De sista tiderna/Jorden. Lyd Gud!

 /Alla behöver honom!

I min dagstidning i dag läser jag en artikel om KYOTO-Protokollet, att det aldrig har varit  framgångsrikt, och det vet vi ju. Det nämns också att vi nuförtiden kan reagera över namn som Katrina, Ike, Gustav och Alex. Ja de är ju namn på orkaner som  dragit fram och ödelagt städer m m. Något är gruvligt fel, eller hur?

Forskarna säger att detta bara är försmaken av vad som komma skall. Och vaddå? Vad menas? Jo de menar att nu är det dags att världens länder enas om en gemensam STRATEGI för att minska, eller åtminstone bromsa klimatförändringarna.  Jag sågar hela artikeln!  Hela artikeln handlar om utsläpp. Tänk om man kunde släppa in Gud i stället i sina tankar och i konferenserna. DÅ hade man fått rätt tankar och rätt attityd och rätt hjälp. Men, i och för sig, så vet den troende, den som litar på Guds ord, vart vi är på väg.

I en debattartikel i Financial Times pratar de om att skapa ett mer attraktivt klimat för investeringar i mindra koldioxid i Europa, …där sätter jag punkt., på en andefattig artikel.Och då menar jag att på detta sättet de diskuterar och forskar  och pratar och debatterar, så kommer de aldrig fram till vad som egentligen pågår, (jo det finns de som vet sanningen om vad som är på gång) och Gud han kommer snart att dundra i sin himmel. Akta er, gubbar, för GUD är vred!
*Guds lagar  är   fullkomliga. De skyddar oss, gör oss visa och ger oss glädje och ljus. Guds lagar är rena, eviga och rättvisa! De kan inte ens jämföras med guld. * / Psa 19:8-11

Guds lagar och människors lagar  –  det är mer än skillnad på dem.    

Eller hur? /Maria

2 thoughts on “De sista tiderna/Jorden. Lyd Gud!

  1. När människor tackar ja och amen till ett fallfärdigt och orättfärdigt system/styre, då blir det som det blir, därför är vi några som vet att vi måste tacka JA till himmelens Gud istället och underordna oss hans makt och vilja och veta om hans kärlek.
    Jesus är LIVET.
    /Maria

  2. Gud manipulerar inte oss för vinstsyften. Gud har skapat oss och vill upprätta oss!

    Koldioxidskatten och en ny klimatbyråkrati för det makthungriga FN/sjukvård och skola som utarmas/pensionerna i fara för hungriga investerarna/new age människan/ett barn per familj “för att rädda miljön”/globala instutioner/global valuta styrd av privatbanker etc. Det gör vi själva.

    Hoppas att många får se vilken skillnad det är!
    Jesus är livets Herre.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.