De sista tiderna /NWO m m

http://www.youtube.com/watch?v=m89SB59DT34&feature=related  NWO, Illuminati

http://www.youtube.com/watch?v=0CV8Xt2VWvc&feature=related B Obama and the NWO

http://www.youtube.com/watch?v=4PpMdTmVMpo&feature=related NWO och RFID

http://elvorochjanne.se/profetiskt/varldsordning/index.html  Om den nya världsordningen, och mer,, kan du läsa om på  Elvor och Jannes sida.

Det är smärtsamt att veta att det som händer nu verkligen är en verklighet. Det finns de som absolut inte vill befatta sig med bibelns profetior och att läsa om att det kommer nya  tider..Det som däremot är gott att veta, det är att Jesus Kristus kommer tillbaka. Bekanta dig med länkarna och läs din bibel och du kommer att se sanningen. Jag vet absolut inte allt men jag försöker hänga med så gott jag kan och ta reda på mer ur bibeln, som är den bästa boken att läsa. Gud säger: *Jag är Abrahams, Isaks och Jakobs Gud……*Matt 22:29

*Guds ord är levande och kraftigt och skarpare än något tveeggat svärd och tränger igenom, så att det åtskiljer själ och ande, märg och ben; och det är en domare över hjärtats uppsåt och tankar. Hebr. 4:12. Och om du känner dig träffad och dömd när du läser vad jag har skrivit, gör då som det står i 2 Kor. 13:5. Rannsaka dig själv inför Guds ord, och bed såsom David: “Utrannsaka mig, Gud, och känn mitt hjärta; pröva mig och känn mina tankar och se till, om jag är stadd på en olycksväg, och led mig på den eviga vägen. Psalm 139:23-24. Då kan du bli härligt löst och fri från gamla förutfattade meningar och samfundsläror.*/Allan Svensson/M

*Jesus vill att hans lärjungar ska vara ett, såsom han och Fadern är ett. Joh. 17:21-23. Det är inte en ekumenisk enhet Jesus menar. Den enhet som råder mellan Jesus och Fadern är inte grundad på kompromisser, lögner och tolerans. Därmed kan vi helt avfärda den där falska enheten som kallas ekumenik.

Hur ska vi få den rätta kristna enheten då? Läs 1 Joh. 1:7. “Men om vi vandra i ljuset, såsom han är i ljuset, så har vi gemenskap med varandra, och Jesu, hans Sons blod renar oss från all synd.” Det ljus vi ska vandra i, är Guds ord. Det är våra fötters lykta och ett ljus på vår stig. Psalm 119:105. 2 Petr. 1:19. Den rätta kristna enheten får vi när vi är villiga att lägga bort alla förutfattade meningar och håller oss till Skriften. */Allan Svensson/M

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.