I Look to you /Selah/ Se på Jesus, tro på Jesus. När all styrka är borta…

 

Foto Maria
Foto Maria
*

I Look to You

Pina och plåga kan vi alla råka ut för. Det som inte alla har gemensamt i de jobbiga sakerna, det är tron på JESUS.
Att ledas av honom och tro på honom det är ovärderligt, så många har blivit räddade till ett fullödigt och fint liv, tack vare att de satt sin tro till HONOM som sitter på tronen.

Ja jag ser på honom och ber honom om hjälp varje dag, precis som kvinnan i videon berättar om.

Ser du på Jesus och tror på honom? Jag hoppas det!

Luk 1:37
för ingenting är omöjligt för Gud .

name-graphics-maria-650578

11 thoughts on “I Look to you /Selah/ Se på Jesus, tro på Jesus. När all styrka är borta…

  1. Hej Maria!

    Såg länken och ska titta på den.
    Tack för omtanken Maria!
    Jesus med dig!

    Kramar från Klara

  2. Tack Cecilia Vad bra med länken, jag har inte hunnit titta på den men ska göra det. Hoppas Klara ser länken! Hälsn Maria

  3. Hej, Klara! Reformationsbibeln verkar man kunna ladda ner gratis i PDF-format här: http://www.bibel.se/bibeln
    Då kan man justera storleken på texten så att man ser bra! Hoppas det hjälper :).

    Med vänlig hälsning
    Cecilia

  4. Klara JAG KAN INTE SKICKA MAIL TILL DIG!!!!!!! Det går bara inte!!! KOLLA DIN MAILKORG!!!! NÅGOT är FEL /Maria

    hej! Det där är farliga saker! ONDSKA. Det är inte klokt att de kan vara så förblindade. JESUS HJÄLPER ALLA SOM VILL OCH FÖRSTÅR vad han kan göra. Falska profeter är onda!! /MAria

  5. ÄNTLIGEN får jag höra av dig. Din skräpkorg på mailen är nog full jag har skickat dig mail i två dagar men hör inget från dig. Min mail har varit konstig o inte fungerat men gör det nu, skriv gärna!
    Jag har fått denna länken om felaktigheter i bibeln, här reformationsbieln i fem delar:https://www.youtube.com/watch?v=wjJ1fK6101g 5 delar på you tube, kolla där, jag har inte hunnit titta! Och reformationsbibeln finns nu att köpa. Skall beställa den. Hoppas du mailar mig KRAM MAria

  6. Hej Maria.
    Finns reformationsbibeln att läsa på youtube, med tanke på mina ögon?
    ———————————————————————————–
    Läste och såg klipp på youtube angående john of gud…Så mycket folk som vallfärdar till Brasilien för att få “hjälp” för sjukdomar och kontakt med avlidna anhöriga. Blir skrämd av detta och hoppas folk inte ger sig ut på detta “äventyr”..
    Att ha kontakt med ondskan är bara för mycket…dessutom farligt…

  7. Hej Cecilia, tack för länken, den ska jag se måndag, och snart beställa bibeln. Det är så mycket ändringar och konstigheter, man måste hålla koll på allt. Det ska bli spännande att se. Biblarna kommer att försvinna endera dagen, får väl gräva ner dem sedan så ingen vet att man har dem, så fick de göra förr…. Livet är spännande kan man säga. Gud välsigne dig. /M

  8. Hej, Maria! Jag tänkte tipsa om denna serie om Reformationsbibeln på Youtube, den är i fem delar:
    https://www.youtube.com/watch?v=wjJ1fK6101g

    Kanske du redan har sett den? Jag tyckte att den sista delen var den intressantaste där de gick igenom olika bibelverser som har ändrats eller till och med lämnats bort helt och hållet i nyare översättningar. Jag har också beställt Reformationsbibeln nu!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.