5G. Strålning! Neurologisk manipulation. Man vill bygga en ‘global’ hjärna för info och förslavning

 

MUST WATCH – The SCARIEST 3-1/2 Minutes EVER! – 5G will Weaponize Everything

SKYENET och AT (Artificiell Intelligence)
5G Wireless Radiation Dangers

A silent speach interface
Neurologisk  manipulation


5 G har högre frekvens, dessa trådlösa nätverk, den teknologin gör människor sjuka! Cancer och andra sjukdomar kommer i dess spår. Det är inte konstigt eller— att man skall ifrågasätta det för det är ett faktum. Se video!  Alltså kommer sjukdomarna att dyka upp SNABBARE och DÖDA snabbare också! ÄR det nödvändigt att ha dessa höga strålningsdoser i sin närhet varje stund? Nej lägg bort dem. Är det nödvändigt att det ska gå fortare att söka och lägga in saker på nätet och Googla, man får ju cancer och andra sjukdomar!!
Man vill bygga en ‘global’ hjärna.  MEN ser du jorden är ingen boll så det går INTE, Jorden är platt.
I och på våra hus kommer det att finnas mätare som strålar,, ja de finns ju redan och värre blir det. Radiofrekvenser. Cellskador och DNA- skador uppkommer!
När man går till läkare och röntgar sig för  en skada eller liknande eller man går till tandläkare  och de röntgar tänderna, så får de skyddskläder eller annat på sig och då kan du tänka dig att den strålningen som du får genom kläderna av telefonen INTE ÄR BRA!!!!!! STOP STOP! Människor har sin mobiltelefoner intill sina bröst, och de har dem i byxfickan och de pratar i dem så ofta och de har dem intill örat, sätt på högtalare åtminstone. De yngre barnen har sina telefoner och använder dem som de vuxna gör, vad vet då de vuxna om att skydda sina barn???

 

 

 

 

13 thoughts on “5G. Strålning! Neurologisk manipulation. Man vill bygga en ‘global’ hjärna för info och förslavning

  1. De kristna (många många) begriper inte hur farligt allt är, bara de kan använda sina apparater som alla andra. Jag vet att dte är farligt men vrt inte hur man ska kunna använda de bättre. det tycks inte finnas alternativ. INte prata med telefonen i örat, bara högtalarfunktion, det hjälper kanske inte men man kan ju hoppas. Önskar vara med på manifestationen. Ja det är spionverktyg och denna tidens galenskap! JESUS VET HAN VET och man kommer att få ett straff för det man gör.Vi får göra vad vi kan för att berätta. /FRID

  2. Det blir en stor manifestation på Sergel Torg I Stockholm nu på lördag den 14 april. Alla kristna borde begripa vilket djävulskt, sataniskt påhitt detta 5g är. Det är ett spionverktyg och det ger skador. Redan nu får otaliga barn neurologiska skador av strålningen! Stockholmare som kan – försök att komma! Måtte Herren Jesu Nåd vara med alla i denna förskräckligt förblindade värld…..

  3. Hej! ja titta på MYSOULREFUGE på hela hans kanal där är både videor och annat mycket intressant. Jag skriver mer vid tillfälle. Ja kyrkorna vill inte berätta för de håller folk FÅNGNA! i okunskap. Mail kommer…Maria

  4. Intressanta bibelverser, det är märkligt att de inte undervisar om detta i kyrkorna! Jag ska kolla på den Youtube-kanalen, vill verkligen veta sanningen!!

  5. Hej Cecilia, jag håller med dig man måste vara väldigt påläst för att förstå allt det där, här på sidan har jag en hel del artiklar som berättar om just denna fråga som är så svår, ja det är den och jag har fått mycket skäll för att jag säger emot vad ‘kyrkan’ församlingarna säger.
    APG 13:45 När judarna fick se allt folket, fylldes de av avund och hånade Paulus och sade emot honom när han predikade. 46 Då svarade Paulus och Barnabas frimodigt: ”Guds ord måste först predikas för er. Men då ni visar det ifrån er och inte anser er själva värdiga det eviga livet, se, då vänder vi oss till hedningarna. 47 Ty så har Herren befallt oss: Jag har satt dig till ett ljus för hedningarna, för att du skall bli till frälsning
    intill jordens yttersta gräns.”

    *
    Utdrag ur min sida:
    Vad en kraftfull del av skriften vi har här. Paulus och Barnabas predikade Guds ord och människor fick räddas. Naturligtvis fanns det många judar som förkastade evangeliet som Paulus predikade och det fanns en stor kontrovers som ägde rum. Paulus och Barnabas predikade och vittnade för dem som motsatt sig dem. De berättade i princip för dem att evangeliet var tänkt att gå till dem först (till det judiska folket), men nu när de har förkastat erbjudandet om frälsning genom Jesus Kristus, skulle de gå vidare och ge evangeliet till hedningarna. Inte bara det, men de berättade för det judiska folket att skrifterna hade profeterat om att just det. Paulus och Barnabas hänvisade till profeten Jesaja som yttrade följande ord:

    Jesaja 42: 6

    Jag, Herren , har kallat dig i rättfärdighet, jag skall hålla dig i handen. Jag skall bevara dig och göra dig till ett förbund för folket, till ett ljus för hednafolken,–

    Maria: Tänk att man med berått mod mördade JESUS KRISTUS. TÄNK ATT HAN UPPSTOD IGEN! Många var dem som såg honom efter uppståndelsen. Judarna var tillsagda av vakterna vid graven att ljuga om det att Jesus var uppstånden, och judarna gör det än idag.

    Apg 7:52 Finns det någon profet som era fäder inte har förföljt? De dödade dem som förutsade att den Rättfärdige skulle komma, och honom har ni nu förrått och mördat, 53 ni som har fått lagen förmedlad av änglar men inte hållit den.”

    Se på you tube:MYSOULREFUGE lärorikt Återkommer med mer fakta /Maria

  6. Hej Sirka Lisa och Maria! Jag tycker Lennart är bra på att avslöja villoläror som katolicismen, new age och trosrörelsen med alla dess förgreningar och hans sida Bibelfokus har betytt mycket för mig eftersom jag tog emot en del obibliska läror utan att veta om det när jag först blev kristen. Bibelfokus öppnade mina ögon inför mycket av de felaktigheter jag hade trott på och det är jag tacksam för! Men ingen är perfekt och det är ju en livslång resa att vara kristen, man lär sig mer och mer hela tiden, det gäller ju också för Lennart!
    Jag håller med om att det inte hjälper att vara jude om man inte har Jesus, men många kristna och kyrkor verkar nästan avguda Israel och judarna!

    Jag tycker att det är förvirrande ibland att veta vad man ska tänka om Israel och judarna. En del säger att de fortfarande är Guds utvalda folk och att det är Gud som har gett dem landet Israel, medan andra säger att det inte har alls med Gud att göra och att de människor som nu bor i Israel inte alls är några judar. Har alltid tyckt att det är märkligt att så många judar i Israel ser så europeiska ut, en del till och med har blont hår och blåa ögon, inte alls det typiska mellanöstern utseendet.
    Ja, jag har också sett en del videos om hatet mot Jesus och om hur de styr världen, men är de riktiga judar eller är de falska judar?
    Har också sett videor som berättar om hur Gud på övernaturligt vis skyddat Israel under kriget på mirakulösa sätt. Så många frågor!

  7. Hej Sirka Tack för din kommentar! Jag tycker du har rätt om detta med judarna… och det vågar man ju inte säga—får inte säga… att de styr USA och andra länder och inte älskar Jesus. Jag har sett många videos om hur man berättar…sanningar som är obekväma. Jag anser att Lennart borde ta tag i det ämnet men det gör han inte. Hälsn Maria

  8. Till Cecilia!

    Lennart Jareteg är mycket duktig på att avslöja villoläror och villolärare men han vågar inte säga sanningen om att judar som inte har tagit emot Jesus som Herre och frälsare styrs och leds av Antikrists ande. Att de är antikrister enligt vad bibeln lär.

  9. Hej! Vad bra att du läste om Torben S, de läser kanske i Danmark också, jag har ju läsare där…Det är många i Sverige som gått på att vara med i hans street-healing-kampanjer på olika ställen, det är sorgligt. Lika sorgligt som det du berättar här. Det är så många villolärare där ute, precis som Jesus säger och det gäller för oss att veta vilka de är, och människor är blåögda… Gud välsigne dig. Det är inga bra tider. Kram Maria

  10. Jag läste om Torben S och Last Reformation. Lennart Jareteg har verkligen en gåva att avslöja villoläror och villolärare!
    Har alltid känt en tvekan inför Torben S men inte kunnat sätta fingret på det, men nu ser jag varför. Läste också om en amerikansk predikant som varnade för Torben, han hade bekanta som varit på nåt möte med Torben och tydligen är det så att han lär ut att man blir frälst genom dopet, så han har alltid väldigt bråttom med att få människor döpta. Han verkar inte tala om synd och omvändelse heller utan istället är det mycket fokus på känslor, han frågar hela tiden hur folk känner när han ber för dem eller när han döper dem!

    Gud välsigne dig med, kära Maria! Jag ber för Dig!

  11. Hej Cecilia, ja visst är det mycket märkligt att man inte lär sina barn o ungdomar, varför har människor så mycket cancer nuförtiden??? Ja det kan man fråga sig. Strålning, maten, mobiler, avgaser m m , m m . Det är inte vettigt. Ja vi har lärt oss, jag hade ingen mobil förrän sent 80-tal..eller i mitten av 1990.
    Det är för sorgligt därför skriver jag…
    Gud välsigne dig.
    Läs om Torben S, och Last Reformation här på sidan.

  12. Hej, Maria! Jag känner till flera unga män som har drabbats av testikelcancer och jag tror det är för att de går hela dagarna med mobiltelefonen i byxfickan!

    När jag studerade så var det flera av flickorna på min klass som sov med mobilen i sängen, en av dem vaknade på morgonen med mobilen under sin mage, jag försökte tala om för dem hur farligt det är med strålningen och att man ska ha mobilen åtminstone två meter ifrån sig när man inte använder den (så fick i alla fall jag lära mig när mobiltelefonerna först började komma), men de bara ryckte på axlarna och verkade inte bry sig. De var mycket yngre än mig, så de har växt upp med mobiltelefoner och känner inte till nånting annat, de har inte levt i en värld utan mobiltelefoner så som vi äldre har! Konstigt att deras föräldrar inte heller verkar ha lärt dem om faran med strålningen!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.