Tag Archive | aliens

Den stora villfarelsen. Finns UFO? Finns ALIENS?

ANALYS: DEN STORA VILLFARELSEN OCH DEN TEKNOKRATISKA RYTTAREN

Del 1: DEN MORALISKA TRIGGERN OCH DANIEL 11:37

Utgångspunkten för den nuvarande eskatologiska processen återfinns i profetian om den ’laglöse’ konungen i Daniel 11:37. Beskrivningen av en ledare som inte bryr sig om ’kvinnors lust’ har historiskt tolkats som celibat eller asketism, men i ljuset av Epstein-affären framträder en mörkare innebörd: en total avsaknad av vördnad för det mänskliga och det heliga i relationen mellan könen. Epstein-ön fungerar här som ontologisk kuliss, skapad för att testa mänsklighetens förmåga att urskilja sanning. Det är inte bara en fråga om enskilda brott, utan om en manifestation av en ’onormal kvinnosyn’ som genomsyrar maktens innersta cirklar. Denna moraliska röta är den ursprungliga lögnen som tvingar fram behovet av massiva distraktioner. När sanningen om elitens förfall hotar att nå en kritisk massa, måste narrativet skiftas genom fenomen som är så storslagna att de raderar det föregående minnet.

DEL II: DEN VITA RYTTAREN OCH TOXON-KOMPLEXET

I centrum av detta skifte står Donald J Trump, som i denna analys identifieras med den förste ryttaren i Johannes Uppenbarelsebok 6:2. Ryttaren på den vita hästen bär en krona och en båge (toxon på grekiska), men saknar pilar. Detta är nyckeln: segern vinns inte genom öppet krig, utan genom bedrägeri och teknokratisk leverans. Etymologisk är toxon roten till ”toxin2, (gift), kopplat till de pilar som i antiken droppades i gift. Denna ryttare spänner en bågsträng av ”Warp Speed” – en referens till den forcering av teknologisk och medicinsk intervention som initierades under Trump. Genom att tvinna samman militär effektivitet (DARPA) med bioteknik skapas en ’giftig bågsträng’ som binder samman hela mänskligheten. MAGA-rörelsen och den kyrkliga överhögheten missar detta eftersom de förblindas av den vita färgens skenbara rättfärdighet, utan att se att vapnet är osynligt och systemiskt.

DEL III: UFO-FENOMEN OCH DEN TEKNOLOGISKA ELDEN

När det moraliska förfallet (Epstein) blir för tydligt, aktiveras nästa lager av villfarelsen: UFO:s och utomjordiska fenomen. USAF (United States Air Force) innehar teknologin att simulera eld från himmelen (Joh Uppenbarelsebok 13:13). Detta är det ultimata mass-avledningsvapnet. Genom att släppa dokument om utomjordingar skapas ett nytt existentiellt hot som får allmänheten att glömma de mänskliga förbrytelserna på jorden. Forskningen antyder att vi som människoras är de egentliga ’aliens’*, men makten förvränger detta till ett hot för att ena befolkningen under en ny auktoritär ordning. Det är ”den stora villfarelsen” (2 Tessaloniker-brevet 2:11) personifierad; en teknologisk understödd lögn som är så stor att den som inte tror på den stämplas som en ”systemhotande aktör”. Staten och kyrkan, som båda är beroende av det rådande samhällsdirektivet, tillåter inte att detta narrativ genomskådas.

DEL IV: DE TVÅ VITTNENA OCH DEN SYSTEMHOTANDE MASSAN

De ”två vittnena” i Uppenbarelseboken 11 tolkas här inte som två individer, utan som den enorma folkmassa som vägrar acceptera den teknokratiska lögnen. Deras vittnesbörd består i att de ser igenom kulissen och pekar på den moraliska verkligheten . Eftersom de inte går att köpa eller bedra, blir de ett existentiellt hot mot systemet. Makten svarar med att stämpla som fiender till staten. När informationsbruset – havets och vågornas dån- blir så kraftigt att inga institutioner längre kan ge trovärdiga svar, återstår bara vedergällning. Det är här de 10 kungarna och andemakterna (Gog och Magog) träder in. När de förlorar kontrollen över ordet och narrativet, väljer de att nollställa spelplanen.

DEL V: VEDERGÄLLNING OCH DET TERMONUKLEÄRA SLUTET

Den ultimata vedergällningen är inte ett misstag, utan ett medvetet val av andemakterna att bränna upp ”skökan” (det gamla systemet) i eld. Termonukleär krigföring blir det sista försöket att tysta vittnena och dölja spåren av den ursprungliga lögnen. Allt som började som med en ö i Karibien och en manipulativ ledare med en giftig bågsträng kulminerar i en global eldstorm. Systemet väljer sin egen och jordens undergång framför att sanningen erkänns. Vid denna punkt upphör alla mänskliga frågor. När makten står rådlös inför det kaos de själva skapat, finns inga fler svar att hämta i informationsbruset. Det sista svaret, och den sista domen över denna kedja av händelser, ligger bortom mänsklig räckvidd och vilar hos Skaparen själv.

IT’S LIKE COVID BUT WITH ALIENS (SECRET MEETING WITH PASTORS) https://old.bitchute.com/video/ZAPq5kG9HsEa/

Vad är Aliens? https://old.bitchute.com/video/n/dvZ0A5yYkl/

NASA hyr präster som ska ”undervisa” om Aliens?

http://www.youtube.com./watch?v=atUjUyZcalU

Syftar på JESU EGNA ORD: Vi kan alltså inte utesluta motivet att det nefariska i Genesis inte var ondskefullt utan allt är en del av Guds räddningsplan.

-Om vi hade sagt sanningen hade folk älskat oss, men nu blir vi hatade, förföljda, etc.

-Vi är inte av denna världen ”citat”.

-I honom är allting skapat ”citat”.

Människosonen är allt fullkomnat! ”citat”.

I Jesus är människan samlad som helhet men i denna värld blir vi stämplade som aliens därav citations-tecknet. Därav den nyanserade tolkningen att den stora villfarelsen är att Aliens kommer som våra räddare. BIBELN spegelvänder det paradigmet.

Den varnar t o m GÅ INTE DIT!

Det är så enkelt.

Finns det flygande hästar? Bara människosonen vet…

***Teknologisk analys gjord av Fredrik Eriksson /Återkommer med översyn av videos här.

Isaiah: 25:6 (Swedish) Och HERREN Sebaot skall på detta berg göra ett gästabud för alla folk, ett gästabud med feta rätter,, ett gästabud med starkt vin, ja med feta, märgfulla rätter, med starkt vin, väl klarat.

/FREDRIK ERIKSSON

OBS. Videotime! Lättare att ta till sig nu i ’kris-och krigstider. Brännande ämnen.

Arbetskraft-invandring:

520 000 svenskar (?) är arbetslösa i Sverige, men vi har arbetskraftsinvandring ??? Hmm?
Det finns sååå många frågor/svar i alla dessa frågor som rör vissa saker, som redan borde vara avgjorda o klara att förstå.
Vad har vi att fundera på? Hur mår svenskarna? — Se och hör videon.

NYTT: Ska D Trump verkligen skapa krig? Det krig som startar andra slags s k krig, och kommande utplåning? VI ALLA skall, BÖR VETA, VAR i TIDEN VI ÄR NU!

D Trump är den som bibeln talar om, då vi läser om Gog och Magog, Avtal/ Israel, Mr Kushner, och alla andra inblandade. Se gärna videon nedan. OBS! 500 miljoner dollar har spenderats redan!

OBS: Vi har hört i veckan att D Trump https://apnews.com/article/trump-extraterrestrials-government-records-aliens-bafe648c8e8dfc7de1a1e90db8a1dfd0

Det han säger om s k Aliens är förmodligen om de verktyg/bomber eller annat som han vill använda i ett anfall emot.. kanske Iran.. och skylla på. Diskussion på radio i veckan som gått. Ok nu är det ny vecka när detta läggs in på nätet och jag hoppas på en lugn vecka, vi kan ju BE att denne man, D Trump, lugnar ner sig.

Den kommande falska tiden med ’tefat och aliens’. Falsk s k kunskap som man bör veta är FALSKHET från SATAN!

https://www.youtube.com/watch?v=Lt4v8UMSQyk

HEJ! Denna videon är så perfekt gjord! Denna videon borde visas överallt där man ENVISAS med att säga att jorden är ett KLOT och att allt är Big Bang och att BIBELN HAR FEL. DENNA VIDEO bör ALLA BARN se! Denna video bör alla få se för att FÖRSTÅ ALLA LÖGNER som man satt upp för oss människor.

TACK! För att DU! NI! VAKNAT eller VAKNAR och förstår och kan ta till er att detta är SANNINGEN om VÅR JORD. Den är INGEN PLANET, Den är INGET KLOT! LÄS BIBELN, LÄS i Videon och följ med i BIBELORDEN som är helt KORREKTA! Ord från en skapande och kärleksfull GUD! AMEN!

Kom igen folk, vakna nu!

Skräck, ..får man känna sådant? Ja. /Fallna änglar, ondska

Om man söker på ordet skräck i Folkbibeln på nätet så kan man få fram 177 st träffar. MEN den stora frågan är ju om man får lov att känna skräck? Konstig fråga? Ja det är det nog, för visst kan man bli rädd, ja så rädd att man nästan tappar vett och sans. Men de flesta religiösa människorna säger ju att man inte ska vara rädd för Gud är ju med…? Är man en FEGIS?? Nej.

Se några av bibelorden?

Heb 12:21Så skräckinjagande var synen att Mose sade: Jag är skräckslagen och darrar.
Upp 11:11Men efter de tre och en halv dagarna kom livsande från Gud in i dem, och de stod upp på sina fötter igen, och de som såg dem blev skräckslagna.
Upp 11:13I samma stund blev det en stor jordbävning, och en tiondel av staden störtade samman. Sju tusen människor dödades vid jordbävningen, och resten greps av skräck och gav ära åt himlens Gud.
Luk 21:26Människor ska tappa andan av skräck i väntan på det som ska drabba världen, för himlens makter ska skakas.
Joh 6:19När de hade kommit ungefär en halvmil ut fick de se Jesus komma gående på sjön och närma sig båten, och de blev förskräckta.
Apg 10:4Han stirrade förskräckt på ängeln och frågade: ”Vad är det, herre?” Ängeln sade: ”Dina böner och dina gåvor har stigit upp och blivit ihågkomna inför Gud.
Apg 16:29Då bad han om ljus och rusade in och föll skräckslagen ner inför Paulus och Silas.
Luk 1:12Sakarias blev förskräckt vid synen och greps av fruktan.
Luk 1:29Men hon blev förskräckt av hans ord och undrade vad denna hälsning kunde betyda.
Luk 8:25Sedan frågade han dem: ”Var är er tro?” Förskräckta och förundrade sade de till varandra: ”Vem är han? Till och med vindarna och vattnet befaller han, och de lyder honom!”
Luk 9:34Medan han talade kom ett moln och sänkte sig över dem, och lärjungarna blev förskräckta när de kom in i molnet.
Luk 21:9Och när ni får höra om krig och uppror, så bli inte förskräckta. Sådant måste först hända, men slutet kommer inte genast.”

Jag förstår alltså inte att s k kristna människor är så frånvända från andras upplevelser och av VAD BIBELN säger att de ser ner på andra människor som drabbas av otäcka saker, det är mycket förvånande. BIBELN är ju mycket tydlig med att visa på att alla sorters skräck och rädsla kan finnas och upplevas av människorna. Det är så fel att se ner på andra människor som drabbats av olika skeenden som gjort dem mycket illa.

Dan 10:7Jag, Daniel, var den ende som såg synen. Männen som var med mig såg den inte, men de greps av stark skräck så att de flydde och gömde sig.
Joel 2:6Framför dem grips folken av skräck, alla ansikten bleknar.
Amos 3:6Blåser man i basun i en stad utan att folket blir förskräckt? Händer det en olycka i en stad utan att Herren har vållat den?
Jona 1:5Sjömännen blev förskräckta och ropade var och en till sin gud, och de vräkte lasten överbord för att lätta skeppet. Men Jona hade gått ner i skeppets inre och låg där i djup sömn.

När nu UFO-rapporter kommer att dimpa ner mer ofta än förr då kan jag vara säker på att människorna blir direkt skräckslagna, Utom-jordingar eller inte- det är ingen rolig syn man får se då! Bered er på att få se saker ni ALDRIG KUNDE TÄNKA ER SKULLE SKE. Varning! Jag har själv sett sådant och blev mycket mycket rädd, 1978 i Göteborg! Det var en chock! Om de sedan var ’ÄKTA’ eller ej spelar ingen roll, men vi var ett 40-tal människor som såg… och nu är det snart dags för nästa drag av världens ledare- Var beredd på sataniska planer och skeenden. Märkliga sataniska varelser kommer att finnas och synas … Fallna änglar, demoner.

Hälsn Maria

Donald Trump och Space Force. Lycka till Donald. The Earth is Flat you know!

 

 

Spaceforce.
Ja vi är många som tror att jorden faktiskt är platt, och det får vi ju tro…eller???? Vem, ja VEM kan neka oss???
D Trump kanske???

The Truth Behind Trump’s ”Space Force” I videon berättar en som inte tror på Platt jord och han verkar också vara inne på ALIENS, (fallna änglar o liknande), världen är galen och nu börjar det ske otäcka saker och det är inte förvånande alls, eller vad säger du?.

Nu börjar det bli hett om den s k ’rymden’. Nu vill USA ha herraväldet, en Amerikansk dominans, över rymden och månen där de ska öppna en bas. Sedan ska de vidare till Mars! Man talar om nationell säkerhet! Man tillsätetr alla käna försvarsbrigader, ocj så stort detta kommer att bli! Hela världen skall låta Donald och teamet råda som herrar. Men det finns bara en Herre, Gud, och han kommer inte att tillåta vad som helst.

LYCKA TILL Donald!

Bild Maria