A Great Deception! Religions of the world. /Plötsligt kommer fördärvet. Falsk kärlek, ljus och enhet!

n-w-o6    ac1062 and NEW AGE

 

January 6th, 2016 – The Vatican published a video of the pope uniting the religions of the world. There is a great deception coming upon the earth in the form of a false love, light and unity.

Påven ville att man skall sprida videon och jag sprider den på mitt sätt genom att visa  att HAN HAR FEL! Han är katolik och han skall inte göra det han gör,  HAN lurar människor till helvetet!

Pope wants us to spread the video and I pass it on my way by showing that he’s wrong! He is a Catholic and he shall not do what he does, he fooling people to hell!

Vatikanen publicerade en video av påven som vill förena världsreligionerna . Det finns ett stort bedrägeri som kommer över jorden i form av en falsk kärlek, ljus och enighet.

1 Thess 5:3 Bäst de säga: »Allt står väl till, och ingen fara är på färde», då kommer plötsligt fördärv över dem, såsom födslovåndan över en havande kvinna, och de skola förvisso icke kunna fly undan.

‘For when they shall say, Peace and safety; then sudden destruction cometh upon them, as travail upon a woman with child; and they shall not escape.’ 1 Thess 5 v 3

*

Det  här är verkligen sorgligt!!! Jesus säger att han är Vägen och sanningen och livet! Och ingen kommer till Gud utan genom JESUS KRISTUS!!! Inte genom att vara buddhist eller imam eller tillhöra någon annan destruktiv religion. Det finns bara en och det är JESUS som tar Bort all synd och Frälser människan till evigt liv!

Punkt.

Gospel

Marias-238-300x225

NamnlösMaria

 

2 thoughts on “A Great Deception! Religions of the world. /Plötsligt kommer fördärvet. Falsk kärlek, ljus och enhet!

  1. Hej Carla
    Amen. Ja vad skulle vi göra utan vår frälsning… Det finns ingen annan väg att gå- Jesu väg, Korsets väg. Ja Jesus är sannerligen på tronen, och kommer åter, och hämtar oss hem.
    Men…vi måste försöka nå fler människor innan dess, d v s be Gud om nåd att få vara hans vittnen ännu mer…i dessa sena tider.
    Gud välsigne dig! och de som läser här, det är många här nu Carla som besöker sidan från många olika länder, det är bra och roligt och fullt av ansvar…
    Kram!

  2. Amen! Tack Jesus att Du dog på korset för oss för att Du inte kompromissade!
    Du dog för oss för att Du sa att Du är enda vägen till Gud. Finns ingen som Du! Vi har ingen ursäkt.

    Tack för att Du är den enda som befriar och ger evig frid
    Jesus sitter på tronen!
    Gud välsigne dig Maria och alla

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.