GMO Potatoes USA, video/ GMO potatis kommer nu att planteras. VARNING

001 Bild Maria: Svensk potatis EKOLOGISK!! Gott.

När kampen om livsmedelsförsörjningen rasar vidare med över 96 plus procent av nationen i fullt stöd av GMO-märkning, har USA: s jordbruksdepartement (USDA) meddelade att man kastar den allmänna opinionen till vägkanten och ger grön belysning för den första genetiskt modifierade potatisen för kommersiell plantering.

Fortsatt intensivt dokumenterat samband mellan stora grenar av den amerikanska regeringen och bioteknikbolag, de senaste åtgärderna av Jordbruksverket går hand i hand med rapporter vi visade på för två år sedan som visade hur amerikanska representanter faktiskt hotar andra länder med handelskrig som skulle inte acceptera Monsantos genmodifierade grödor. Läs artikel!

*

Ja här kunde vi läs om GMO, genmodifierade potatis. Det är inte bara genmodifierade potatis som kommer att planteras och slå ut vanliga potatis och många andra grönsaker. Handelsavtalet med USA kommer att ge länder väldiga problem med giftig mat och befolkningen kommer att bli sjuk av GMO. Har du tänkt på det???

No to GMO

*
*

IN ENGLISH:

Via Natural Society

As the battle for the food supply rages on with over 96 plus percent of the nation in full support of GMO labeling, the United States Department of Agriculture (USDA) has announced that it is throwing public opinion to the wayside and green lighting the first genetically modified potato for commercial planting.

Continuing the intensely documented relationship between major branches of the U.S. government and biotech firms, the latest actions by the Agriculture Department go hand in hand with reports we brought you nearly two years ago which revealed how U.S. representatives were actually threatening other nations with trade wars who would not accept Monsanto’s genetically modified crops.

http://endtimeinfo.com/2014/11/us-approves-first-genetically-modified-potato-for-planting/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+EndTimeInfo+%28End+Time+Info%29

Watch video!

NamnlösMaria

9 thoughts on “GMO Potatoes USA, video/ GMO potatis kommer nu att planteras. VARNING

  1. Hej! Jag är nog ganska drastisk, det har blivit så då man läser så många sanningar och lärt sig hur denna smutsiga värld fungerar. Eller INTE fungerar skulle jag säga.
    Förföljelse av oss kommer att ske, den är i viss mån i gång på olika vis men det kommer att bli värre, vi är inte där ännu.
    Städerna och dess folk blir kallare och hur ska då de som fryser andligen kunna hitta ett hem. Men vi får gå till Gud och tala om hur villiga vi är att hjälpa på alla de vis vi kan, han lyssnar och han har en plan!
    Du har gjort ett bra arbete med Guds hjälp som blivit fri från satans snaror!!! Det är bra!! Du vet vad du fått!
    Mobilerna är ett måste för alla och man tittar jämt på dem i stället för att hälsa på folk.
    Jag är glad att du är bättre och att du tar till dig vad Gud vill säga i sitt ord på alla vis.
    Du får ha det bra och uppmärksamma mig om du ser något som är fel som jag inte uppmärksammat som jag måste ta bort eller ändra. Tack för att du hälsar på här.
    Ja JESUS lever i evigheternas evigheter, det är underbart att veta och att längta efter honom och älska honom.
    Frid.
    Hälsn Maria

  2. Det är ju hemskt att kyrkorna inte känner Herren, du uttrycker det drastiskt – men i stort sett är det ju hjärtskärande sant. Talar man om Jesus i en kyrkbasar där folk kan shoppa billigt, så blir man ju nästan utstirrad. Det gäller ju inte alla kyrkor och alla församlingar överallt, men de flesta gör ett konstigt intryck – man har svårt att tro att Jesus inte skulle finna ett bra stycke faresism där. Därför tror inte mänskorna i dessa kyrkor på onda makter; dom blir ju knappast attackerade i en kyrka som satan är nöjd med för att den är så ljum!

    Man får vara beredd på förföljelse för sin tro – det har ju Jesus förutsagt, både från människor med hat i hjärtat och ondskefulla handlingar, men också när satan förmår i grunden goda människor att låna ut sig till sinnesförvirring så att dom inte tål sanningen. Och mörkrets furste som älskar lögnen – både när vi ljuger för våra vänner och vår familj, för andra människor, för oss själva, och alltså för Gud – vill ju inte att Herrens ord: Sanningen ska göra er fria, ska spridas.

    Jag bor i Bålsta men är ofta inne i staden. Har bott i Dalarna i flera år; där slutade jag med heroin och metadon och allt otäckt, i en stuga i skogen. Jag längtar tillbaka dit – tycker min födelsestad har blivit hård, kall och omänsklig. Full av brott och laster, och alla politiker bara rycker på axlarna. Men jag blev el-överkänslig och kunde inte bo kvar där, allt i huset var elbaserat och med vagabonderande strömmar. Jag är mkt bättre nu – tål mobiler igen (även om jag anser att dom är i grunden onödiga)men jag sitter inte framför datorer längre än nödvändigt.

    Jag läser mkt fort så jag läser massor av mer på din sida som jag inte kommenterar!

    Ha det bra i VÅRT HOPP…dvs allas Vår Herre Jesus Kristus som dog för oss men lever i EVIGHETERS EVIGHET! DET du…!!!!

  3. Hej! Vad trevligt att du läser här så ofta! och att du kommenterar, det är kul tycker jag. Fattigdomen är stor och den andliga fattigdomen är skriande!Men det vet man inte om: att man är andligt törstig, men Jesus säger ju att han har strömmar av levande vatten…det skulle behövas att människor fick av det vattnet istället för eldvattnet som spriten är.
    Vi som är troende ses ofta ofta som underliga typer som bara snackar undergång! Men det är ju inte sant för vi pratar om att människor kan bli frälsta och få evigt liv- innan undergången och sedan kommer det ju en ny himmel och en ny jord, men man VILL inte höra.
    Och satan gör sitt jobb—han hindrar att människor hör oss.Ja satan är verkligen igång- jag ser det så tydligt överallt.
    Jag var inne i en butik och kollade priserna på tryck (i somras i Västerås)och det skulle inte kosta så förfärligt mycket för en( kommer inte ihåg priset) men jag funderar på att trycka upp till mig i alla fall till sommaren. Man kan ta egna t-shirt och be dem trycka…Du kan väl hålla kontakt med mig om detta, var bor du? Du kunde ju komma hit isåfall

    Kyrkorna skulle väl aldrig ställa upp på att trycka t-shirt, de känner ju inte Jesus. De flesta är religiösa—-men vet inte ens om det.
    Nej jag ger heller aldrig upp min tro och min kärlek till Jesus- då skulle jag ju dö och jag kan inte lämna honom som gett mig allt. Han är allt i mitt liv.Han har aldrig svikit mig trots dumheter jag gjort.
    Gud välsigne dig. Vi hörs. /Maria

  4. Ja jag talar alltid om Herren! HUR skulle jag kunna göra annat, jag kan inte tiga med det jag hört och sett….:-)

    Vet inget om Grenholms förhållande till predikanter, jag har inte tittat så mkt på hans sajt som på din kan jag ju säga, hahaha. Hans sajt är enorm och jag har nästan uteslutande kollat på det som har med miljön/fattigdomen att göra, och där har man sett så mkt krassa kommentarer av folk som kallar sig kristna…Varför säger dom Herre Herre men gör inte som Han säger?! Tvivlar inte på att du har rätt i det du säger; och det är otäckt med dessa stenrika predikanter som vräker sig i lyx.

    Det är verkligen sant som Paulus säger att pengar är roten till allt ont; eller snarare girigheten. När folk påstår att man behöver GMO för att bekämpa fattigdomen – världens militärbudgetar skulle kunna utrota den – liksom miljöproblemen – på en gång bara genom att avsätta 10/20%, för att inte tala om att de 85 rikaste personerna äger lika mkt som den fattigaste halvan av jordens befolkning.

    Det är sataniska krafter i rörerlse som aldrig förr; både mot planeten och mot oss som talar om Herren, har verkligen själv fått känna på hur URSINNIG den där patetiska typen är när man är i Herrens tjänst! Han ger inte upp – om man lämnar Jesus så sticker han ju, man det kan han ju drömma om – ALDRIG!

    Tycker det är konstigt att ingen kyrka kan ge bort – eller åtminstone sälja – tshirts med texten Jesus på; jag har frågat men de flesta bara tittar på en som om man vore knäpp. Visst, jag har ett stort kors men en t-shirt vore bäst – Henke är en sån som folk gärna kommer fram till, och då har man ju halva jobbet gjort. Vet du nån som säljer/ger bort sådan’t? Har inte råd att trycka upp dem själv!

    Jag läser din sajt minst 3 ggr per vecka och jag hinner sällan kommentera men jag uppskattar verkligen vad du skriver, och att du liksom jag ömmar för Guds underbara skapelse. Bara Jesus kan rädda oss – Han och ingen annan är den som ALDRIG sviker…

    Gud välsigne dig.

  5. Hej Henke. Tack för ditt inlägg här. Först måste jag säga att jag anser M Grenholm vara mycket felinformerad om de vilka han sätter ut som förkunnare av evangelium. J Wimber och Heidi Baker m fl är villolärare och är inte de som man kan tro att de är eller de som sysslar med sådant som är fel.Tala om alla de miljoner som de förkunnare tjänar och vad de gör av pengarna på m m… Min reflektion om detta finns under kategorin villolärare och falska predikanter, och sådana finns det många utav. M Grenholm måste lära sig vad och vilka man kan kalla genuint kristna och vad som är vad och vem som är vem. Jag är långt i från M Grenholm på många vis. I Afrika finns det mängder av falska predikanter och de reser hit och har olika slags möten där de säger att det sker under, men det är mycket ockultism m m i det där. Det finns videos att se om detta..i mängder./Det kommer inte att bli fred på denna jorden…men en ny himmel och en ny jord en gång.
    *
    Monsanto och GMO kommer att ta över även i Sverige och det blir tider som inte blir bra, förgiftade och manipulerade grödor, vem vill ha det mer än företagen som tjänar pengar!Det ekonomiska läget i Sverige sägs vara tufft och det är många som lider av fattigdom, men fattigdom och fattigdom har olika nivåer. Vi ska göra det vi kan med det vi har enligt Jesus/och pengar växer inte på träd.
    Världen är besatt av rikedom och prylar och vi lever i Babylon och Jesus kommer snart.
    Vad är viktigast? Det är att sprida Guds Ord, men vi kan inte tvinga människor att höra på oss eller att läsa det vi skriver, men vi har en fördel och det är att vi får be Herren om hjälp! Vi kan och får be, hela tiden, varje stund får vi vara med Herren och han kan berätta vad han vill att vi ska göra. SÅ jag litar på att han berättar för mig, och den som vill tjäna Herren måste lyssna noga och inte springa iväg på egna vägar, vilket många gör.
    Att upplysa människor om att Jesus lever och kommer tillbaka är det viktigaste för mig. Därför denna sida, och jag vet att Herren bad mig skriva 1994 och jag fortsätter alltså….
    Henke, Du är ju troende på Jesus och jag tror att du kan göra mycket för du vet hur du var innan och du vet att det är en lång väg men är villig att gå den. Fortsätt med Jesus i alla lägen, framåt framåt.Att leva med Jesus….
    Gud välsigne dig. Välkommen tillbaka hit. FRID./Maria

  6. Det är verkligen ohyggligt hur man understår sig att manipulera Guds skapelse; och man blir ledsen och förtvivlad över att KD ondgör sig över att Mp med näbbar och klor motsätter dig detta. Har girigheten inga gränser; hur kan man påstå att genmanipulering behövs, det är inte brist på GMO som orsakar hunger och fattigdom.

    Den här insändaren skrev jag nyss på Micael Grenholms Pingst-sajt

    https://helapingsten.wordpress.com/2014/11/12/gud-ar-gron-del-2-bibeln-vs-vastvarlden/#comments

    “Jag håller på Micael Grenholm, hur man kan förklara bort Jesu ord om pengar och rikedom är för mig ofattbart. Man har ofta försökt få det till att det var specifikt ‘Jerusalemskt under en begränsad tid’ när alla hade allt gemensamt, och vissa KD-politiker med pingstbakgrund låter tyvärr som börsmäklare numera.

    Vad hände med ”Gå du och gör sammalunda?” KD beklagar sig t.o.m över att Mp försöker blocka det ohyggliga avtal med USA som hotar Europa, vilket snart kommer att ge Monsanto rätt att stämma hela länder som inte tar till sig det FRUKTANSVÄRDA otyg som kallas GMO. GMO är en ohygglig synd mot Guds skapande ande och man är verkligen ledsen att se hur girigheten florerar under täckmantel av Jesu namn!

    Kommentarerna på din fina sida får mig ofta att må illa – man sitter och bestämmer att Gud gillar investeringar…Jesus är inte bara nåt som prasslar i Bibeln och som man kan hänvisa till när det passar en; Han är en Levande Verklighet som Lever i Evighet och Han bor i våra hjärtan! Törs vi verkligen säga att Herren är nöjda med oss om vi inte är HELT ÄRLIGA?!

    Kan man vara helt ärlig och säga att jag har INGET att förebrå mig när jag intresserar mig till 70% för pengar, min familj och mina nöjen,15 % för sexualmoral (hos andra företrädesvis), men bara 5% för att aktivt hjälpa människor och göra gott? Det finns inget som inte ska bli uppenbarat säger Herren Jesus och det gäller inte bara allt skumrask i banker och i företag, utan även våra innersta tankar. Kan vi bestå?

    Jag ber till Herren om barmhärtighet, jag är bara en svag stackare som av Guds outsägliga nåd frälstes från heroinmissbruk, död och elände – miraklen har verkligen haglat över Jesu mest ovärdige tjänare, men Han har gett mig kraft att inte frukta NÅGON eller NÅGOT på denna jord. Dock har jag inga som helst garantier för att bestå inför Jesus när Han kommer på himmelens skyar – tänk; han KOMMER verkligen snart, det är SANT! – och frågar: Vad gjorde du med dina talenter, dvs talanger: ”Talade du om mig, eller bara om annat?”

    När man som Dubbel Henke fått en så fast tro att Jesus uppstod så att jag inte tror, utan VET det, då måste jag var dag fråga mig om Herren är nöjd med mig, det är ju Han som lyft upp mig och utfört mirakler som man knappt kan tala om. Och att vara fariseisk är iofs inget för Jesus, vi har alla fått våra pund, och kanske man skulle varit girig om inte livet lärt en så mkt i hårdhänt form? Eller varit hård och brutal om man inte växt upp i en kärleksfull familj? Så vi ska inte döma, inte jag heller – men vi kan ge råd åt varandra, och mitt råd är att verkligen nagelfara sitt eget samvete – låtsas som om vi stod inför Jesus och ska förklara att vi la ner SÅ mkt tid på att följa aktiekurserna, men bara SÅ mkt tid på att hjälpa andra vilket inkluderar djuren och Guds underbara skapelse planeten jorden som hotas från alla håll pga satanisk girighet i världvid skala…

    Och jag beundrar Micaels fantastiska sida och hans engagemang.”

    Du har en jättefin sida också Maria, och jag läser så ofta jag hinner! Gud välsigne dig – och förtröttas inte i din kamp för Guds underbara planet, Jesus kommer att hjälpa oss på ett sätt som vi kanske ännu inte fattar. 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.