En perfekt värld för Bilderbergare! VIDEO. NWO /Jesus ÄR HERRE

 

The world

Bilderberggruppen – De Hemliga Världshärskarna,  NWO,  VIDEO:

http://youtu.be/ZP7yN02bsmQ

Varför blöder världen i sina kriser och varför tycks ingen kunna få stopp på eländet? Den frågan kan man ställa sig hur många gånger som helst, men man kan också vara vaken och se det ur ett annat perspektiv: ondskan regerar, egot styr. Därför ser det ut som det gör, och NWO är här och det är en video som visar på galenskaper.

MEN den som tror på Jesus och håller sig tätt intill honom behöver inte vara rädd då farsoter och grymheter blir värre. Jesus är vår klippa i allt som sker. Du kan också få en orubblig och fast tro i denna världen som håller på att rämna, precis som det står om i bibeln. Se kategorier här till höger och läs här nedan:

När du sett videon så kanske du förstår varför den finns med här och varför det ligger en länk om Stefan Lövén och Bilderberg som du kan se här:

https://gospel.jesuslever.eu/page/2/

 

Läs om krig, hunger, Svärd, Ekonomi, Död, Vattnen/Haven förgiftas, det gröna dör…. och om en dom som kommer från Gud. Bibeln, som är Guds Ord vill berätta för dig, här nedan finner du några länkar som visar ur Uppenbarelseboken i Bibeln.

http://www.folkbibeln.net/1col/heading/show?id=2393

http://www.folkbibeln.net/1col/heading/show?id=2388

http://www.folkbibeln.net/1col/heading/show?id=2394

Ve, ve över jordens invånare. Det är vad som kommer.

http://www.folkbibeln.net/1col/heading/show?id=2414 :  Den slutliga domen kommer, och man måste bestämma sig redan nu om till vem man tillhör: Jesus Kristus eller Antikrist.

 

/Maria

Jesus är Herre!

 

 

 

 

 

2 thoughts on “En perfekt värld för Bilderbergare! VIDEO. NWO /Jesus ÄR HERRE

  1. En kort o bra beskrivning lämnar du här. Det är bra att du så klart beskriver gången och hur maffian och de gudlösa tror att de styr! Det är Gud som styr PRECIS SOM HAN VILL. Det är underbart att veta det i Allt detta kaos. Kaos är granne med Gud var det någon som sade. Folk kommer att resa sig emot Kristus och nåde dem då! det blir inte alls som de tror.

    Det är chockerande saker man fått reda på då det gäller makten i världen men skönt att veta då att Gud har all makt.

    Senaste tidens upplopp överallt är nog inte bara vilsna ungdomar eller utanförskap det finns starka krafter bakom detta skeende! Även i Västerås har det varit oroligt.
    Vi vet hur slutet skall bli tack vare Guds Ord, och det är skönt att veta att han har ALL KONTROLL och inte människan.

    Gud välsigne dig. /Maria

  2. Bilderberg och Gammaltestamentliga ekon

    Jag minns första gången jag fick se dokumentärer om den globala konspirationen. Det var ungefär ett år efter jag blev frälst och jag var hemma förkyld och kollade på youtube en hel vecka. Det var chockande att se så många brickor falla på plats. Det är något sorgligt över det hela. I förgrunden retar det förstås upp alla som får se att det vi kallar “demokrati” och “politik” egentligen bara är en hög med massa pengar – Pengar som är utanför vår demokratiska påverkan. I bakgrunden av hemlighetsmakeriet hör man David och Salomos klagan i Bibeln. Man hör människor som gör det Gud har bestämt ska ske i världens sista tid. De globala hemlighetsmakarna vet inte om det, men Gud styr även konspiratörerna för sina syften. Jerusalem är denna världens krutdurk. Jesus kommer tillbaka på Olivberget.

    Slutet på processen Bilderberg-gubbarna försöker slutföra, upprättande av “den globala Mammon- stoden” är konspirationen om Sion. Alla som inte älskar Gud ska dra upp mot honom och mot hans smorde (Psalm 2 mfl). Flera av Bilderberggubarna har byggt museum och institutioner i Jerusalem och har ett intresse av att Jerusalem ska bli deras frimurerifäste (“nycklarna till Salomons Tempel”).

    De vet inte att Gud är större än människor: hur smarta, rika och sluga de än är/blir/kan vara.

    Bilderberg och dess kusinorganisationer är motsatsen till allting Gud vill att vi ska vara som människor. Om du vill bli affärsman, politiker med globalt inflytande måste du komma dit och sälja dig. Det är maffian.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.