En värld i brand/ Vakna till besinning

 

Människor behöver veta om Guds kärlek

Är man det minsta klartänkt eller upplyst eller har Guds tanke om vad världen är och kunde vara, så kan man och bör man börja gråta över detta landet. Ett sådant land som detta, förljuget, korrumperat, lögnaktigt, smutsigt, ja jag hittar inte orden. Detta land, mitt kära Sverige?, behöver sannerligen beskydd från Gud, men jag anar att Gud är ganska trött på oss och på världen, och han letar efter människor som är vakna.

Har vi sett och är medvetna om vad som hänt då det gäller de sjuka och hur de blir behandlade? Har vi sett och är medvetna om det käcka klimatavtalet som gick i stöpet, och har vi/är vi medvetna om vilka lögner det florerar? Vi kan läsa om (om vi läser rätt information) att den globala uppvärmningen är en av lögnerna vi hoppas svälja!, och svininfluensan den var också en lögn påhittad av läkemedelsföretag och politiker. Det finns ytterligare saker som är viktiga att ta upp, men följ denna sida så får du veta mer.

Är det inte dags att vakna nu då och ställa de styrande mot väggen? Eller skall vi rösta fram ett parti som är värre än alla tillsammans, år 2010? Det bästa partiet måste ju vara JESUSPARTIET men det är inte bildat än tyvärr.

Vi vet också nu att kristendomen skall bli borttaget från läroplanen och vi skall få historia som börjar med  Ådalen -31. Är det vettigt? Jag vet att Hjalmar Branting sade på sin tid att kristendomen skall tigas ihjäl, och vi är på väg dit….jag skulle kunna säga mycket mer om vad jag o andra människor anser, men jag stoppar här och säger som avslutning, att den som inte vaknar till nu- de troende eller de som kallar sig troende, och övriga i konungariket Sverige får snart se en falsk konung komma in på scenen, han kallas Antikrist och han förbereds för sin gärning nu. Europa blir en diktatur men de kallar det demokrati.

Så håll i hatten, för det kommer att blåsa mer än storm, och rannsaka ditt hjärta och fråga dig vem du tillhör, staten eller kapitalet eller en MÄKTIG OCH UNDERBAR GUD?

Det är dags för djup och innerlig bön och det är dags att fråga Gud vad han vill att vi ska göra.  Det är dags att leva ut Guds Vilja konkret och i minsta detalj, och är du hungrig så frågar du efter den PLAN han har för DIG.  Amen.

 Följ Kristus till varje pris.   2 Tim 2:3-13

2 thoughts on “En värld i brand/ Vakna till besinning

  1. Hej, det finns krafter i Sverige som planerat att tiga ihjäl o ta bort vår tro, så det gäller att vara stark i de stormar som kommer att komma.
    Nej Gud är inte trött på oss, han är stolt över att ha oss troende..och han vill att vi står fast.
    Kram f Maria

  2. Hej Maria!
    Kristendom kan aldrig någonsin tigas ihjäl!!!
    Mer de vill detta så starkare tro blir det hos dem som tro på Gud!!!
    Kram Kyllikki

    P.S Gud blir inte trött på oss,Han vet hurudana vi människor är!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.