Krig? – VAD vill man höra? Sanningar? JESUS kommer åter.

Vi lever i en högst orolig tid nu som kommer att innebära ett stort krig- det sista- och det är förberett, väldigt noga, och GUD har ALL MAKT i detta som sker och vet EXAKT vilken DAG allt är slut. Kriget och krigen kan hålla på ett par år till- ja- vedermöda har börjat, och sedan kommer det i bibeln omtalade slutet!
MEN Så VÄLDIGT MÅNGA har ju inte läst Johannes Uppenbarelsebok, Det står ju sanningar där som är väldigt oklara för många och andra kan inte alls läsa den boken som den skall läsas. Jag återkommer till det. VÄRLDEN i Lidande. Det är sent.

Hur som helst så borde man vakna nu och försöka ta till sig alla de kristnas varningar och att man borde LÄRA KÄNNA JESUS, innan det är för SENT! ________________________

Joh Upp kap 1 4 Från Johannes till de sju församlingarna i Asien. Nåd vare med er och frid från honom som är och som var och som kommer, och från de sju andarna framför hans tron 5 och från Jesus Kristus, det trovärdiga vittnet, den förstfödde från de döda och härskaren över jordens kungar. Han som älskar oss och har löst oss från våra synder med sitt blod 6 och gjort oss till ett kungarike, till präster åt sin Gud och Far, hans är äran och makten i evigheters evighet. Amen.7 Se, han kommer med molnen,och varje öga ska se honom,även de som genomborrat honom.Och jordens alla stammar ska jämra sig för hans skull.Ja, amen.

8 Jag är A och O, säger Herren Gud, han som är och som var och som kommer, den Allsmäktige.

JESUS kommer åter!

2 thoughts on “Krig? – VAD vill man höra? Sanningar? JESUS kommer åter.

  1. Hej Christian och Tack! Nej vi ska inte skapa krig och inte vara elaka emot varandra eller emot djur eller på annat sätt….. MEN världen är inte klok dess människor kan inte hålla fred för ondskan är för stor m m, Ja vi måste ta reda på och veta vad som sker nu. G v d. Vi hörs. /Maria

  2. Hej, det står i både bibeln och koranen att vi skall vara snälla mot både människor och djur! Alltså är krig fel utveckling.

    Tack för artikeln.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.