Sverige har en överfylld agenda. Vi vet. Två (2) angelägna ämnen skickas med. De skulle kunna beredas plats vid kafferaster på jobbet, och vid middagar under kristallkronorna i Bryssel, Göteborg, Jönköping, Luxemburg, Malmö, Stockholm, Strasbourg, Växjö, Umeå samt Åre. Resten av detta spörsmål läser du HÄR:http://missionxp.webblogg.se/    Andra inlägget uppifrån. När du har läst och förstått att vi inte på något sätt kan ställa oss bakom förslaget om Sharia-lagar i Sverige, och att vår regering inte tycks sätta denna fråga i fokus, kan du fortsätta att läsa i inlägget ovanför om :    Amnesty om Gaza-kriget:   Amnestyrapporten juli 2009 har granskats av Fred i Mellanöstern (FIM). Analysen av FiM gör det uppenbart att trovärdigheten och seriositeten i denna organisation en gång för alla måste ifrågasättas.

Amnestys s.k. ‘rapport’ är ingenting annat än en pamflett och partsinlaga. /   Det är Dag Selander som håller i dator”pennan” här och jag uppmanar er att läsa vad han skriver.

*Skön är bilden av en herdefamn öppnad, väntande och varm. God är vilan i ett fårahus räddad av Guds starka arm.* B Karlsson /  Vi har en stor och mäktig Gud, men vi troende får inte tala så mycket om honom, för det är störande i  dessa humanismens tidevarv. Mona Sahlin säger: Vi ska ha tro på politiken!  Nej, säger jag! Vi ska ha tro på en stor och allsmäktig GUD, som kan rädda detta landet från förfall.  ist2_2701041_love_bible_scripture2.jpg  http://hedersrelateratvald.blogspot.com/ och här kan du läsa lite om just sharialagarna

 

4 thoughts on “Ett ord idag / Rop i öknen/Sharia…

  1. Hej Andreas, jag har skickat ett utförligt mail till dig om Sharia lagarna och om Jesu återkomst. Människor VILL inte veta vad som komma skall, och därför viull jag på min sida upplysa dem.
    Hoppas du vill fortsätta kommunikationen här….
    Gud välsigne dig, jag vet att du tror.
    Hälsn Maria

  2. Vet inte vad de där ‘Sharia-lagarna’ går ut på, orkar inte läsa nån lång text som jag ändå inte förstår.

    På tal om detta med att vi lever i ‘de sista tiderna’, “det brukar ju de kristna jämt säga och sen händer inget”, ungefär så säger ju de som inte är kristna och det värsta är att det inte är lätt att säga emot. Men jag tänker att man måste se tidstecknen, men hur ska man nånsin kunna övertyga de som inte tror?

    Hej då.

  3. Hej Carina Tack för din hälsning o kommentar! De sista tiderna är här och nu handlar det om att verkligen väcka människor… Önskar dig allt gott och det är skönt att höra att du är medveten om vilken tid vi lever i! Recepten är härliga så jag återkommer till dig m m.
    Hälsn Maria
    Ha en sköön helg.

  4. Det går inte att undgå att se att vi lever i den yttersta tiden, i det som sker. En del av uppenbarelseboken börjar bli sant, redan. En del är skrämmande, tycker i a f jag. Är tacksam att Gud hör bön.
    Tack för kommentar hos mej! Ja, hittar du något recept som du gillar, får du gärna skriva en rad till mej om det.
    Allt gott till dej! Och trevlig helg!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.