Video, Män i kvinnliga underkläder. /Sexy Lingerie/ Satan is the god of confusion

NamnlösNWO

Satan styr världen /Bild Maria

Video: Sexy Lingerie For Men Is Now A Thing! Antichrist Culture EXPOSED

Satan is the god of confusion! In this video I show how he is confusing the sexes by making men desire to be women! In our antichrist & godless world we now have men’s Lingerie becoming popular!

Satan är förvirringens gud! I den här videon visar man hur han är förvirrar könen genom att män vill vara kvinnor! I vår antikristliga och gudlösa värld har nu män i sexiga underkläder blivit populärt.

Satans agenda är nu att få män till att vilja ha kvinnliga underkläder, vad är det för vansinnigheter???? Jo den nya världsordningen man vill ha är att splittra kärnfamiljerna och därmed kunna förstöra det som Gud skapat oss att vara och att vara något slags ickemänniskor som inte vet vilka vi är eller vad för kön man har.

Satans mål är att förstöra familjerna och därmed det som Gud skapat och ordnat för oss. Satan vill att ansvaret som en fader och en moder har för sina barn/familjer, det ska försvinna. Han måste alltså också göra barnen förvirrade och knäckta.
Satan är kungen av förvirring. Han förvirrar människor så att de bara har frågetecken i huvudet och inte vet vad de ska göra eller tänka. Och de ska helst inte tänka på Gud och söka svar hos honom.

Barnen förvirras o skolorna, framför tv:n, på biogreferna, i hemmet, ja överallt hjärntvättas de att undra vem och vilka de är. Sådant är samhället idag. RFSU har verkligen också lyckats förstöra människor med att vara för aborter och tala om att det är helt naturligt att ta bort ett liv.

Gud skapade oss till MAN och KVINNA, till att föröka sig på jorden, detta står i skapelseberättelsen i 1 Mosebok, och Gud har skapat oss OLIKA för ett visst syfte, att föröka sig m m. Men satan jobbar nu hårt för att man inte ska kunna höra talas om vad Gud vill för människorna. Satan vill lura männen och kvinnorna att de INTE är olika utan ALLA är LIKA. HUR kan man säga att kvinnor och män är lika, de är av olika kön, eller hur?

Propagandan i Tv och i underhållning över huvud taget går ut på att tala om att alla är likadet är en lögn. Man säger att alla får vara det de vill vara, men eller kvinna- det kvittar.
Men så har inte Gud sagt!

Man satsar nu oerhört med miljontals dollar på att göra all reklam möjlig för ett annats slags tänkande om vem man är och man försöker med alla medel förstöra människors liv. Det är den nya världsordningens (NWO) agenda som Lucifer har.

I bibelns bok 5 Mosebok 22:5 står det om att män klär sig i kvinnokläder :
5
En kvinna skall inte bära manskläder, och en man skall inte klä sig i kvinnoplagg. Ty var och en som gör så är avskyvärd för Herren , din Gud.

Det är mindcontrol som det handlar om och man förstår inte det, man kan ju alltså få vara som man själv vill! inte så som Gud tänkt och skapat. Så i en kommande tid får man bestämma själv………………

Vad är sann manlighet? – vad är inte manligt? Ja det ämnet tar man upp här i videon, lyssna på det.

Modeagenturerna idag hakar på trenden om manliga modeller som visar sig i kläder som är kvinnliga, se i videon. Satan agerar genom människor och får dem att göra avskyvärda saker och nu är det så här att män ska se ut som kvinnor. Man vill feminisera männen, och göra kvinnan mer maskulin, och det tycks ju gå bra- de är verkligen lurade de där människorna som går på det och strävar efter det, utan att förstå. Även inom hip-hop-industrin så har man anammat detta sätt att klä sig och att vara. De är slavar till dem som kontrollerar nöjesindustrin.

Om du är en man som läser detta och är konfunderad på vem du är, d v s om du inte förstår att du är en man m m, så ska du veta att Jesus är den som kan svara dig på alla frågor DU har om detta. Han vet all sanning eftersom han är Gud. Jesus säetter människor fria, ja FRIA från ALL SLAGS SLAVERI! Du hittar svar och hjälp i denna video och undertexter med länkar.

Vi lever i en fallen värld, en värld full av ondska och därför begriper man inte vad som sker då man får tankar om att man är annorlunda och född sådan, man behöver inte ta till sig det och förändras till något man inte är. Jesus har svar på det och allt annat. Bibeln berättar om ett syndafall, en fallen värld, och han har skapat oss och vet precis vilka vi är. Men satan och synden styr världen. De som är “annorlunda” behöver höra och känna Guds ord och få vända om från det de hamnat i och som är fel. Den ande som kommer från Gud bör få komma in i människan så att den förstår hur Gud vill ha det, och han vill göra människan FRI från slaveriet som satan lagt på människor.
Det finns ett nytt liv att få- ett liv i tro på Jesus och i hans gemenskap och i frihet från synd.

NamnlösMaria

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.