4 thoughts on “name-graphics-maria-545505

  1. Hej Isabella Jag är ledsen att det inte fungerade med lägenhetsbyte! Det är inte lätt att tänka på allt när man bara vill o önskar att det ska fungera på bättre sätt!Man tror ju det ska vara ok o bra.Jag vet hur det är för jag vill inte bo där jag bor….
    -Fader, du ser Isabellas problem och svaghet, den gör ont och vad hon kan få av dig det är mer kraft och att reda upp detta med lägenhetsbytet. Du Fader kan ordna så att man kan lösa det på ett bättre sätt, kanske flytta till en lägenhet som DU har för henne. Jag vet att du kan allt Gud, och nu ber vi om en lösning på Isabellas problem. Vi ber dig, för att du har all makt i himmelen och på jorden och du kan göra mirakel. Det har du gjort för mig många gånger.
    Tack Fader att du hör bön och att det kommer bönesvar på denna bön. DU är allt vi har vi som tror och vi litar på dig i allt och jag är glad att få be om en lösning på problemet! Tack Fader att du är med i denna stunden och att Isabella får se en lösning från dig. Tack Gud!

    Isabella jag önskar och ber att du snart kan skriva till mig att det har blivit bra för dig. Maila om du vill prata.Gud välsigne dig. FRIDShälsn f Maria

  2. Tack för förbön jag är så svag nu.kan jag även få förbön om lägenhetsbyte jag har gjort stort misstag som flyttade i tron att det var rätt.

  3. Hej Isabella! Ja naturligtvis skall jag o fam. be för din svåra situation. Jag vet hur det är med bägge sakerna du nämner här. Sjukdom är fruktansvärt och att inte göra rätt inför Gud..fast man vill. Gud är god och kommer att hjälpa den som ÄR uppriktig i sin iver och bön om att få börja om m m.
    Gud välsigne dig i det som du är i och att det ska lämna dig och att du med Herren vid din sida skall få göra hans vilja och du ska kunna vägleda andra. Han älskar dig och vill dig så väl. Stå fast i din tro och vik inte undan för satan, han skall inte vinna, det ska ju du för du har tro på Gud, på frälsaren som aldrig lämnar dig! Var välsignad i din tro och kärlek till Gud! Maila om du vill, jag finns för dig och ber.
    FRIDSHÄLSNINGAR f Maria!

  4. Kan du be för min svåra situation jag är utmattad efter 22 år av sjukdom och samt be att min misstag av okunnighet Herren Jesus rättar till den.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.