Face to face with His holiness! Video. Att leva för Gud med ett öppet hjärta, att lägga ner all synd.

 

https://youtu.be/2Wf11CgSlMI    Håll fokus på JESUS

Guds ord till oss

Changed by the Word of God (David Wilkerson)

https://youtu.be/LS8wn9pgREA   Se video!

Omvändelse är en livsstil, omvändelse är räddningen! Att leva för Gud med ett öppet hjärta.

MEN, Landet fylls med människor som inte vill tro på Gud, nej de vill inte ta till sig att han finns. Landet fylls med våld, det är så vi nu ser det ske mer och mer, och fler och fler mord och elände sker. Gud säger att det räcker nu, det har han sagt länge, men man pekar finger åt honom. Det finns en falsk frid över Guds hus, det finns så många människor som överger eller övergivit Gud och sin tro 3 Mos 29:18; 29:19;

….Men domen kommer ju!
Människor fortsätter med sin synd, människor fortsätter med sin otro, sin avgudadyrkan och köttslighet!
JESUS kommer snart!!

I detta landet och andra kommer det verkligen att bli en svår chock då Jesus kommer. Allt det den troende på Jesus har predikat och sagt och visat på, det visar sig då att det var sant och är sant då vi få skåda Jesus!

082  /Maria

3 thoughts on “Face to face with His holiness! Video. Att leva för Gud med ett öppet hjärta, att lägga ner all synd.

  1. http://jesus-kommer-snart.blogspot.se/2015/02/gog-i-magogs-land-ett-gastinlagg-av.html Här i detta GÄSTINLÄGG kommer en intressant tanke om Gog och Magog och länderna runt Eufrat m m. Ryssland skulle alltså inte vara Gog.
    Gästboksinlägget tycker jag är ok och det gäller att läsa alla bibelställen/ och kapitel i bibelns Upp- bok en gång till.
    Uppenbarelseboken 5 berättar om bokrullen med de 7 sigillen.
    Vreden startar med det sjätte sigillet och avslutas med den sjunde vredesskålen då Guds vrede når sin fullbordan.

    Upp.15:1
    Och jag såg ett annat stort och underbart tecken i himlen: sju änglar med sju plågor (skålar), de sista, ty med dem når Guds vrede sin fullbordan.
    /
    Håller på att läsa mer o t reda på mer. Kram Maria

    Upp. 16:17-18 Detta verkar var på slutet då domen kommer, och Joh Upp är ju INTE skriven i följd så det finns mycket att ta tag i vilket jag gjort i flera år.
    Den sjunde tömde sin skål över luften. Och en stark röst gick ut från tronen i templet, och den sade: “Det har skett.” Och det kom blixtar, dån och åska och en stor jordbävning, en sådan som inte har förekommit så länge det funnits människor på jorden, så väldig var den.

    39:2-4 Gogs undergång
    39 1 Du människobarn, profetera mot Gog och säg: Så säger Herren, Herren : Se, jag är emot dig, Gog, du storfurste över Rosh, Mesek och Tubal. 2 Jag skall föra dig omkring, driva dig framåt, hämta dig från landet längst uppe i norr och låta dig komma till Israels berg.

    Hur mäter man. … Nordlandet….
    https://www.youtube.com/watch?v=0Cq340CtbW4

  2. Hej Marie, jaa det är svåra saker, och på många hemsidor vimlar det fullkomligt om olika läskiga varianter på detta, man skall läsa bibeln som det står, det är riktigt men man måste också förstå innebörden av allt som står i Ordet, och det är inte alltid lätt. Det finns många s k religiösa inslag som inte har sanning i sig och sanningen vill jag stå för så långt det går. Jag skall läsa om det kriget/anfall/tiden igen och återkomma snarast, jag vill också veta och jag har nyligen läst olika funderingar om den händelsen.
    Jag återkommer som sagt då jag har bett över saken och läst igen vad som står. Vi befinner oss i tider som inte är bra, men så har det ju alltid varit. Frågan är VAR befinner vi oss och hur sen är tiden? När kommer Jesus??? Snart antar jag. Kramar f Maria

  3. Hej.

    Berätta om Gog och Magog kriget vad det betyder och när sker det?

    Kramar / marie

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.