Tag Archive | people

This is America now. Video om läget i landet och om King Charles besök /Lyxlivet

https://www.c-span.org/liveEvent/?charles-state-visit

https://www.pbs.org/newshour/world/watch-trump-welcomes-king-charles-to-the-white-house-on-his-day-of-diplomacy-in-washington

SE I LÄNKAR HÄR OVAN OM King Charles Visit USA

Sanningar måste fram. Skandal på skandal..

Skandaler pågår i USA:s städer? Ja sannerligen så gör det verkligen det. Här i videon hör ni B Sanders berättar om svårigheterna och hur man som 800 000 personer m fl, har mycket bekymmer för ekonomin. Ja man, vi, de är många som sörjer nu. Landet är inte stabilt med Mr Trump som president. Varför jag visar och skriver om det som sker där, är att det gör oss i andra länder skada. Det är illa det som sker och den som känner GUD vet att han ser allt och hör allt och HAN har sin plan. Det vore ju bra om Mr Trump kunde vara med på Guds plan istället.

Det står mycket i bibeln om de sista tiderna (tjatar jag? hmm ja) och vi bör se oss omkring och värdera vad som är vad och: BIBELN BERÄTTAR JU OM NU.

Guds levande ord- håll dig fast i det.

EU/EUROPA/ Europa måste ropa på FRED

Vad man tycker om EU/EUROPA är så olika men jag tar med en artikel här för att visa i texten på olikheter i tyckande och VAD som pågår idag med hot om krig m m. GUD VET EXAKT vad som kommer att ske, bibeln berättar.

EU är Europas fiende/ARTIKEL

Markus Andersson 

EU såldes in med löften om frihet, fred och samarbete mellan suveräna europeiska stater. Det vi fick var något helt annat.

PUBLICERAD IDAG 11:49

 – AV MARKUS ANDERSSON

Foto: Christophe Licoppe/EU/CC BY 4.0

EU-kommissionens ordförande Ursula von der Leyen och Frankrikes president Emmanuel Macron.Dela artikeln

EU bars en gång i tiden upp av en idé om att politiska beslut skulle fattas på lägsta möjliga nivå. Enligt den så kallade subsidiaritetsprincipen, som man menade skulle vara vägvisande för projektet, skulle frågor av kontinental betydelse behandlas på unionsnivå, medan nationella frågor fortsättningsvis skulle behandlas av medlemsländerna.

I praktiken har Bryssels klåfingrighet visat sig inte bara omfatta svenskt snus, danska lakritspipor, italiensk olivolja, polskt kol och ungerska paprikor. Senast är det braskaminer man går till attack mot, med nya planer på omfattande reglementen för vedeldade spisar – något som enligt EU-parlamentarikern Beatrice Timgren (SD) kommer att kosta svenska stugägare ”hundratusentals kronor”.

Dessa sakfrågor är i sammanhanget egentligen petitesser, men de är också symptom på en djup och mer allvarlig sjuka som mycket tydligt präglar EU-etablissemanget. Dess antidemokratiska utveckling fortsätter att speglas i floden av nya lagtexter och direkt totalitära direktiv som nu genomsyrar allt från jordbruk till migration och energifrågor. De medlemsländer som stått fast vid principen om unionens subsidiaritet och nationell självbestämmanderätt har EU-kommissionen kommit att betrakta som sina fiender.

Framför andra är det Ungern som stått på sig gentemot Bryssels likriktning och hot om sanktioner när man sagt nej till förstörelsen av jordbruket och ekonomin med klimatpolitiska och geopolitiska förevändningar samt dessutom blockerat unionens befolkningsutbytespolitik och regnbågspropaganda riktad till barn. När man därtill motsatt sig att upprätthålla den strida strömmen av vapenleveranser och miljardbidrag till Kiev, för att istället satsa på diplomati för att stoppa Ukrainakrigets blodbad, anklagas premiärminister Viktor Orbán nu i stort för att springa ”fiendens” ärenden och underminera unionen.

https://swebbtv.se/videos/embed/5b602a69-4f4f-4603-8392-fb2aeda7a65a

Utåt hyllar EU ”mångfald” som någonting positivt – men någon verklig mångfald vad gäller åsikter, värderingar och ideologi tolereras inte.

EU framställer sig gärna som en demokratisk institution – men verkligheten är i många avseenden en annan.

Slovakien och Polen är andra exempel som i närtid fått känna av motviljan från Bryssel när landets regeringar på motsvarande sätt gått på tvären mot kommissionens kompromisslösa linjer.

30 000 lobbyister

EU:s försvarare skulle säga att det är medlemsländerna som tillsätter kommissionens ledamöter och påverkar parlamentet genom val. Till det bör för det första tilläggas att EU-kommissionens uttalade uppdrag är att agera för unionens räkning, inte för medlemsländernas enskilda intressen. I parlamentet, som endast har begränsad makt och även står på ett tunt valdeltagande, har Sverige 21 av 720 platser. Även om samtliga parlamentariker från Norden skulle vara eniga i en specifik fråga har man ändå mindre att säga till om än exempelvis Spanien eller Polen.

Mest problematiskt är att makten i Bryssel byggts in i en labyrint av institutioner och byråkrater där den vanliga människans insyn och möjlighet att påverka är ytterst begränsad. Några som däremot kan och försöker påverka i maktens komplexa korridorer är de välbetalda 30 000 professionella lobbyister som ständigt finns på plats i Bryssel – representanter för multinationella företag, vapenindustrin, läkemedelsjättar och andra särintressen, som arbetar intensivt för forma lagar och regelverk och säkerställa att just de själva gynnas ekonomiskt.

Svenska skattebetalare, liksom andra länders medborgare, spelar framförallt rollen av att finansiera denna maktapparat – med röster från maktens korridorer som ständigt höjs för att medlemsavgifterna ytterligare ska ökas.

Storebrorsstaten

Under de senaste åren har EU därtill alltmer uppenbart gått i riktningen att bli en postmodern sovjetisk superstat. Stort fokus läggs nu på att övervaka, kartlägga och straffa åsiktsbrottslingar av olika slag och unionens byråkrater, genom Digital Services Act och andra direktiv, ges befogenhet att storskaligt censurera ”desinformation” – en luddig term som i praktiken används för att kväsa den fria opinionsbildningen. Chat Control är ett annat exempel där EU-kommissionen vill att all elektronisk kommunikationen avkrypteras, övervakas och granskas i realtid.

Under de senaste åren har EU därtill alltmer uppenbart gått i riktningen att bli en postmodern sovjetisk superstat.

Utåt är förevändningen att EU-byråkraterna vill skydda de vuxna från ”ryska hybridoperationer” och barnen från pedofila övergrepp på nätet – samtidigt som experter varnar för att lagstiftningen de facto leder till ytterligare fördjupad massövervakning, självcensur, spionage och ökad misstänksamhet medborgarna emellan.

Detta är blott ett ytligt axplock av allt som är djupt dysfunktionellt med ett EU som dessvärre framstår som en koloss som blivit omöjlig att reformera inifrån. Det räcker helt enkelt inte att parti X gör ett rekordval och tar Y platser i EU-parlamentet, även om sådana partier förstås kan utgöra friska och viktiga fläktar i en alltmer syrefattig politisk atmosfär i Bryssel.

EU är inte Europa

I sin egen propaganda gör EU förstås fortsatta anspråk på att representera Europa, men utgör i själva verket antitesen till allt som Europa traditionellt varit och, under ytan, fortfarande är. EU och Europa är på intet sätt synonymer och har snarare på många sätt kommit att bli varandras direkta motsatser.

Medströms-medier har avfärdat mer nationalkonservativt inriktade strömningar som ”euroskeptiska”, när det i själva verket är det socialliberalt präglade etablissemanget som är de verkliga euroskeptikerna. De drivande krafterna som styr unionen har gång efter annan visat att man inte är några vänner av Europas nationer och folk, utan tvärtom deklarerat att man inte ser något egenvärde i dessa, utan snarare ser det som positivt att upplösa denna i en smältdegel där det nationella självbestämmandet urholkas tillsammans med våra särarter, traditioner och kulturer till förmån för den liberala globalismens regnbågsflagga.

EU och Europa är på intet sätt synonymer och har snarare på många sätt kommit att bli varandras direkta motsatser.

De flesta skriver nog under på att europeiskt samarbete och goda relationer mellan Europas nationer emellan är någonting positivt och önskvärt – men det är någonting helt annat än att ersätta Europas mångfald med en totalitär superstat under globalisters, som Ursula von der Leyen, Emmanuel Macron eller Friedrich Merz, ledning. Därtill har samma EU-makthavare konsekvent drivit på för att ta in tiotals miljoner utomeuropeiska migranter till Europa, ett projekt som ytterligare splittrat våra länder i många olika avseenden och sått tvivel kring huruvida Europas ursprungsbefolkningar ens har en meningsfull framtid på kontinenten.

Låt EU gå under

Korruptionen och maktfullkomligheten har byggts i väggarna på vad som i nuläget måste betraktas som en institutionellt korrupt, antidemokratisk och förtryckande organisation som går stick i stäv med verkliga europeiska intressen. Det enda sättet att återupprätta Europas frihet, nationella självbestämmande och mångfald är att hela EU-apparaten avvecklas, innan denna koloss hunnit förstöra allt som gör Europa unikt.

Att såväl V som SD har slopat sitt tidigare explicita EU-motstånd är förvisso djupt beklagligt, men stärker bara tesen ytterligare att det behövs nya krafter som driver på för ett svenskt EU-utträde. När detta sker står fortfarande skrivet i stjärnorna, men under tiden finns ingen anledningen att krångla till det. Ju snarare pluggen dras ur detta fullständigt misslyckade projekt, desto bättre. En vacker dag, när det är gjort, kan något annat och något bättre, något som faktiskt tjänar Europas folk, byggas i dess ställe.

Markus Andersson

Nej till EU! /Intressant eller hur? och HUR skall det bli? TIDEN ÄR SÅÅ KORT NU

Amerika,Economy, och D Trump,m m, inte bra. WAR. Ja vad är ett krig…


Ju fler tullar desto fler risker, USA är skyldig mer än de producerar på ett helt år. Det var (enligt väldigt många människor som inte hörts) ett misstag (eller mycket väl planerat!) att låta D Trump få tillåtelse att vara s k president. Skall man inte ha mera vett då?? Det var väl makten och kändisskapet i första hand som lockade, nja pengar också, ok, men nu är ju pengarna slut och en hel värld ryser! KUL?

Nej det är inte kul någonstans i världen nu, det drar sig ganska fort mot flera och hemskare scener. Ett krig har börjat men man säger inte de rätta orden/sanningarna nu. Man babblar ett språk som de fattiga och oförstående redan har översatt i sina rädda hjärtan!!

SE VIDEON/s och tänk efter hur fort det kan komma att ske värre saker! Var på din vakt nu, för det stora monopolet blir större och världen mindre och pengar obefintliga till slut. Antikrist´s tid är här och nya s k regler angående ekonomier med annan valuta m m är på G.

VAD vet den vanliga människan? antagligen en hel del men vet den VAD GUD ser och vad GUD kommer att göra… och det nya kriget kommer brusande.

JESUS först!! Då öppnade han deras sinnen så att de kunde förstå Skriften. Luk 24:45

Till ALLA: ÖPPNA ERA SINNEN och FÖRSTÅ att NI BEHÖVER JESUS. You need JESUS.

Egoism, Attityder, Ignorans

Spirit… Keep your eyes on JESUS

I know a someone who didn't like me because I knew what she really was. I got an instant bad feeling for no reason when I first met her Turned out that feeling was right...
En del människor kommer aldrig att gilla dig för din ande irriterar /stör, deras demoner.
PIN: HeatherDelamorton #beautifulquotes
Ingen kontrollerar dig, håller koll på dig, mer än de personer som inte tål dig, och dina åsikter och din klarhet och din styrka.

Det är så jobbigt för människor då vi börjar vittna om Jesus och det eviga livet, för det stör deras upproriska ande. Man blir obekväm för människor och de blir arga och irriterade och den onde vill spy sin galla över oss/den/ som vittnar om tro. Satan ger den troende bekymmer eftersom det inte är populärt att gå Guds väg. Den onde vill sluka oss med hull och hår, men han kan inte det för Gud beskyddar oss och håller oss vid liv.

1 Joh 1:2 Ja, livet uppenbarades, vi har sett det och vittnar om det och förkunnar för er det eviga livet, som var hos Fadern och uppenbarades för oss.
1 Joh 2:25 Och detta är vad han själv lovade oss, det eviga livet.
1 Joh 5:20 Vi vet att Guds Son har kommit och gett oss förstånd, så att vi känner den Sanne, och vi är i den Sanne, i hans Son Jesus Kristus. Han är den sanne Guden och det eviga livet.

Daily Motivational Quotes – iHearts143Quotes
En relation dör inte en naturlig död, av naturliga orsaker. Den dör av egoism, attityd och ignorans. Ja det kan jag verkligen hålla med om! Så har jag upplevt att det varit i mitt liv och andras liv. Den som söker den finner och ja, den finner sanningen som är JESUS!

LYSSNA och BE med du som har svårt för sömn. /Maria

MEDIA och övervakningen. Kommande tider, är nu och var är Gud? I människornas hjärtan? / ovanlig företeelse…

https://nyadagbladet.se/it-overvakning/sa-ska-eu-diktera-informationsflodet-pa-sociala-medier/

Under en nyligen anordnad konferens klargjorde EU-kommissionen att en ny lag, som ska bekämpa vad man benämner som ”falska nyheter” och ”desinformation” på sociala medier, är på snar ingång i unionen.

Medborgarrättsaktivister uttrycker nu oro för att lagen kan ha en isande effekt på det demokratiska samtalet.

”Digital Services Act” (DSA) som lagen kallas, innebär bland annat kraftiga böter för sociala medieföretag som inte lyder Bryssels nya riktlinjer för vilka nyheter som får delas eller inte delas av EU:s medborgare. LÄS Artikeln.

HUR skall folken vakna?? HUR länge skall de LITA på och FÖLJA MEDIA-DREVET som INTE är OK??? SVAR??

Framöver kommer det att bli ännu fler gudar, och INTE GUD som hyllas, ja det är på väg.Människan vill ju själv vara ’gud’.

Luk 20:46”Akta er för de skriftlärda, som njuter av att gå runt i långa mantlar och älskar att bli hälsade på torgen och få de främsta platserna i synagogorna och hedersplatserna vid festmåltiderna.
1 Tim 4:1Men Anden säger tydligt att i de sista tiderna kommer några att avfalla från tron och följa villoandar och onda andars läror,
Heb 9:26I så fall hade han varit tvungen att lida många gånger sedan världens skapelse. Men nu har han trätt fram en gång för alla vid tidernas slut för att genom sitt offer utplåna synden.
Matt 16:3Och på morgonen: I dag blir det oväder, för himlen är röd och mulen. Himlens utseende förstår ni att tyda, men tidernas tecken kan ni inte tyda.
1 Joh 2:14Jag har skrivit till er, barn: ni har lärt känna Fadern. Jag har skrivit till er, fäder: ni har lärt känna honom som är från begynnelsen. Jag har skrivit till er unga: ni är starka, och Guds ord förblir i er och ni har besegrat den onde.
Upp 1:2som har vittnat om Guds ord och Jesu Kristi vittnesbörd, allt vad han själv har sett.
Upp 1:9Jag, er broder Johannes som i Jesus delar lidandet och riket och uthålligheten med er, hade kommit till ön som kallas Patmos för Guds ords och Jesu vittnesbörds skull.
Upp 6:9När Lammet bröt det femte sigillet, såg jag under altaret själarna av dem som hade blivit slaktade för Guds ord och för vittnesbördet som de hade.
Upp 17:17för Gud har ingett dem tanken att utföra hans plan och med ett och samma sinne ge sin kungamakt åt vilddjuret tills Guds ord har gått i uppfyllelse.
Upp 19:9Och ängeln sade till mig: ”Skriv! Saliga är de som är bjudna till Lammets bröllopsmåltid.” Och han tillade: ”Dessa Guds ord är sanna.”
Upp 19:13och han var klädd i en mantel som var doppad i blod, och hans namn är Guds Ord.

Läs gärna Johannes brev.

/Maria

I våra dagar…Jesus or 666

Ja vi vet nu att vi står mitt i ett av alla de s k krig som kommer, kriget mot mänskligheten har alltid funnits men nu är vi i slutet av den tid som alla troende alltid har undrat över. Märkligt, eller hur!Du känner till EU, som nu skall TALA MED EN RÖST! Så säges i videon m m.Håll er vakna och VAKSAMMA.KRIGET EMOT DE KRISTNA KOMMER ATT BLI STORT! Antagligen kommer detta MÄRKE, hur det nu ser ut, 2025.

DET FINNS KRAFT HOS JESUS!!

Ps 31:24Älska Herren, alla ni hans trogna! Herren bevarar de trofasta, men den som handlar i högmod straffar han strängt.
Ps 32:6Därför ska alla trogna be till dig medan du går att finna. Om väldiga vattenfloder kommer ska de inte nå dem.
Ps 33:4för Herrens ord är rätt och han är trofast i allt han gör.
Ps 36:6Herre, till himlen räcker din nåd, din trofasthet ända till skyarna.
Ps 37:3Lita på Herren och gör det goda, bo i landet och lev i trofasthet,
Ps 37:5Anförtro din väg åt Herren och lita på honom. Han ska göra det.
Ps 37:9De onda ska utrotas, men de som hoppas på Herren ska ärva landet. ו Waw
Ps 37:22De Herren välsignar ska ärva landet, men de han förbannar ska utrotas. מ Mem

/Maria

Jesus sade: Den som förnekar mig…

Kan vara en bild av text där det står ”ESUS SAID He thatrejecteth me, and receiveth not my words, hath one that judgeth him:the word that| avespoken, the same shallljudge him in”y Take Heed!”
Matt 10:33 Men den som förnekar mig inför människorna ska också jag förneka inför min Far i himlen.
Luk 12:9Men den som förnekar mig inför människorna ska bli förnekad inför Guds änglar.

Jaa tyvärr är det så och sorgesamt är det att man FÖRNEKAR JESUS, ja fortfarande förnekar man Jesus/Gud. Man vet TYVÄRR INTE vilken sorg och död man dra på sig, då man förnekar HERREN. Vad ska man ta sig till om man inte är frälst? var kommer hjälpen ifrån då? var kommer hjälpen ifrån den dagen man ser Jesus komma och man förstår att man har mistat sitt LIV???

Det börjar bli väldigt mycket allvar i bibeltexterna nu, d v s att NU måste man ju börja tänka om, innan det är verkligt för sent. NU finns räddning men den räddningen består inte för alltid/all tid.

MAN VILL BLI LURAD på LIVET!

Kan vara en bild av text där det står ”I WILL GIVE YOU A NEW HEART AND PUT A NEW SPIRIT WITHIN YOU; WILL TAKE THE HEART OF STONE OUT OF YOUR FLESH AND GIVE YOU A HEART OF FLESH. I WILL PUT MY SPIRIT WITHIN YOU AND CAUSE YOU TO WALK IN MY STATUTES, AND YOU WILL KEEP MY JUDGMENTS AND DO THEM. THEN YOU SHALL DWELL IN THE LAND THATI GAVE TO YOUR FATHERS; YOU SHALL BE MY PEOPLE, AND I WILL BE YOUR GOD. EZEKIEL 36:26-28”
JESUS vill ge dig ALLT!

Varningar. Guds folk och alla ofrälsta

Vilken kategori man än tillhör i dessa tider så bör ju vi alla lystra på vad sanningen säger. Sanningen är i första hand JESUS, och i världen nu är det helt befängt oroande och det blir tyvärr värre. Ibland är jag rädd och ibland känns det iskallt, man vet vad som väntar och man vet att man är FRÄLST!!

MEN alla är ju INTE DET! SE DENNA VIDEO och begrunda om du, ni, de, har koll på allt det som sker!

Har du koll på att man gång på gång gör så att människor far illa, dödas, och krigen avlöser varandra i hopp om att många skall dö så att eliten kan vara ensamma kvar! Ja se videon och tänk till, den är enkel att förstå. De som gjort allt som är fel kommer att få sitt straff. JA!

Foto Maria

Sena tider. Se på samhället, världen är i gungning…video

En vän till mig gav mig länken och videon och han skrev också följande om tiden som är nu, och om den som KOMMER:

Tiden vrids ur led och börjar leda allt rakt in i mörkret och framförallt unga människors själar vill de stjäla och besudla. Äckligt, och dårskapen är total, men vi får agera bisittare för ingen bryr sig idag, där folks hjärtan blivit till sten och bara egen kärleken härjar. Sorgligt att se. Så fin världen är och så ska det onda spela ut alla sina kort, men det kommer ju en dom. Rättvisan segrar. /A

Ja rättvisan kommer att segra en dag. Gud är god.

Måtte man förstå skillnaden mellan tro och otro!

MÅTTE MAN BLI:

Det kommer dagar, som ingen känner mer än Gud. Guds domar

Kapitel 16

Joh Uppenbarelsebok kap 16 1 Och jag hörde en stark röst från templet säga till de sju änglarna: ”Gå ut och töm Guds sju vredesskålar över jorden.”2 Och den förste gick bort och tömde sin skål över jorden, och onda och svåra bölder slog upp på de människor som hade vilddjurets märke och som tillbad dess bild.3 Den andre tömde sin skål över havet, och havet förvandlades till blod som från en död, och allt liv i havet dog.4 Den tredje tömde sin skål över floderna och vattenkällorna, och de förvandlades till blod. 5 Och jag hörde vattnens ängel säga: ”Rättfärdig är du som är och som var, du Helige, för att du fällt denna dom. 6 De spillde heligas och profeters blod, och därför har du gett dem blod att dricka. Det är de värda.” 7 Och jag hörde altaret säga: ”Ja, Herre Gud Allsmäktig, sanna och rätta är dina domar.”8 Den fjärde tömde sin skål över solen, och den fick makt att bränna människorna med eld. 9 Människorna brändes av stark hetta och hädade Guds namn, han som har makt över dessa plågor. Men de omvände sig inte så att de gav honom äran.10 Den femte tömde sin skål över vilddjurets tron, och dess rike lades i mörker. Människorna bet sig i tungan av smärtan 11 och hädade himlens Gud för sina plågor och sina bölder. Men de omvände sig inte från sina gärningar.12 Den sjätte tömde sin skål över den stora floden Eufrat, och dess vatten torkade ut så att vägen öppnades för kungarna från Östern. 13 Och jag såg att det ur drakens mun och ur vilddjurets mun och ur den falske profetens mun kom tre orena andar som liknade paddor. 14 De är onda andar som gör tecken, och de drar ut till kungarna i hela världen för att samla dem till striden på Guds, den Allsmäktiges, stora dag. – 15 ”Se, jag kommer som en tjuv. Salig är den som vakar och bevarar sina kläder, så att han inte går naken och man ser hans skam.” – 16 Och de samlade dem på den plats som på hebreiska heter Harmagedon.17 Den sjunde tömde sin skål över luften. Och en stark röst gick ut från tronen i templet: ”Det har skett.” 18 Och det kom blixtar och dån och åska och en så stor jordbävning att något liknande aldrig har hänt så länge människan har funnits på jorden, så stor och väldig var jordbävningen. 19 Den stora staden rämnade i tre delar, och folkens städer störtade samman. Gud kom ihåg det stora Babylon och räckte det bägaren med sin stränga vredes vin. 20 Alla öar flydde, och bergen fanns inte mer. 21 Stora hagel, tunga som talenter, föll från himlen över människorna, och de hädade Gud för hagelplågan eftersom den var mycket svår.

HUR många känner Gud som man borde och hans varningar till människorna? Människor VILL INTE VETA av Honom, Han som är HERREN.

En galen värld.

Bilden kan innehålla: 2 personer, mat och text

Jag och många med mig tycker att det är märkligt hur världen blev för oss alla som inte visste hur tokigt det faktiskt alltid har varit. Hur menar jag då? Jo jag menar att man när man har gått med Gud länge så har han öppnat ögonen på den troende så att vi förstår sådana sanningar som i bilden ovan. Jesus har verkligen öppnat upp våra sinnen så att vi kan förstå vad som är fel och vad som är rätt och hur världen har varit hemsk i många tusen år men att man vaknar ju mer man lär känna Jesus. Men bibelorden berättar ju klart och tydligt vissa saker……

Jes 13:11Jag ska straffa världen för dess ondska, de gudlösa för deras skuld. Jag ska göra slut på de stoltas övermod och slå ner tyrannernas högmod.
Jes 18:3Alla ni världens invånare, ni som bor på jorden, se upp när man reser baner på bergen, lyssna när man blåser i basun!
Luk 9:25För vad hjälper det en människa om hon vinner hela världen men mister sig själv eller går förlorad?

Jag är så glad och tacksam att jag redan nu har det eviga livet som Jesus lovar oss då vi blir frälsta. Jag är så glad att jag velat växa och förstå hans ord! Det är sorgligt att världen är en avskrädeshög med människor som far illa, men vad kan jag göra åt det? Jo åtminstone sprida evangelium till människor!

Joh 3:16Så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att var och en som tror på honom inte ska gå förlorad utan ha evigt liv.
Bilden kan innehålla: 1 person
ja Svenskarna är på utdöende……..Det är planerat så i denna hemska värld.

Joh 12:46
Jag har kommit till världen som ett ljus, för att ingen som tror på mig ska bli kvar i mörkret.

/Maria