Sanningen kommer alltid fram till slut. Vaccinationerna…….felaktigheterna. Varningar.

Många felaktigheter har skett då det gäller vaccinationer för, mot, kåråna. HÄR i VIDEON får du många fakta och intressant information om det som skett de senaste åren och hur man ljugit och hållit undan sanningar om dödsfall m m. SKALL EN STAT och DESS REGERING TA DÖD PÅ FOLK? NEJ! MEN SÅ HAR SKETT!

VANSINNE! Det kommer mer av detta så småningom, de vässar klorna inför NÄSTA FAS med ELÄNDE.

Rom 15:5Må uthållighetens och tröstens Gud hjälpa er att vara eniga med varandra efter Kristi Jesu vilja,
Jes 50:9Se, Herren Gud kommer att hjälpa mig. Vem ska då döma mig skyldig? De ska alla slitas ut som kläder, mal ska förtära dem.
Jes 50:4Herren Gud har gett mig en tunga med lärdom, så att jag förstår att hjälpa den trötte med mina ord. Han väcker varje morgon mitt öra, väcker det till att lyssna som lärjunge.

DE som inte tror på Gud har inte den hjälpen som vi har som tror. De är bara sig själv närmast och förstår INTE VAD SOM SKER NU i VÄRLDEN, där vi lever och andas och försöker evangelisera så mycket vi kan!

Ord 17:17En väns kärlek består alltid, en broder föds för att hjälpa i nöd.
Ord 20:22Säg inte: ”Jag ska löna ont med ont!” Vänta på Herren, han ska hjälpa dig.

VI HOPPAS; VI BER; VI TROR PÅ GUD ALLSMÄKTIG!

Maria

4 thoughts on “Sanningen kommer alltid fram till slut. Vaccinationerna…….felaktigheterna. Varningar.

  1. Vi har fått förmågan att höra Guds röst, alla på olika vis, vi som är frälsta, vi kan lita på Gud. En viskning, ett ord, en tanke…..Gud lär oss ju sanning på olika vis, och det är ett under att han kan ändra på VARJE människas liv.
    Vi får vara trogna och be o tacka för att han vill höra oss och se oss och hjälpa oss. /Maria

  2. Hej
    ALLA sanningar kommer fram, lögner är farliga. Gud vet ALLT. Alla kan göra som de VILL, men frågan är om det är rätt det som de gör?
    Tvånget kommer att komma, även om det bara är ERBJUDANDE i början. Hemskt. Ja de som INTE vill vaxxa sig kan få låta bli men tyvärr kommer de a tt få lida för det beslutet. Ja våra rättigheter kommer att tas BORT, Guds ord säger att vi ska FÖRLORA ALLT. Vi är där nu, märkligt.
    MEN Gud är helig o stor o tar hand om de SINA.
    Amen.
    G v d /Maria

  3. Tillägg. många gånger, sägs något i sitt, inre av drömmar, många slår döv örat till allt det, ibland sägs något, bortom den synliga världen, inom oss.
    Det är som den pekar mot något, varnings dröm, annat,
    Som den berättar, i tysthet. och då kommer den avslöja något, om sig själv eller andra, även kyrkor. m.m.
    Dess dyrbara råd hos Gud, kan givas en människa.
    men många går förbi den, även om Gud talat där, och sökt människan. “Sanningen kommer alltid fram
    Den vinner alltid”.
    så dess högstes råd, att få i sitt eget hjärta, att förstå. Sin egen väg, med Gud, och det som sker omkring, är inte alltid lätt, när megafoner är påskruvade, begären springer, hos oss, och de som skapar begär, som är egentligen stor strid, mot det som Gud gav, upplysning i människo Hjärtat, Andens Liv i Kristus. Sanningen kommer förstås alltid Vinna. Ta tillvara, det Gud giver, i ditt Hjärta, om Gud talar till dig, i drömmar eller syner.
    För ingen kan komma närmare, dig än just än Gud.

  4. Sanningen kommer alltid fram, vem kan gömma något för Gud.?..
    Ja, har kanske en konstig uppfattning i mångas ögon, om någon vill röka cigarr, så gör det då?, men det kanske inte är det nyttigaste.
    Om någon vill dricka whisky, så gör det då?
    Men när tvång kommer, in i bilden, så finns inget val, så om folk, vill Covid Vaccinera sig, så gör det då?, men låt, folk ha friheten, att icke Vaccinera sig, få reda på biverkningar också. Men när man Censurerar, kommer förstås bara en megafon få höras, och är påskruvad.
    Indianerna rökte tobak, inget med det, de var ett med Naturen, ingen rök utan eld, funkar det? de blev av med hela sitt land. De fick ju möta missionärer, och då skall man vara tacksam.
    Idag har vi säkerligen massa konstiga Missionärer, de vill ta bort rättigheterna till sin egen kropp.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.