Politik? Nej, det är inget för den troende.

INFO:
Grundlagsändringen vi inte bett om | Johan Widén | Svar På Tal |


Att rösta utanför riksdagen, INGEN vill stoppa det som skett och inte nej till NATO eller något sådant.
Det spelar ingen roll hur du röstar för de 8 partierna har samma grunder. Lyssna på videon.
Grundlagsändringen vi inte bett om | Johan Widén | Svar På Tal |

Få tillbaka Sverige??
Inte gå med i NATO?
-Men vi är ju kristna och ska inte ha med politik att göra, men vi kan be bort dem, och det skall ju kunna fungera. Men vi vet att loppet är kört eftersom vi läser i Joh Uppenbarelsebok att tiden är sen nu. HUR SEN ÄR DEN DÅ?? VET DU DET?
Många med mig tror att det är cirka 4 år kvar kanske mindre och det vore ju bra egentligen, men är man väldans religiös så kan man tänka att det är 20-25 år kvar. Men då har man inte läst bibeln som man ska.

DÄRFÖR att man INTE VET vad bibeln /Guds ord, säger så är det SÅ VIKTIGT att NU GENAST tänka på var man står och VAD man vet och vad som sker.

Ex: Bibelord 1 Tim 1 Men Anden säger tydligt att i de sista tiderna kommer några att avfalla från tron och följa villoandar och onda andars läror, 2 förledda av hycklande lögnare som är brännmärkta i sina samveten. 

Vi är i de tiderna som beskrivs på så MÅNGA ställen i bibeln. Det återkommer jag till med video m m. Gud är god, lita på honom, i allt. Sök först Guds rike… JA sök Gud medan han står att finnas.

Rom 2:4Eller föraktar du hans rika godhet, mildhet och tålamod? Förstår du inte att Guds godhet vill föra dig till omvändelse?
Rom 11:22Se här Guds godhet och stränghet: stränghet mot dem som föll, Guds godhet mot dig om du blir kvar i hans godhet. Annars blir också du bortskuren.
/Maria

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.