Tro på mirakel

Tror du på MIRAKEL? Det gör jag. Eftersom jag vet att ens plåga kan vara MER ÄN STOR, så vet jag också att GUD är god och HAN kan göra det OMÖJLIGA. Jag väntar på M I R A K E L

HAN kan ordna upp allt som är fel och han är GUD.

För honom är ingenting omöjligt, och för honom är allt möjligt. LYSSNA till denna korta predikan och få mer eller /och NYTT HOPP!!!

4 thoughts on “Tro på mirakel

  1. Hej Lena! Tack så mycket för din härliga o goda hälsning här till mig.tack för att du tycker att jag kan förmedla om tron på vår Herre. Du är så välkommen hit.
    Jaaa jag älskar Jesus, även om livet är ganska , nej mer än jobbigt. HAN o bara HAN kan ändra på allt och ordna allt som inte vi kan. Jag har det inte lätt som bostadslös o sjukpensionär m m, det är sant. Det har varit många jobbiga år. Men jag skriver om hopp och tro för det lever jag på. Jag blir så förundrad över att du vill hjälpa mig med en slant, det är ovärderligt för mig. Ja. Jag säger: jatack gärna, på den frågan. Jag mailar dig med uppgifter. Med varma hälsningar f Maria

  2. Hej igen Maria, jag ser och känner att du verkligen älskar Jesus Kristus av hela ditt hjärta. Det gör jag med. Jag undrar om det är möjligt att jag kan få skänka en liten slant till dig? Via swish eller något liknande. För såna som dig, behövs! Älskar verkligen din hemsida. Du är en sann kristen-kämpe.

    Maila gärna dina kontouppgifter/Swishnummer till mig.

    / Lena

  3. Hej Lena! Välkommen är du till denna sida! Vad trevligt o kul att du hittat hit och att du tycker om det du ser o läser här, det gör mig så glad. Ja Jesus är verkligen den väg vi ska gå och han är sanningen vi ska bära och han är LIVET. Han dog för oss alla och vi ska vittna om hans död och liv- hans evangelium. Han är vår HERRE, vår frälsare, jaaa.
    Hade jag inte fått bli frälst så hade jag inte varit i livet på det sätt jag är idag,trots krämpor o umbäranden orkar man, för han leder oss! Välkommen att läsa här och gärna kommentera. Har du förslag till text eller vittnande så är det välkommet.
    Gud välsigne dig. /Maria

  4. Jesus svarade: ” Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig. – Johannesevangeliet

    Jesus Kristus av Nazareth, guds son som dog för människans synder – Du är min och världens herre och frälsare. Amen.

    Tack MariaEvighet för din hemsida, väldigt lärorikt. ❤️

    – Lena

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.