Se denna video om HUR GUD ser på den som vill TILLHÖRA HONOM och att vara HANS BARN hela livet till slutet, och att få göra GUDS VILJA. Vill man det, ja då kommer man att få lida. Det är oerhört mäktigt att få en tro på GUD, Skaparen av allt och ALLA. MEN de flesta får inte uppleva den möjligheten att gå med Gud genom livet, till slutet. De har tyvärr sagt NEJ till det. LYSSNA noga och läs bibelorden, –detta är ju sant. Är du Ovanlig? Ja som Guds troende barn är man OVANLIG och en person som ofta får ta mycket stryk av omgivningen på olika vis! Det är bra det, kämpa på!! Tiden är kort! Gud vill använda oss!!


