Dikter/Tankar. NWO. Hur blir din sista tid på jorden? Vakna nu människor!

098

*

n-w-o6

Vedermöda. Hur blir Din sista tid?

Vedermöda…..Är du frälst?

Boken om ändens tid finns. JohUppenbarelsebok finns, den finns i bibeln, den talar sanning, och ändens tid kommer. Skrämmer jag dig? Det är bara att du må veta vilka tider som väntar. Det kommer dagar då människor stelnar av fruktan.Födslovåndor på jorden och Vedermödan, ja vi lever redan i den, men det kommer mer, vet du inte det? Mitt hjärta blöder, det borde ditt också göra, för vi är i de tider då man måste ta ställning. För eller emot Gud. 

Det är sorgliga tider på jorden nu, och översvämningar och jordbävningar blir värre. Jag är så tacksam att jag kan lita på Gud i dessa tider. För han talar i sitt ord, hans ord blir aldrig omoderna eller förfalskade, de är sanningen. Det kommer en Antikrist i världen, kanske får vi alla möta den personen och det systemet-  NWO, en världsregering m m. Men jag hoppas att så många som möjligt går förnuftets och kärlekens väg..som är Jesus, i tro på honom, Frälsaren. Innan det är för sent .Medborgare: Vakna./

CopyrightMaria 2009

*
*

Metoder och ritualer…

kan inte göra någon fri..Redeemer Redeemer, återlösaren;Kristus som gjort mig fri.

Man har metoder och ritualer, och önskningar och drömmar, Kanske om att få komma till himmelens land, som är omdiskuterat, Var ligger himmelen- är det ett paradis? Många känner sig förda bakom ljuset, för de fick ingen kunskap  Vi har metoder och vackra ord, och lögnare och sanningssägare. Längtan inom oss kan inte stillas förrän vi öppnar våra hjärtan och ser vad som finns däri. Längtan inom oss är så stor om att få VETA eller också bryr man sig inte alls…. För man har ingen längtan att få veta en del av alla svar som finns. Vi har metoder, och vackra ord och vetenskap som skall föra oss framåt, men vi går inte på djupet med oss själva, och söker inte sanningen, den som gör oss FRIA. Jesus har gjort mig Fri.
*
CopyrightMaria

 

2 thoughts on “Dikter/Tankar. NWO. Hur blir din sista tid på jorden? Vakna nu människor!

  1. Hej!! Tack för ditt inlägg som rymmer mycket kärlek till Jesus, livet, och dina böner för mig m fam. Jag tror och vet att du funnit mycket under åren att ta ställning till och att ändra på, att komma NÄRMARE Jesus, vilket vi alla behöver för att kunna förstå ände-tiden och framtiden.

    Vi behöver verkligen utvecklas och växa i tron och i samklang med ordet som är HERRENS. Jag är glad att du kan med mer och mer tillförsikt närma dig ditt innersta, där Jesus finns.Det finns många ställen i vårt inre som undrar över himmelen eller helvetet. Tackar man ja till Jesus så stannar man där och växer.
    Tack själv för din hjälp i böner och i svåra stunder! jag är glad att du finns! Varma kramar till dig! Gud välsigne dig! Jesus är med dig i allt, ja allt. Trygg är du.
    /Maria

  2. Jag är så tacksam över att jag funnit Jesus. Trots så svåra händelser som sker runtom i världen, har jag ingen fruktan, för jag litar på Herren som ska komma och hämta oss som har tillit och tro. Jag väntar varje dag på Honom.Det gör mig inte rädd för livet eller att leva en dag i taget.Nej, tvärtom..Tack vare denna Marias underbara blog, har jag fått en starkare tro, hon har och ger mig de verktyg jag så väl behöver för den utveckling, med tanke på vedermöda och Jesu återkomst…Har blivit insatt i vad som sker och kommer att ske..Jag tackar på detta sätt för all omtanke och inte minst förbönerna, som gör att jag får känna den tilltro jag fått till livets Herre, också även världen runt omkring mig på det personliga och himmelska planet…
    Sänder varma tankar till er.
    Gud välsigne dig Maria !

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.