Mitt vittnesbörd /Maria

Gud har gjort under i mitt liv. Många sådana.

forgiven

En vacker sida som Johnny Dahl gjort  finns här:

http://www.minfrid.se/jesus/reponen.shtml


Där finns en sammanställning om en del av det som hänt i mitt liv…. det har hänt mer sedan dess och det får du veta,,,,när olika saker är avklarade, Gud vet.

2016: Ja det har verkligen hänt mycket sedan J Dahl lade in mitt vittnesbörd på sin sida.  Jag kommer att skriva, om Gud vill, om allt som skett, under och mirakel och sorger och galenskaper som vår fanilj gått igenom,  men Gud har varit med och burit oss igenom, fast man kunde tro att man inte skulle överleva allt. Hur få allt det på pränt..ja vi får se. Många års kämpande börjar ta sitt slut och snart kan jag skriva om allt, så tror jag.   Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/MariaEvighet

Var välsignad. /Maria

I am saved by Jesus Christ

13 Comments

13 thoughts on “Mitt vittnesbörd /Maria

  1. Hej Börje, Välkommen hit till sidan. Du har så rätt, så rätt. Visst är det så.
    Hur det än blir och vilka sorger vi än får möta…..har vi Jesus så är vi trygga, även om det kan vara en tåredal på jorden emellanåt.
    Jesus är vår HERRE och trygga hamn.
    Gud välsigne dig. Välkommen att tycka och skriva här igen.
    /Maria

  2. Kommentaren från Lars Ohlsson får stå kvar, men måste meddela läsarna här att Lars gått hem,  Han är hemma hos Herren.
    /Maria

  3. Jag e ny frälst för tre månader sen. Min tro vaklar .. men jag har den kvar. Har läst en bok om heliga anden författaren Benny hill.. Och jag e rädd för att förlora heliga anden i mej.. För i heliga anden håller jag mej bort från mina frästelser.. Men så fort jag börja tänka på annat än Gud… så håller jag på falla in i frästelser igen.. Hur ska man hålla balansen?? Ska man ha Jesus ord i tanken hela tiden.. allt förrvirar mitt sinne.. Svårt och förklara. Men vet nån hur man håller balansen???????? Mellan sinnet och själen i Gud? Man snackar ju med syndare varje dag.. som kan maipulera än i frestelser eller vad det nu än kan va.. Ibland vet man inte ens vilka som e god elle onda. Även om man tror sej veta ju.

    /Maria säger: Benny Hinn ska man inte över huvud taget befatta sig med då han är en FALSK PROFET, men jag låter alla kommentarer stå här, men håll ögonen öppna för vad ni läser och ser på olika ställen /Maria 2013

  4. Hej Lars.
    Det är underbart det du säger! och jag hoppas att människor kommer in här och tar tag i din mailadress och mailar dig för att få veta att Gud förändrat ditt liv.
    Halleluja! Vad glad jag är!
    /Maria

  5. Jesus betyder allt för mig hadde inte jag haft Jesus att tillgå hade jag nog inte orkat att leva, men han har frälst mig och tagit mina synder upp på korset därför känns det underbart att leva.om någon vill tala med mig så finns min e-mail adress här ovanför.Tack jesus för allt.

  6. Hej Miguel! Tack för detta du skriver. Jag önskar att alla som kommer in här läser det du skriver, för visst är det så: Jesus ger nytt liv och hans kärlek är enorm till oss.Om vi säger ett ja till honom och kommer till honom i ödmjukhet och vill ändra våra liv sker det under! Gud välsigne dig Miguel! Jesus lever! /Hälsn Maria

  7. Hej!
    Jesus och faderns kärlek till oss är obeskrivlig. Mitt liv sprudlar och lyfts fram med den kärleken som Jesus och Gud ger, genom och i, den helige anden. Om du läser detta och inte har kommit till tro så önskar jag att du tror på det vi säger så att du, om du vill, kan närma dig Jesus. När jag bad om förlåtelse förändrades mitt liv. Gör det du också. Du har inget att förlora. Gud välsigne er alla!

  8. Jag är blott en syndare fast i världens band.
    Men jag ber till min Gud att han ska hjälpa mig att sträcka ut min hand.
    För jag vet att hans hand redan är där.
    Redo och klar och hjälpa på färd.
    Så jag ber till min Herre. Jesus ge mig kraft.
    Tvätta mig vit för av synd är jag svart.

  9. Hej Nina
    Visst är Jesus underbar! Han har så mycket kärlek för oss, ja det är omöjligt att säga hur mycket kärlek det finns i våra hjärtan till honom. Tack för dina ord och hälsning. Gud välsigne dig Nina.
    /Maria

  10. Jag älskar min herre jesus! han är så underbar ,med sin oändliga kärek för oss min människor! Vilken härlig sida, herren välsigne denna sida så att den når ut till många människor och ger dem insikt om dig Jesus.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *