Profetiska budskap/FN. NWO. Clinton.

Man lägger allt under FN….Internationella trupper till mellanöstern….Den nya världsordningen…   

Hillary Clinton till CFR – Globalisterna i ett möte: ” Detta är ett nytt amerikanskt ögonblick som har kommit in i våra Internationella relationer ett ögonblick då vårt globala ledarskap är väsentligt även om vi måste leda in på nya vägar.”>>

Nej detta är inga nya vägar alls. utan man följer Planen = Lägga allt under FN som vi rapporterade om igår. Lyssna till videon med Busch från 1991 så får vi höra vilka nya vägar Clinton menar.  >>

Vad är det för styrka av internationella trupper man har börjat tala om skall ner till mellanöstern?>>

Varför skickades alla Amerikanska trupper hem från Irak så lägligt? Ja vad planerar Obama egentligen ? Fann fler som också arbetar på globala strukturer just nu nämligen J Solana och Henry Kissinger,>>  som har sagt att Obama skall leda oss in i den nya världsordningen>>

(CONSTANCE CUMBEY >> )

Det börjar koka ordentligt i den profetiska grytan nu. Kom ihåg att Nya Världsordningen   >> bygger på 3 ben eller pyramider om ni så vill >> Religion + Ekonomi + Politik.

/Ja det kokar verkligen på många håll, och vi troende får hålla huvudet högt och prisa Gud./M

2 thoughts on “Profetiska budskap/FN. NWO. Clinton.

  1. Det hämder många märkliga saker nu. Koranen i kyrkan? nej tack.
    Bibeln och tron på Gud är den enda jag kan tänka mig. Det är klart att planer smids och förverkligas i ett samhälle som inte får ngn upplysning. Det var väl hit de ville komma med den kampanjen..vad blir det mer då? det vet vi väl.
    Bibeln är den bästa boken, den räcker till för alla. Guds ord är snningen./Maria

  2. Läsa Koranen i synagogan och i kyrkan?

    Ja, då har planerarna lyckas så idéen om globalreligion till Gainsville Florida, redan. Det är sJälva poängen med “Korankampanjen.” Gud har 99 namn. Och AP förmedlar detta.

    Gå inte på kampanjen!
    Bibeln räcker för kristna. Eller hur?

    🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.