Frosseri, hyckleri och fylleri, men ingen Jesus?

FROSSERI. HYCKLERI. FYLLERI. Ja det är vad mycket av påsken består utav, så mycket mat att man blir äcklad. Själv äter jag ingen s k påskmat alls. Bara grönsaker och frukt, det är jag nöjd med. Att man också inte förstår det man borde om Jesus och hans död och uppståndelse som är vad Påsken handlar om för en troende kristen, ja då är det dags att läsa på och ta del av sanningar. Som sagt, Jesu dog för ALLA, och han uppstod igen och lever för alltid, för alla, men tiden är begränsad, för tiden går emot sitt slut så man måste bestämma sig för att leva eller dö, d v s dö i helvetet i stället för att leva för alltid.

Mark 16:14Till slut visade han sig för de elva när de låg till bords, och han klandrade dem för deras otro och deras hårda hjärtan, eftersom de inte hade trott på dem som sett honom uppstånden.
2 Tim 2:8Tänk på Jesus Kristus, som är uppstånden från de döda och född av Davids ätt enligt evangeliet jag predikar.

Jesus är vägen och sanningen och livet och det är inte så lätt för personer att få reda på det då de inte vill veta eller tro. Jag tror på Jesus och vill gå vidare med honom, till slutet och till en ny början.

Bilden kan innehålla: text och mat

De nermalda stackars små kycklingarna räknas som “Animaliska Biprodukter klass e” och blir bl a hund och kattmat. T ex torrfoder och burkfoder. Färskfoder göra av vuxna djur. Jag är glad att jag kom på hur det verkligen är och att jag slipper medverka till denna död. ………………………………

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.