Falska profeter. Man HÅNAR Gud! Man dansar i blöja! Norge och frikyrkorna..Bill Johnson m fl

VAD pågår i den s k kristenheten?  Blasfemi, att håna Gud ja det gör man mer och mer utan att vara rädda för det.

VAD PÅGÅR I NORGE i DERAS s k KYRKOR???? En Man DANSAR I BLÖJOR! WHAT IS GOING ON HERE! Diaper Man- Bethel Church Cult – Norway IMI KIRKE i Norge /Norway
video fr 2015 och jag vågar inte tänka på vad som pågår under 2018.
Demoniskt inflytande i högsta grad!

Kyrkan IMI KIRKEN säger sig ha en stark vision av att SÖKA GUDS NÄRVARO! MEN VAD HÄNDER I VIDEON? Se den och äcklas!
Den falske profeten Bill Johnsoom från Redding i USA har varit och undervisat i denna kyrka i Norge.
Vad lärde han ut för hemskheter? Blasfemi i högsta grad!

Denne dansare Rune B, i blöjor *VÄRMER* upp deltagarna i ‘kyrkan’ innan föreläsarna kommer och talar….de tycks ha kul….
SÅ går det till (och på värre vis också) i många s k kyrkor världen över. MEN GUD ÄR INTE DÄR!
Predikanten Leif Hetland är en gästpredikare i denna IMI KIRKE. Honom har vi också hört talas om!

Rom 2:24  

Det står ju skrivet: För er skull hånas Guds namn bland hedningarna.

 

/Maria: och i videon är det så kallade kristna som HÅNAR GUD!   Det finns ingen gräns över hur illa man bär sig åt.

 

1 Pet 4:14 Saliga är ni om ni hånas för Kristi namns skull, för härlighetens Ande, Guds Ande, vilar över er.
Judas 1:8 Ändå skändar dessa drömmare på samma sätt sin kropp. De föraktar Herren och hånar höga makter.

God's grace is our salvation through Jesus Christ!    /

 

2 thoughts on “Falska profeter. Man HÅNAR Gud! Man dansar i blöja! Norge och frikyrkorna..Bill Johnson m fl

  1. Hej, det som sker i dagens -lokaler som skulle ha varit bönelokaler att möta Gud i- de finns sällan numera. EN stilla bönegrupp i någons hem vill vi efterfråga, för där brukar det ske att Jesus möter oss.
    Att som i vissa/många församlingar lura människor med hög musik, som i världen, med röksignaler, med allt som hör världen till, det ä r fl och Gud är ledsen på människorna som inte förstår att de säger om sig själva att följa JESUS! Gör de det? ja de tror det.

    I bönen är vi alla olika med olika behov m m men vi vet att vi älskar Jesus då bönen är i ödmjukhet eller i panik eller i stilla förundran eller.. Han är där, han vill möta oss.
    /M

  2. Det är många som skall gå i Kyrkan för att Roa sig. Jag tänker nästan att Stilla Böne rum saknas, jag blir nästan förvånad mer om jag upptäcker ett stilla rum med bedjande folk. Om jag finner sådana platser, brukar jag betänka att det är nog är en Oas. Förfärligt att någon skall jucka med blöjor i Böne lokaler. Det verkar bli mer att Folk skall roas mer, än att det speglas av Ande fyllda personer. Va finns bättre än att komma till Gud med sin bön och längtan.i de tysta sällskapen ibland, tänker jag om de tysta som också kommer inför bön, lider hon är den glad, har denne förlorat någon, kanske lider annat än jag. Jag fylls mer av vördnad, att vi ber då, Gud känner allas hjärta. Mitt hus är bönenshus. Men de där tysta stilla inför Gud faller mer bort. Bara mina tankar om Bönsamlings Lokaler.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.