Ja, man ljuger, hela tiden. VATTENFALL: Skådespel pågår. De tar ifrån oss…/Manipulering

En BILD säger att Kärnkraftsverket som nu är under *LAGNING* SKULLE HÅLLA i mer än 50-60 år. Jag läste detta på FB ikväll….SÅ NU MÅSTE vi vara BEREDDA på att DEC och Januari blir det kallaste, svåraste och DYRASTE på många många år! DÅRAR! Ja det säger jag för detta är 100% LÖGN.

FINNS DET FLER LÖGNER? ?? JAAADÅ, inga problem att hitta felen, mer än 5 fel.

LÄS den kopierade Texten nedan och ta till dig att DU har förstått ALLA FEL och VET VAD SOM PÅGÅR!!

❤
❤
❤

“De har studerat alla tänkbara sätt att manipulera, psykiskt påverka och tvinga dig:

De försöker demoralisera dig från alla tänkbara håll både globalt och i vårt eget samhälle.

De försöker smutskasta dig, skrämma dig och få dig att känna dig skyldig.

De vill utestänga dig ifrån och förbjuda dig att delta i för alla självklara samhälleliga och sociala aktiviteter och att resa.

De försöker muta dig.

De försöker förvirra dig och få dig att ifrågasätta din verklighet och ibland till och med ditt förstånd.

De försöker få dig att överge dina egna principer, värderingar och moral.

De vänder till och med nära vänner emot dig.

Nästan alla faller till föga för detta, men inte du. Så luta dig tillbaka ett ögonblick och inse hur mycket du har fått utstå de senaste 30 månaderna. Ändå gav du dig inte!

Du stod på dig. Du står rak som en fri, stark och självständigt tänkande människa.”

Grattis

❤
❤
❤
LEV I GUDS KÄRLEK
Joh 5:42Jag känner er och vet att ni inte har Guds kärlek i er.
Rom 5:5Och hoppet sviker oss inte, för Guds kärlek är utgjuten i våra hjärtan genom den helige Ande som han har gett oss.
Rom 8:39höjd eller djup eller något annat skapat ska kunna skilja oss från Guds kärlek i Kristus Jesus, vår Herre.
2 Kor 13:13Vår Herre Jesu Kristi nåd, Guds kärlek och den helige Andes gemenskap vare med er alla.
2 Thess 3:5Må Herren leda era hjärtan in i Guds kärlek och Kristi uthållighet.
1 Joh 2:5Men hos den som håller fast vid hans ord har Guds kärlek verkligen nått sitt mål. Så vet vi att vi är i honom.
1 Joh 3:17Om någon har jordiska ägodelar och ser sin broder lida nöd men stänger sitt hjärta för honom, hur kan då Guds kärlek förbli i honom?
1 Joh 4:9Så uppenbarades Guds kärlek till oss: han sände sin enfödde Son till världen för att vi skulle leva genom honom.
Judas 1:21Håll er kvar i Guds kärlek, medan ni väntar på att vår Herre Jesus Kristus i sin barmhärtighet ska ge er evigt liv.

/Maria

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.