Video:De sista tiderna. Att dö för Jesus? Att lida för Jesus? Ja.

Heaven or Hell

De sista tiderna kommer att bli….fruktansvärda…. för den som inte tror, och de troende kristna kommer att lida förföljelse och mer, men den troende har en himmel att komma till, och det har inte de otroende. Den som kan sin bibel vet att man som troende kan komma att halshuggas. Va? Jo, så står det. Jag vill visa på en video som jag tycker verkligen är sevärd. Du kan se och läsa bibelverserna och dra vissa slutsatser eller tankar om de tiderna som kommer att komma. Jag hade en syn  för två år sedan, då jag var vaken och satt i bön, som handlade om just halshuggning, och jag såg massor med huvuden rulla och jag frågade Gud.. och Gud förklarade en del saker för mig i samband med den synen, och  jag vet att fler personer haft liknande syner om just detta ämne, därför vågar jag lägga in detta nu. Det är igenkännande för mig att se denna video.

America USA in Bible Prophecy SHOCKING NEW INFO! MUST SEE!

Upp 9:3-5 3 Ur röken kom gräshoppor ut över jorden, och åt dem gavs en sådan makt som skorpionerna på jorden har. 4 De blev tillsagda att inte skada gräset på marken eller någon annan grönska eller något träd, utan bara de människor som inte bär Guds sigill på pannan. 5 De fick inte rätt att döda dem men väl att plåga dem i fem månader, och den plågan var som plågan av en skorpion när den stinger en människa.
Upp 5:11 Och jag såg, och jag hörde rösten av många änglar runt omkring tronen och väsendena och de äldste. Deras antal var tiotusen gånger tiotusen och tusen gånger tusen. 12 Och de sade med hög röst:”Lammet, som blev slaktat, är värdigt att ta emot makten, rikedomen och visheten,
kraften och äran, härligheten och tacksägelsen.”

Upp 9: 18 Av dessa tre plågor, elden, röken och svavlet som kom ur deras mun, dödades tredjedelen av människorna.

Upp 7:3, Upp 7:4-8, Upp 7:9  Guds sigill, de 144 000;  de tolv stammarna; och martyrer. Skaran i himmelen prisar Gud……

Läs bibeln, låt den helige Ande visa dig  vad texterna säger.  /FRID.

“I hoppet sig min frälsta själ Förnöjer, I tron jag till ett evigt väl Mig höjer, Ty jag betänker, Att dödens länker Har Kristus brutit och mig livet skänker.”/ Övers fr Norsk. J O Wallin

 

Människosonen uppenbarar sig

Upp 1:12-16      Jag vände mig om för att se rösten som talade med mig. Och när jag vände mig om, såg jag sju ljusstakar av guld 13 och mitt ibland ljusstakarna en som liknade Människosonen, klädd i en fotsid klädnad och omgjordad med ett bälte av guld om bröstet. 14 Hans huvud och hår var vitt som vit ull, som snö, och hans ögon var som eldslågor. 15 Hans fötter liknade skinande malm som glöder i smältugnen, och hans röst lät som dånet av väldiga vatten. 16 I sin högra hand höll han sju stjärnor, och ur hans mun gick ett tveeggat, skarpt svärd, och hans ansikte lyste som solen, när den skiner i all sin kraft.

name-graphics-maria-545505

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.