Karins nyhetsbrev/ Kristenheten / Upp-boken

 

*

Läs Karins Nyhetsbrev! •Nyhetsbrev: Marknadsplats Rörelsen… 7 Berg ” Sverigebönen” = NAR Del 2

LÄNK:

http://www.elvorochjanne.se/laror-debatter/sverige/KjNar2/7_BergNAR_DEL%202.pdf

Karin: Som jag skrev i november, i det förra ”7 Bergen-brevet”, så tror jag att du gör dig en stor tjänst att ta reda på vad dessa ”7 Berg” verkligen innebär…
Vart det kommer ifrån – källan, samt vart det leder…VILL DU ”DIT”?
TAG REDA PÅ DET – SÅ DU KAN VÄLJA!

******
Karins nyhetsbrev är inte så nytt längre- /maj 2012/ men jag tycker man får reda på mycket så läs det även om det är långt, det är viktigt, det finns saker du bör  veta  om du är en troende, om “tåget till Rom”/katolicismen m m, och alla som inte är troende förstår att det finns saker som är felaktiga i kristenheten.

Kan det vara så att det är därför man inte vill ha med tro att göra? Vad säger du?

/Maria

Det är för övrigt dags att ta tag i kunskaperna om den nya världsordningen och vad bibeln säger i Uppenbarelseboken 13. Det handlar om vilddjur och Daniels bok och en enda union….stormakter och  världsledare, var befinner vi oss i skeendet…M

2 thoughts on “Karins nyhetsbrev/ Kristenheten / Upp-boken

  1. Roms sju kullar…kom jag att tänka på
    Det finns många samlingar o konferenser i sommar som kommer att lura människor på det eviga livet med Kristus! Fy skäms till dem!

    Det väntar ett straff över dessa ogudaktigheter säger Gud, Bryr man sig om det? Jesus dog på korset EN GÅNG vad jag vet, varför har man ändrat på det…jo katolicismen är sådan….falsk. Alla kristna…men inte mig och inte dig eller hur

    Tack för länken Janne- Blessings! /Maria

  2. Låter det som “7 berg” i farten, är det för att det är Vatikanen som planerar…!

    Som bekant är det inte någon större skillnad på de ekumeniska kyrkorna, i stor-planeringen, vill säga!

    Här kan gå på eukaristisk ekumenisk konferens i Irland i sommar, och höra/se Alphakursens grundare, Ortodoxa patriarker mfl fira katolsk nattvard, där Jesu “kropp och blod” sänks ned i ett kex och bägare efter prästens formelläsning.

    Jesu offer på korset fortsätter år efter år och ska enligt de ekumeniska planerna till slut inkludera ALLA kristna!:

    http://www.bereanbeacon.org/articles/sorted/01_On_Catholicism/IEC_Is_this_a_Christian_Event.pdf

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.