Falska…/I falska profeters sällskap?? LÄS bibeln!

 

Det är mycket sorgligt då man ser flera av alla dessa videos som finns om VAD Kundalini ÄR, och om Falska Profeter. Om man läst bibeln så vet man att man inte ska ha med sådana här saker att göra. Men kanske man är så ny i tron så att man gått vilse? Därför vill jag varna om och om igen för desssa människor som vill förstöra ens liv!

*

What Is The Kundalini Spirit? Vad är Kundalini- och dess ande?  En demonisk kraft. Nedan i videon får du en bra förklaring från BereanCall org:

 <iframe width=”425″ height=”349″ src=”http://www.youtube.com/embed/kpSqePkn-p0” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

*
*
100% Proof that Todd Bentley is a False Teacher!


Denna film får mig att må illa, och jag hoppas att man tydligt ser vad filmen säger: TRO INTE PÅ DETTA som sker i filmen!  Det är verkligen VARNING för detta! Ja Todd B är verkligen en falsk profet, det är synd om honom! Se bibelorden, ta dig till vara och tro inte på sådana människor. Ser du hypnoskraften i videon?

This video will show you the scaryness of this “revival” in FL. Please read the Bible and make sure you filter everything you hear or learn through it. Todd Bentley is getting worse and worse as time goes on with his teachings.  

<iframe width=”425″ height=”349″ src=”http://www.youtube.com/embed/GNGPjFYdgJw” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>
_____

Benny Hinn and Todd Bentley EXPOSED

Do you believe that Benny Hinn and Todd Bently have the anointing of God to heal people or it’s just another show to gain fame and money?

 <iframe width=”425″ height=”349″ src=”http://www.youtube.com/embed/N-N4BZUqcWI” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

______

Behöver jag förklara mer eller kommentera mer?  Du ser nog samma sak som jag, detta ÄR heltokigt som filmerna visar. Läser man bibeln så slipper man hamna i villoläror och i falska profeters sällskap eller våld!!!!! Och dessa män är tyvärr inte de enda på arenan- det finns mängder av dem!!! Akta er! Spring ifrån sådana! /Maria
 

2 thoughts on “Falska…/I falska profeters sällskap?? LÄS bibeln!

  1. Det är så tråkigt detta som sker. Den där vargen är inte mysig precis………och inte kristenheten heller. Jodå jag gillade ju UC sånger o uppträdande och hade honom med här på sidan, men det är slut med det.
    Han var väl i Lakeland också har jag för mig, han försvarade TB i ett program på video.
    Ja så är det, det är jobbigt att se det. Tack för dina kommentarer!
    /Maria

  2. En äcklig varg..! Ja sådan är de – de falska profeterna!

    Har Ulf Christiansson vänt om måntro? Han som promotade Todd Bentley och om jag inte minns fel t.o.m. åkte till USA som många andra “kristna” i Sverige, då det begav sig för TB.Han och nåt som kallas The House ska ha nåt för sig i Linköping snart.

    Jag säger då det!Det är illa ställt med kristenheten!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.