Radikala sanningar / Texe Marrs/Satan in Vatican

 

*

Är påven en katolik? VEM är han?  se Videos av Texe Marrs


Texe Marrs – Satan in the Vatican (1/6)
http://youtu.be/knmL2ODvJPw

*

Texe Marrs – Satan in the Vatican (2/6)
http://youtu.be/IMNBtX5fwvw

*

Texe Marrs – Satan in the Vatican (3/6)
http://youtu.be/nBLcHuEn77Y

*

Texe Marrs – Satan in the Vatican (4/6)
http://youtu.be/vUPO9o64z5M

*

Texe Marrs – Satan in the Vatican (5/6)
http://youtu.be/Uq0YK6E6pRA

*

Texe Marrs – Satan in the Vatican (6/6
http://youtu.be/GlSZVse5ydQ

*Jesus säger att han är vägen, sanningen och livet. /Joh 14:6/ Skall vi inte tro på vad han säger? Jovisst. Han är vägen som för oss till Far och sanningen som uppfyller alla Guds löften. Livet han ger oss är hans eget gudomliga liv. Han fyller oss med sitt liv i dag och i all evighet!

Jesus säger att han är den ENDA vägen till Gud. Tack gode Gud att du gett oss ett säkert sätt att nå fram till dig!       /Maria

Bibelord:  1Tim 2:5: 

1Ti 2:5Ty en enda är Gud, och en enda är medlare emellan Gud och människor: en människa, Kristus Jesus,

och:

2 Kor 11:13-15 

2Co 11:13Ty de männen äro falska apostlar, oredliga arbetare, som förskapa sig till Kristi apostlar.
2Co 11:14Och detta är icke att undra på. Satan själv förskapar sig ju till en ljusets ängel.
2Co 11:15Det är då icke något märkligt, om jämväl hans tjänare så förskapa sig, att de likna rättfärdighetens tjänare. Men deras ände skall svara emot deras gärningar.
 
 

3 thoughts on “Radikala sanningar / Texe Marrs/Satan in Vatican

  1. Just det, bra svar!

    Det är viktigt att hindra människor från att komma till Kristus och få evigt liv hos Honom.

    Det är bra att försöka fånga oss i teologiska tvetydigheter och skrämma oss från att vittna om Jesus.

    Håller man ut i stormen ser man att tron överlever attackerna från världen och världens tillfällige furste/furstar.

  2. Hej Janne För mig känns videorna overkliga eftersom inte Jesus finns med där. Ja du ser också vad galet det är. Det finns inget sätt att komma till Gud på utom Jesus, ekumeniken är farlig och den kommer att behärska alla som vill “tro” och jaga livet ur alla som tror på JESUS.

    Det kommer farliga tider! Texe Marrs har huvudet på skaft och kan mycket och levererar sanningar.Jodå videorna går att spara om inte ACTA får nys om dem. Man får inte ens laga mat av ett recept på nätet nu, då kan man få fängelse.

    Utan Jesus kommer vi ingenstans, inte till himmelen i alla fall. Det nya Babylon är viktigare för många människor, viktigare än Jesus, men så har det ju alltid varit.
    /Maria

  3. Kollade på videos med ekumenikens påve Johannes Paulus. Alla i hela världen får komma in i gemenskapen utan Jesus!

    Hur kan man komma in i gemenskapen med hela världen och med det nya Babylon, om man lyssnat man på vad Jesus sagt?

    Kanske du skulle spara dessa sex videos och visa för dem som hoppas på ekumeniken? Och visa videos du la upp häromdagen, för dem som undrar varför Papa är klädd som han är? Fiskguden…

    Texe Marrs har fått mkt skäll och utpekats som antisemit för han läser Talmud och skriver om Illuminati.

    Man måste ju erkänna att dessa videos är klara i sitt budskap – ekumeniken är Babels torn!

    Alla vägar leder till Gud, tror vi. Speciellt det judiska folkets väg, utan Jesus.

    Jews for Jesus är en organisation som sysslar med evangelisation för Israel. De kan ju inte utpekas för att vara antisemiter i alla fall!

    Frälsningsvägarna i världens olika religioner är ganska olika, tro det eller ej:

    http://www.jewsforjesus.org/publications/issues/10_4/chart

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.