‘Titta inte tillbaka,gå framåt’/ Diverse tankar../Vaccinatörerna!

Det säges att det är bra att inte se tillbaka, inte titta tillbaka på händelser/skeenden där du förmodligen inte mått så bra. BARA går vidare utan att blinka??? NEJ, Nej. Det tror jag inte man kan göra av bara farten. ALLT tar TID, att tänka efter, att bli van vid ny situation, att försöka, eller att INTE kunna glömma gamla sårande saker eller annat. När man är så självsäker att man kan säga till någon att: “bara glömma alla otrevligheter…. då har man fel anser jag. ALLT har och tar sin tid att gå igenom, det vet jag. Vad säger du om det?

Passande bild:

Kan vara en bild av en eller flera personer, utomhus och text där det står ”Don't waste your time looking back in life, move on @Motivational Life because life is meant to look forward.”

I DAGEN /tidningen kan man läsa om en kristen lärare som vägrade säga ‘hen’ till en elev. ELEVEN skulle ha skadestånd på 150 000 kronor. HMMM, rätt eller fel? POLITISK RÄTT, ja, men inte i folkmun eller i någon sorts rättspatos..?

Kan vara en bild av monument och text där det står ”Dagen Tidningen Dagen Dagen Kristen Kristenlärare lärare vägrade säga hen- elev ska fả 150 000”
Begrunda

VACCINATIONSDAGEN den 22 jan: ERSÄTTNING till vaccinatörerna:

Kan vara en bild av text


https://www.mitti.se/nyheter/forslaget-krav-pa-biljett-for-att-fa-soka-vard-pa-akuten/repulm!7M0FiA4rEfRhaQnVC88z1A/?fbclid=IwAR0T1jBIjkqvzbVKrYxMVYZImyffHUGQwTf7PBG4o6w_CyqeCbBfx39ShiE

Stopp. Ingen kommer här fram – utan hänvisningsbiljett. Foto: Ingrid Johansson

Förslaget: Krav på biljett för att få söka vård på akuten

I framtiden kommer du inte att kunna söka vård på sjukhusens akutmottagningar hur som helst. Du behöver en “hänvisningsbiljett”, enligt ett förslag i regionen.

Ja så är det…. hur det blir framöver med allt vet bara Gud. Var i bön ständigt, var med Gud i hans vilja, sök honom och TACKA HONOM.

Ps 136:2Tacka gudarnas Gud, evig är hans nåd.
1 Kor 14:17Du gör rätt i att tacka Gud, men den andre blir inte uppbyggd.
2 Kor 1:11när också ni hjälper oss med er förbön. Så kommer många människor att tacka Gud för oss, för den nåd vi fått.
Ef 1:16kan jag inte sluta tacka Gud för er när jag nämner er i mina böner.
Kol 3:17Och allt vad ni gör i ord eller handling, gör det i Herren Jesu namn och tacka Gud Fadern genom honom.
1 Thess 3:9Hur kan vi tacka Gud nog för er, för all den glädje som ni är för oss inför vår Gud?
1 Thess 5:18och tacka Gud i allt. Detta är Guds vilja med er i Kristus Jesus.
2 Thess 1:3Vi måste alltid tacka Gud för er, bröder. Och det har vi goda skäl till, för er tro växer starkt och kärleken som ni alla har till varandra blir allt större hos var och en.
2 Thess 2:13Men vi måste alltid tacka Gud för er bröder, Herrens älskade, eftersom Gud från begynnelsen har utvalt er till frälsning genom att ni helgas av Anden och tror på sanningen.

2 thoughts on “‘Titta inte tillbaka,gå framåt’/ Diverse tankar../Vaccinatörerna!

  1. Hej! Tack för dina ord och tankar kring detta som uppfyller ens vardag eftersom man hela tiden blir påmind om HUR DET VAR och HUR DET BLEV! På 5 år har det blivit alldeles upp och ner, ja och på 30 år har det rasat lite i taget. Mina barn som är i 30- årsåldern berättar för mig hur de såg på sin barndom och hur det är idag. Det är otroligt vilken skillnad och hur HÅRT samhället är. De som är brottslingar, det är inte vi som protesterar- NEJ det är de som går Illuminatis ärenden, FN:s ärenden och ELITENS ärenden och de kommer INTE att ställas till svars. Det pratas en hel del på ‘sociala medier’ om att det pågår rättegångar och att Stefan L o andra höjdare är dömda till livstid m m, men det tror jag ej. Det är bara snack.
    De som handlade hela vaccingrejen som har DÖDAT människor, de kommer inte heller att erkänna eller ställas till svars. Saken är den att det kommer värre saker framöver. Vi är inte FRIA. Jo i KRISTUS men inte i världen, för den är ett fängelse. Vi/man kommer att ställa till med så mycket ont att vi inte ens kan tänka så långt. Jag hoppas vi kommer att gömmas för de farligaste farorna och att Gud är barmhärtig att ta bort de värsta plågorna eller också blir det annat… Gud välsigne dig, världen är en röra och mycket mycket farlig… ALDRIG att jag säger Hen. never! /Maria

  2. Detta är ju slags Förföljelse av Kristna, en Lärare som vägrar säga Hen, ett led i den kristna förföljelsen, och hårda bötfällningar av sin lilla små sak, att vägra säga Hen?. Folk har blivit sparkade från sina anställningar bara, för de skrivit i Facebook eller givit någon bibel Kommentarer på någon sida, av synen på Homosexualitet?
    och detta går ju hand i hand, av Förföljelsen och hårda Trakasserier av dem som inte vill ta experiment Vaccinet. Kommer dessa någonsin stå till svars, dessa som Verkligen givit människor biverkningar av covid Vaccinet, och dem som dött av vaccinet. kommer politiker stå till Svars?. Så vitt man förstår har ju Politiker, skapat enorma Klassklyftor, där folk lider av hård Fattigdom Gamla som sjuka unga, där man monterat ner människors Liv, med hjälp av Mammon Synen, samt att man montera bort, hela Svenska försvaret. Dessa politiker som haft ansvaret, har inskaffat sig ännu mer Lyx, och går som inget alls har hänt Sverige? “Och sådant ser media upp till, som de går hand i hand. Och då kan man passa på, och ta en Stor brottsling, “En Lärare som vägrat säga Hen” Nazi Tyskland fick man väl inte vägra göra en Hitler hälsning har jag förstått. “Vart är vi på Väg”
    Tack för din sida. många tankar. Jesus är vårt Hopp och Liv. Gud är med ditt arbete Maria. guds Välsignelse.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.