New World Order Documentary The Facts Iluminati 2013 Government Secrets/VIDEO

 

Bild Maria

Bild Maria

 

New World Order Documentary The Facts Iluminati 2013 Government Secrets

http://youtu.be/Tq9NsmpFZ-E

The New World Order is here. Är det någon som tvivlar på vad detta betyder? Det finns fortfarande så många människor som inte vill veta vad som skall ske, och det är ju verkligen inte bra. Gud varnar människorna genom alla tider, men de vill fortfarande inte lyssna.
Det är en märklig känsla av att veta att tidernas skeenden står i bibeln, där kan man läsa om allt som skall komma att ske.

Uppenbarelseboken i bibeln är en bok som många inte vågar närma sig eller inte vill förstå. Den är mycket klar i sitt budskap tycker vi som är troende på Herren Gud Allsmäktig.

Man brukar säga att “sent skall syndaren vakna..” Det blir många som aldrig kommer att vakna till en ny himmel och en ny jord och som alltså inte ha fått det eviga livet genom Jesus Kristus.

/Maria

Foto Maria

Foto Maria

 

 

10 thoughts on “New World Order Documentary The Facts Iluminati 2013 Government Secrets/VIDEO

  1. Tack snälla du! det blir artikel om det också! Vilket fint samarbete vi har. Hälsn Maria Be gärna för min kropp………..

  2. Mammutar får nytt liv igen

    Här en artikel som ligger på Yahoo news idag om precis detta ämne: leva igen genom ny teknik. Man visar hur man ska få liv i utdöda djur som mammutar.

    Vi får inte tro att Gud sover eller saknar historisk insikt – Han har ju sagt att det ska bli som i Noas dagar innan Han kommer tillbaka (Matteus 24:37). Noa och floden är i Genesis kap 7.

    http://news.yahoo.com/incredible-technology-bring-extinct-animals-back-life-154944075.html

    http://www.letusreason.org/Proph.8.htm

  3. Ja visst kan man det, du får gärna göra det så tar jag det under kategori Jannes artiklar. Gärna.
    Gud välsigne dig.
    /Maria

  4. Kanske man kan samla ihop några tankar om hur Bibeln är organiserad? Det finns spår överallt i BIbeln och Guds vishet är fantisktisk.

  5. Hej, vad bra att jag fick länkar av dig, tack. Jag såg att det finns många videos av Mike H på nätet men det var så dåligt ljud på de jag tittade på så jag var tveksam att visa dem-
    Men jag skall titta på de du skickar här. Jo det fanns många av just Jesus och DNA, verkar intressant!!
    Det kommer inlägg om detta och då kan jag ta med din/a kommentar/er?/Maria

  6. Jon Rappoport heter journalisten med militärteknikartiklarna och Mike Hoggard brukar tala mycket om dessa ämnen. Gud som är odödlig och som har skapat oss av lera, vet mer om biologi än vetenskapsmän, tro det eller ej!

    Engineering US soldiers, Jon Rappoport blog
    http://jonrappoport.wordpress.com/2013/08/22/the-us-government-is-bankrolling-the-engineering-of-humans/

    Jesus, DNA and the Bible, Mike Hoggard
    http://www.youtube.com/watch?v=2N3hUuDgU4Y

    Giants pt 1, Mike Hoggard
    http://www.youtube.com/watch?v=H5i_ppPPx6I

  7. Hej vad bra du skrivit här, det vill jag ha med för att visa hur allvarligt det är med all genmodifikation och hybridstatus. Gud hatar sådant men människan tar villigt emot det.
    Läst och hörde förra veckan att 70% !!!!! av grönsaker/frukt , kött besår av GMO i USA!!!!!!!!!!!!!
    Nej nej nej vill jag ropa. Vilken värld.
    Ja jag tar gärna in artikeln plus det du skrivit.
    /Maria

  8. Några aspekter av liv och död

    * Vi föds i vatten (fostervatten) och dör i synden (synden är en del av oss och vi syndar “naturligt” sedan Adam/Eva. Syndanaturen är ett straff från Gud).

    * Lagen (Mose budord) visar oss att vi har syndanaturen och måste födas på nytt/räddas från oss själva.

    * Det levande ordet – Jesus. Jesu ord har LIV – hans blod på korset ger liv där synden dödat oss. Utan blod kan en människa inte göra någonting. Utan Jesu blod som täcker våra synder ska vi dö i den första naturen och sen kastas i den andra döden – ikläs alla våra synder. Den som är född på nytt ska ikläs Jesu rättfärdighet (vi har ingen egen som vi kan blidka Gud med!).

    * De som har sina namn skrivna i livets bok – DNA. Livets bok fanns hos Gud före all tid. Därför vet han allt om oss! Han vet också något om biologi, kemi och fysik, Han som skapade naturlagarna!

    * Född på nytt – få en del av Jesu natur i Anden och leva evigt.

    * Bli stämplad som Guds egendom (frälst i Anden) – bli stämplad som Antikrists egendom (ta märket).

    Hybriderna då och nu

    * I Genesis kap 6 förekommer “jättarna” dvs människor som har andliga krafter/monsteregenskaper. Hybrider. En genmodifierad människa är en hybrid.

    * I Gilgamesheposet berättas om hybriderna Nimrod och Ishtar mfl som hade Superman-egenskaper, precis de som man nu vill framkalla i labben. “Gudarna” i antiken var människor med övernaturliga egenskaper.

    * Människa längtar efter att leva evigt – helst utan Gud. Därför allt trassel i laboratorierna. Människan idag med alla sina hälsotips och yogaövningar har samma längtan som antikens människor: leva evigt genom mänsklig visdom. Detta är grunden för orientens hedendom (mysterierna). Gud säger i Genesis kap 3 att vi är lurade när vi tror att vi kan leva evigt utan Gud – Gud som har livets bok.

    * Vi kan leva evigt genom det nya testamentet i Jesus Kristus. Det är STORT!

    (Jag ska leta rätt på artikeln)

  9. Tack för en underbart kloktänkt/inspirerad av kunskap kommentar och den tar jag med som ett speciellt inlägg/artikel senare idag. Du sätter verkligen tankarna i rullning på ett scenario som är och kommer att vara fullständigt galet inom kort.
    Utveckla det gärna mer desto fler sann intressanta artiklar.
    Tack
    Maria

  10. Global politik

    NWO växer år för år, synkroniseras och arrangeras, utan protester. När det är klart har folk inget att säga till om. Vad kan vi göra åt myndigheter som styrs från andra myndigheter bortom demokratisk kontroll?

    Sista tiden – Genmodifierade människor

    Såg en artikel om ett projekt med genmodifikation av människor som militären håller på med just nu. När man modifierar soldater genetiskt kan man också senare ta patent på dem – man kan äga dem och stämpla dem med en kod i pannan, tex!

    Världens (genmodifierade) grödor och utsäde ägs av Monsanto, Dupont etc. Människor som modifierats kommer att kunna ägas på samma sätt. Ett slags genslaveri, med andra ord.

    En genetiskt modifierad människa är inte Guds skapelse längre. Kanske är det det Bibeln menar med att det blir för sent att omvända sig när man tagit märket (Upp kap 13).

    Bibeln har en hel del att säga om genmodifikation. Ämnet finns ju i Genesis kap 6 och framåt! DNA och kromosomer, släktled och syndens natur till skillnad från Jesu natur, är ämnen i Bibeln som är riktigt fascinerande!

    I dag föds vi i en natur som gör allt Gud förbjuder. Därför behöver vi födas på nytt i Anden så att vi kan se vem Jesus är och vad Guds rike är. Ingen som lever i den första naturen kan se Bibelns sanningar annat än som “förnumstig moralism.” När man blir född på nytt öppnar sig himlen och Bibeln får liv. Tacka GUD!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.